איך מנקים ספות

יש לכם ספה ותיקה בבית? האם היא עברה פעם ניקוי עמוק ויסודי? אם לא, אנו ממליצים לכם מאוד להעביר את הספה ניקוי יסודי ועמוק באמצעות חברה לניקוי ספות בד. כי את הלכלוך צריך להוציא החוצה ולא למרוח את זה יותר. מה שרק חברה עם מכונות מתאימות וצוות מקצועי יכולה לעשות.

איך מנקים ספות

אם הספה שלכם לא כל כך ישנה או שאתם מקפידים על ניקיון יסודי אחת לכמה שנים, אז המאמר הבא מיועד בדיוק בשבילכם. במאמר נכתוב לכם איך לנקות ספות, איך לעשות ניקוי שבועי בסיסי שהלכלוך לא ייראה, לפחות עד הזמנת הניקוי היסודי הבא. לפעמים מה שצריך זה רק להסיר כמה כתמים והספה מבריקה. ניקוי בסיסי שאתם עושים בבית מועיל גם לשימור הספה שתיראה כחדשה.

איך מנקים ספות
אצלנו תקבלו מידע איך מנקים ספות

בשורות הבאות נביא לכם טיפים לשימור הספה כחדשה. הטיפים שנביא לכם הם מבית היוצר של טל קלין על סמך הניסיון הרב שלנו בניקוי ספות עור ובד. לאחר קריאת המאמר לא תצטרכו להסתבך בשאלה כיצד מנקים ספות. נביא לכם מידע רב כיצד לטפל בכתמים שנוצרו על הספות. יש כמה סוגי כתמים, יש כתמים רטובים שנוצרים מיין, שתן, מיצים וכו' ויש כתמים שנוצרים ממסטיקים או דיו וכדומה.

לכל אחד מכתמים אלו צורת ניקוי שונה. וגם כתמים רטובים הניקוי שלהם שונה במידה ותפסתם את הכתם בעת היווצרותו, כלומר כשהוא עדיין רטוב. אם הכתם עדיין רטוב, שפכו עליו סודה לשתייה או מלח. לאחר כמה דקות נגבו את המקום בעדינות עם מטלית לחה. אם מדובר בכתמים יבשים שיטת הניקוי שונה.

ניקוי ספה מכתמי דיו, יין, מסטיק וכו'

אם מדובר בכתם של דיו, יין וכדומה שכבר התייבש פזרו אבקת סודה לשתייה על מקום הכתם והמתינו כשעתיים. לאחר מכן הכינו תמיסה עם חומץ, אבקת כביסה ומים ונקו באמצעותה את הכתם. חזרו על הפעולה מספר פעמים עד היעלמות הכתם ולאחר מכן נגבו את המקום עם מטלית לחה. בכתמים לא חזקים אפשר להשתמש במסיר כתמים פשוט שנמכר בסופר המקומי, ולפעול לפי הוראות היצרן.

אם מדובר בכתם של מסטיק שעדיין לא התייבש, הניחו שקיות קרח על המקום, לאחר מספר דקות תוכלו להסיר את המסטיק בקלות. אם אתם רוצים להסיר שערות מהספה הלבישו כפפת גומי או לטקס על ידכם והעבירו אותו בשפשוף קל על הספה, הדבר ייצור חשמל סטטי שיגרום לשערות להימשך לכפפה.

מתי לנקות ספה לבד ומתי להזמין חברה ניקוי ספות

בניקוי שבועי בסיסי של הספה, או לפני אירוע שאתם עורכים בבית, תמיד כדאי לנסות קודם להסיר את הכתמים עם חומר פשוט להסרת כתמים. מרססים את החומר ממרחק של כ-15-20 ס"מ על אזור הכתם, בכדי שיהיה פיזור אחיד ונכון של החומר, לאחר מכן מברישים קלות את האזור, לא חזק מדי – כדי לא לפגוע במרקם העדין של בד הריפוד. ולאחר מכן מנגבים עם מטלית נקייה ומעט לחה.

אחת לשנתיים שלוש מומלץ להזמין חברה שמתמחה בניקוי שטיח וספות לניקוי כללי ויסודי של הספה, לשאיבת כל הלכלוך הספוג בעומק הריפוד ולריענון הספות מאבק ומפגעים שונים המצטברים בין שכבות הספה לאורך השנים. כולל כתמים ולכלוך שאינם נראים כמו זיעה שנספגת כל פעם בכמויות מעטות עד שללא משים זה הופך את הספה ל'בנק' של לכלוך ופוגע באיכות הסביבה של דיירי המקום.

רוצים להזמין ניקוי ספות מקצועי? התקשרו אלינו כבר עכשיו!

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.