טיפים לניקוי ספות עור – מחברת נקיון מקצועית

ספות מעניקות נופך אלגנטי לעיצוב הבית שלכם. עם זאת, ספה יוקרתית זו דורשת טיפול מיוחד כדי לשמור על איכות העור. כל מוצר העשוי מעור כמו ספה או ספסל עם חומר מעור, אי אפשר פשוט לנקות במטלית לחה בלבד. ניקוי לא נכון של ספת עור עלול להרוס את הספה היקרה שלכם תוך זמן קצר. יש להימנע גם משימוש בחומרי ניקוי המבוססים על אמוניה. למרות שספות עור נחשבות לחזקות ועמידות יותר, יש לטפל בהן כראוי, או להזמין חברה לניקוי ספות עור. כנסו כאן למידע על ניקוי ספות מקצועי.

קבלו טיפים מחברה לניקוי ספות עור

  1. ספות עור מנקים בעזרת שואב אבק

השתמשו עם מברשת רכה כדי לשאוב לכלוך ואבק על פני הספה. וודאו שכל משטחי הספה נקיים ושלא פספסתם חלקים לפני שתמשיכו לשלב הבא. השתמשו בצינור עם קצה זעיר כדי להגיע לתוך ולקיפולים של הספה. בצעו את הניקיון בעדינות והקפידו לא לגרד את פני העור כדי לא לגרום לשריטות על פני העור.

  1. השלב הבא: נקו את משטח הספה בעזרת מטלית לחה.

השתמשו במטלית לחה (לא רטובה) לניקוי האבק והלכלוך שנדבקו. הפעילו מעט לחץ בעת ניגוב משטח הספה, ולאחר מכן אפשרו לו להתייבש מעצמו. אין לייבש את ספת העור באמצעות מייבש שיער או לייבש אותה תחת השמש. מייבשי שיער ואור שמש ישיר יכולים להסיר לחות מחומר העור ולגרום לספה להיסדק.

חברה לניקוי ספות עור
חברה מקצועית לניקוי ספות עור. הזמינו ניקוי מקצועי!

לשם ניקוי ספות דמוי עור השתמשו בחומר מנקה המיועד לספות דמוי עור

לניקוי ספות דמוי עור, ישנם בשוק מותגים רבים של חומרי ניקוי לחומרים דמוי עור, חלקם בצורת נוזל, ג'ל או קרם, בחרו את זה שמתאים לצרכים ולנוחות שלכם. מרחו את תחליב הניקוי הזה בעזרת ספוג או מטלית רכה בתנועות מעגליות. לאחר מכן הסירו את הלכלוך בעזרת מטלית נקייה. הימנעו משימוש במטליות צבעוניות, כדי להימנע מהעברת צבע מהבד לספה.

לאחר מכן מוסיפים קרם לחות – למרות שחלק ממוצרי ניקוי ספות דמוי עור מצוידים בקרם לחות או מרכך, עדיף להוסיף קרם לחות ולמרוח על כל משטח ספת העור באופן שווה, אפשר להשתמש במרכך כביסה של סנו. השתמש במטלית רכה למריחת קרם לחות זה. קרם לחות או מרכך משמש לשחזר ולשמור על הלחות של חומר העור כך שלא ייסדק ויתייבש. בנוסף, קרם לחות זה יכול גם להחזיר את הריח הטבעי של העור.

ניקוי ספות דמוי עור
ניקוי ספות דמוי עור במקצועיות ויעילות. הזמינו כעת!

ניקוי ספות עור מחיר נמוך ועבודה איכותית

רבים משתמשים בחברה לניקוי ספות עור. השימוש בחברות לניקוי ספות עור מחיר סביר הוא מעשי ויעיל ואינו מצריך להשקיע אנרגיה משלכם. עם זאת, מומלץ להתרגל לריענון שגרתי של הספה באופן עצמאי כדי שהחברה אכן תוכל לתת להם מראה חדש ורענן ביותר. למרות שאתם תצטרכו להשקיע לצורך כך מעט מזמנכם, אולם ככל שתשקיעו יותר בשימור וריענון הספה כך תוכלו להפיק יותר תועלת מחברת ניקוי שטיחים בגוש עציון.

ספות מיוצרות ממגוון חומרים, חלקם מבד, חלקם מעור, עור סינטטי וכדומה. כל חומר דורש טכניקת ניקוי אחרת, במקום לנסות להבין וללמוד על כל סוגי הספות עדיף להשתמש בשירותי ניקוי ספות עור מחיר סביר. (כנסו כאן למידע על ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך) זה יהפוך את עבודת הניקיון בבית לקלה יותר, והספה שיש לכם תחזיק יותר זמן.

עם זאת, עדיין עדיף מפעם לפעם לרענן בעצמכם את הספה, תוכלו להתחיל בבחירת חומר לניקוי וריענון ספות. בנוסף לשימוש בחומרי ניקוי המיועדים לספות, ניתן להשתמש גם בחומרי ניקוי טבעיים המצויים במטבח. כדי לעזור לכם לנקות את הספה באופן עצמאי, ישנם מבחר חומרי ניקוי שניתן להשתמש בהם.

מומלץ להשתמש בחומר ניקוי נוזלי מוכן לשימוש, מכיוון שהוא יכול להגיע ולנקות עד לסיבי הבד העמוקים ביותר של הספה. ניתן להשתמש בחומץ, היעיל בהתמודדות עם כתמים עיקשים, אך עדיף לשטוף אותו בחוץ כדי שריח החומץ לא יפריע לנשימה. אתם יכולים גם להשתמש במגבונים לחים להעלמת כתמים. לניקוי יסודי ובכלל לניקוי ספות בגוש עציון הזמינו חברה לניקוי ספות עור.

ניקוי ספות עור מחיר
ניקוי ספות עור במחיר מצוין ובאיכות בלעדית. הזמינו!
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.