ניקוי שטיחים

שביעות רצון ניקיון
ב"טל קלין", אנו מציעים שירות ניקוי שטיחים איכותי ויסודי. מתמחים בכל סוגי השטיחים, מפרסי ועד מרוקאי, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת וחומרים מובחרים לתוצאות מושלמות.
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים

שירותי ניקוי שטיחים

אנו מספקים שירותי ניקוי שטיחים מקיפים, המותאמים לצרכים הייחודיים של כל שטיח ולקוח. השירותים שלנו כוללים ניקוי עמוק, הסרת כתמים וריחות, וטיפול מיוחד בשטיחים רגישים, כדי להבטיח את שמירתם לאורך זמן.

שירות ניקוי שטיחים יעיל ונוח ישירות בבית הלקוח. השירות כולל ביקור של צוות מקצועי ומנוסה אצלכם בבית, מצויד בציוד ניקוי מתקדם וחומרי ניקוי איכותיים, המתאימים לכל סוגי השטיחים. הצוות שלנו מבצע ניקוי יסודי ומקיף, תוך שמירה על איכות השטיח והבית. השירות מאפשר לכם לחזור ליהנות משטיח נקי, רענן ומוגן, מבלי לצאת מהבית. אנו מתחייבים לתהליך ניקוי בטוח ויסודי, עם נוחות מרבית עבור הלקוח.

שירות ניקוי יבש לשטיחים, מתאים במיוחד לשטיחים עדינים שהוראות היצרן אוסרות על ניקוי רטוב לשטיח בדרך כלל שטיחים בעבודת יד. שיטת הניקוי היבש מאפשרת הסרת לכלוך וכתמים ביעילות, בלי להשפיע על איכות השטיח או על צבעיו. השירות כולל שימוש בחומרים מיוחדים שמסירים את הלכלוך מהשטיח, תוך שמירה על רמת לחות נמוכה. זוהי האופציה הטובה ביותר למי שמחפש פתרון מהיר ויעיל לניקוי שטיחים, מבלי להתפשר על התוצאה.

ניקוי שטיחים מקיר לקיר, במיוחד בבתי עסק, חברות ומשרדים, שבהם השטיח מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב. שירותי הניקוי שלנו מותאמים לטפל באתגרים הייחודיים הנלווים לשטיחים אלו, כולל נפח גדול של תנועה ועבודה. אנו משתמשים בטכנולוגיות ניקוי מתקדמות ובציוד מיוחד שמבטיח ניקוי יסודי, הצוות שלנו מספק פתרון מקצועי ויעיל, המחזיר לשטיחים את מראם הראשוני ומשפר את איכות האוויר בחדר.

מחיר ניקוי שטיחים לשנת 2024

ניקוי שטיחים במחיר התחלתי של 450 ₪ לשטיח סטנדרטי. ככל שתבחרו לנקות יותר שטיחים, כך העלות לשטיח תהיה נמוכה יותר. רוצים לדעת איך מחשבים את המחיר המדויק לניקוי השטיח שלכם, כולל הסרת ריחות חריפים וכתמי שמן? אנו כאן כדי לעזור עם כל המידע  והמחירים.

להלן טבלה מפורטת עם המחירים:

סוג השטיחמחיר למ״ר
ניקוי שטיח סננטיהחל מ- 75 ₪
ניקוי שטיח עבודת ידהחל מ- 80 ₪
ניקוי שטיח צמרהחל מ- 85 ₪
ניקוי שטיח שאגיהחל מ- 80 ₪
ניקוי שטיח פרסיהחל מ- 80 ₪
ניקוי שטיח מקיר לקירצור קשר להצעת מחיר

מחירים נוספים לניקוי שטיחים

סוג השירות לניקוי שטיחיםמחיר
מחיר לשאיבת שטיח לאחר הצפהבין 35 – 60 ₪ למ״ר (תלוי בסוג השטיח)
מחיר להסרת ריחות חריפים וכתמי שתן מהשטיחבין 15 – 35 ₪ למ״ר (תוספת למחיר)
מחיר סטנדרטי לניקוי שטיח 2X3 מ״רהחל מ- 450 ₪
מחיר ניקוי שטיח במפעל (ניקוי יבש)בין 80 – 100 ₪ למ״ר (תלוי בסוג השטיח)

* מינימום להזמנת שירות בבית הלקוח: 400 ₪.
* המחירים הם בגדר החל מ- וכוללים מע״מ.

טל קלין מציעה מחירים תחרותיים ומותאמים לשירותי ניקוי שטיחים, עם התחייבות לאיכות ומקצועיות ללא פשרות. המחירים שלנו משקפים את המומחיות, הזמן והמשאבים הנדרשים לכל פרויקט, תוך התחשבות בסוג השטיח, גודלו ודרגת הכתמים או הלכלוך הדורש טיפול. אנו מספקים טיפול אישי ומותאם אישית לכל שטיח, משטיחים קטנים ועד לשטיחים בגדלים גדולים, ומתמחים בכל סוגי השטיחים, כולל שטיחי צמר, פרסיים, שאגי, ועוד…

סוגי שטיחים שאנו מנקים

אנו מציעים שירותי ניקוי למגוון רחב של סוגי שטיחים, כולל שטיחים פרסיים עשירים בצבע ובדוגמה, שטיחים שאגי עם שיערות ארוכות, שטיחי צמר רכים ונעימים, שטיחי פרווה עדינים, שטיחי מחצלת בעלי טקסטורה מיוחדת, ושטיחים מרוקאיים אותנטיים. כל שטיח והסיפור שלו, ואנו כאן כדי להבטיח שכל אחד מהם יקבל את הטיפול המתאים ביותר שישמור על יופיו, צבעיו ואיכותו לאורך זמן. אנו משתמשים בטכנולוגיות ניקוי מתקדמות ובחומרים ידידותיים לסביבה, תוך מתן דגש על דיוק ועדינות בטיפול.

ניקוי שטיח פרסי

שטיח פרסי

שיטת טיפול מותאם לשמירה על צבעים ותבניות של השטיח.

ניקוי שטיח שאגי

שטיח שאגי

ניקוי עמוק לשערות הארוכות והצפופות, שקיימות בשטיח.

ניקוי שטיח צמר

שטיח צמר

מנקים את השטיח תוך שמירה על רכות ואיכות הצמר.

ניקוי שטיח פרווה

שטיח פרווה

מבצעים טיפול עדין לשמירה על מראה ותחושה נעימה של הפרווה.

ניקוי שטיח מחצלת

שטיח מחצלת

ניקוי יסודי תוך כדי שמירה על הטקסטורה והחומר של שטיח מחצלת.

ניקוי שטיח מרוקאי

שטיח מרוקאי

ניקוי עדין ומדויק, עם חומרים עדינים תוך שמירה על צבעי השטיח ומרקמו המיוחד.

ועוד סוגי שטיחים, צרו קשר לגבי סוג השטיח שלכם.

תמונות לפני ואחרי של השטיחים

מידע נוסף על נקיון שטיחים

שטיחים הם תוספת נהדרת ופרקטית לעיצוב הבית. ישנם שטיחים בסגנונות שונים וניתן להשתמש בהם בהתאם לסגנון העיצובי של הבית. כדאי מאוד גם לשים שטיח במקום שבו הילדים משחקים, או אולי בכלל שטיח מקיר לקיר אשר יכסה את כל הרצפה.

אך לצד היופי והפרקטיות של השטיחים אסור לנו לשכוח שחייבים לבצע ניקוי שטיח. כל מי שיש לו שטיח בבית, רצוי שיחזיק גם שואב אבק, למעשה זהו הכלי המרכזי בניקוי יום יומי של השטיח.

באופן טבעי השטיח סופח אבק אשר חודר לעומקו ואף נדבק לסיביו. האבק הוא אינו הדבר היחידי. אם היינו יכולים לבדוק את השטיח תחת זכוכית מגדלת היינו מוצאים שם לצד האבק גם שאריות של מזון ושערות של בעלי חיים, במידה וישנן חיות מחמד בבית. ואם היינו מסתכלים תחת מיקרוסקופ היינו רואים גם הפרשות שומניות, תאי עור מתים אקריות, בקטריות ווירוסים. אין שום דרך למנוע את הדברים הללו ולכן ניקוי שטיח הוא דבר אשר צריך להתבצע באופן שגרתי.

ניקוי שטיח שגרתי, באמצעים ביתיים, יכול להתבצע עם חומר לניקוי שטיחים. יש להוציא את השטיח למקום שבו אפשר לקרצף אותו בעזרת הנוזל המתאים. לאחר מכן יש לייבש את השטיח בשמש. חשוב מאוד לבחור יום אשר מזג האוויר בו מאפשר ייבוש מוחלט של השטיח. אם השטיח אינו יבש לחלוטין, הלחות שבו תביא ליצירת עובש (הגורם למחלות נשימתיות וריחות רעים).

אם יש לכם שטיח מקיר קיר זוהי קצת יותר בעיה. ניקוי שטיח מקיר לקיר נעשה בעזרת הברשתו. ניתן להשתמש בחומר ניקוי מתאים אך ברור שלא תוכלו לקרצף אותו בעזרת כמות גדולה של חומר ניקוי. כלומר לא ניתן לבצע ניקוי שטיח מקיר לקיר בצורה יסודית אך ורק באמצעים ביתיים.

ניקוי שטיח עבודה למקצוענים

אם יש לכם שטיח או שטיחים בבית, חשוב שתקפידו לנקות אותם באופן שוטף. אך מידי פעם תזדקקו לעשות ניקוי שטיח מקצועי.

ניקוי שטיח מקצועי מאפשר להגיע לרמת ניקיון מקסימלית שאינכם מסוגלים להגיע אליה באמצעים ביתיים. ניקוי שטיח מקצועי הוא הדרך היחידה להסיר גם את האבק ושאריות הזוהמה העיקשים ביותר אשר נדבקו לסיבי השטיח וגם את הכתמים.

לאחר שביצעתם ניקוי שטיח מקצועי אתם תיהנו משטיח נעים למגע ונעים למראה, ללא ריחות רעים וללא בקטריות ואקריות. כך תבטיחו למשפחתכם סביבה נקייה ובריאה.

כיצד מתבצע ניקוי שטיח מקצועי

ניקוי שטיח מקצועי מתבצע בעזרת שילוב של מכשור מתאים, חומרי ניקוי מיוחדים וצוות אשר הוסמך לבצע עבודות מסוג זה. הניקוי מתבצע במספר שלבים, ראשית כל הסרה יבשה של האבק; זה נעשה בעזרת שואב אבק בעל קיבולת תעשייתית אשר יכול להוציא במהירות כמויות גדולות של אבק עקשן. לאחר מכן מתבצע קרצוף רטוב של השטיח על מנת לנקות את השטיח בצורה יסודית. מכונת הניקוי המקצועית מבצעת יניקה חזקה של המים ומבטיחה שהשטיח יישאר יבש בתום הניקוי.

כאשר מבצעים ניקוי שטיח מקצועי בעזרת ציוד מתקדם, אין צורך להוציא את השטיח ממקומו. מה שהופך את שיטת הניקוי למתאמה גם עבור שטיחים מקיר לקיר.

ניקוי שטיחים זה טל קלין אם ברצונכם ליהנות משירות ניקוי שטיח עד הבית אתם בוודאי כבר יודעים שטל קלין היא הפתרון עבורכם. הצטרפו למעגל הלקוחות שלנו ותיהנו גם אתם משירותי ניקוי שטיח מתקדמים המתאימים לבית, למשרד ולכל מקום בו ישנם שטיחים. הצוות שלנו יטפל בשטיח שלכם ויעניק לו ניקוי יסודי במקום והתוצאה תהיה נהדרת.

שאלות ותשובות בנושא

כן, בהחלט. שירות ניקוי מקצועי מסיר לכלוך, אבק, וכתמים שלא רק משפיעים על המראה החיצוני של השטיח אלא גם עלולים לפגוע במרקם ובאיכות החומרים מהם הוא עשוי. טיפול נכון ומותאם מונע נזקים וקרעים ומשמר את הצבעים והמרקם לאורך זמן, מה שמבטיח שהשטיח ישאר נקי ויפה לזמן רב.

זמן הניקוי תלוי בגודל ובסוג השטיח, אך בדרך כלל נע בין מספר שעות ליום אחד.

כן, אנו מספקים שירות מלא הכולל את פינוי השטיח מהבית והחזרתו לאחר הניקוי

בסיום ניקוי השטיח אנו מספקים המלצות תחזוקה וטיפים לשמירה על ניקיון השטיח לאורך זמן. בהתאם לסוג השטיח המדוייק.

בהחלט. ב"טל קלין", אנו מתמחים בהסרת כתמים ישנים וקשים להסרה מכל סוגי השטיחים. אנו משתמשים בשיטות ניקוי מתקדמות ובחומרי ניקוי מיוחדים שמאפשרים לנו להתמודד עם מגוון רחב של כתמים, תוך שמירה על איכות השטיח ומרקמו. תחילה אנו מבצעים בדיקה מקדימה כדי להעריך את הכתמים ולבחור בשיטת הטיפול המיטיבה ביותר. 

אזורי שירות שאנו מגיעים אליהם

אנו בטל קלין מספקים שירותי ניקוי שטיחים, ספות, וילונות, מזרונים ועוד… כמעט בכל רחבי הארץ, אם האזור שלכם לא מצוין למעלה צרו קשר. 

מדריכים לניקוי שטיחים