האם יש חומרים לניקוי ספות עור

הספה היא כמו חלון הראווה של הבית. היא נמצאת במרכז החדר המרכזי של הבית, כלומר בסלון. בספה מתאספים בני הבית יחד לצפייה בטלוויזיה, לספה מזמינים את האורחים ועוד ועוד. יש שאוהבים יותר את הספות עם ריפוד הבד ויש שאוהבים את הספות עם ריפוד עור יוקרתי. ספה מעור היא בדרך כלל יקרה יותר מאשר ספה מבד. והאמת, ספת עור היא גם יותר קלה לניקוי מאשר ספת בד.

האם יש חומרים לניקוי ספות עור

אם השקעתם כסף רב בספות עור יוקרתיות זה לא פוטר אתכם לגמרי מתחזוקה קבועה יחסית בכדי שיישאר עליהם הברק הטבעי. יש בשוק חומרים רבים ל- ניקוי ספות עור. יש חומרים שמתאימים להסרת כתמים מעור, או חומרים לניקוי כללי של הספה ולשימור הברק הטבעי שלה. חומרים אלו מתאימים לתחזוקה הקבועה אבל לניקוי יסודי יש להזמין חברה המתמחה בניקוי ספות בירושלים.

ניקוי של ספות מעור הוא לא משהו מאתגר במיוחד. אבל לאחר תקופה של שימוש העור נעשה מעט שחוק ושכבה של אבק נדבקת על פני העור ומסתירה את היופי הטבעי של העור. לכן לא ניתן להסתפק בניקוי השבוע הקבוע עם המטלית או אפילו עם החומר המיועד לכך. אלא מפעם לפעם יש צורך לנקות את הספה בניקוי עם מכשור תעשייתי ויסודי – אם אתם רוצים במעט כסף שהספות שלכם ייראו כחדשות.

אנו בחברת טל קלין עושים ניקוי מקצועי לספות בד ועור ומלבד ספות העור הסטנדרטיות אנו עושים גם ניקוי מקצועי לספות העשויות מזמש הנקראות ספות מעור הפוך. כיסוי הריפוד של ספות אלו עשוי מעור בופאלו לרוב.

האם יש חומרים לניקוי ספות עור
האם יש חומרים לניקוי ספות עור

אצלנו תקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לניקוי ספות

אצלנו תוכלו להזמין ניקוי איכותי ומקצועי של הספות במחירים נוחים ומשתלמים. אז אם אתם בדיוק כרגע מחפשים שירות של ניקוי ספת בד או עור התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר. אם אתם רוצים לקבל גם שירות איכותי וגם מחירים מצוינים אנחנו הכתובת. בעזרת המכשור המשוכלל והמתקדם אנו יכולים להסיר את הכתמים הקשים ביותר ולשוות לספה מראה רענן ויוקרתי. בדיוק כמו שהיא הייתה כשקניתם אותה.

את הניקוי של הספה ניתן לעשות בחצר או במקום פתוח סמוך לביתכם או לחילופין אפשר לעשות את הניקוי בתוך הבית, אם יותר נוח לכם כך. מחירו של שירות ניקוי ספות עור תלוי בגודל הספה. כי יש הבדל גדול בין ספה בת 3 מושבים לספה חד מושבית, מבחינת היקף העבודה.

כאמור, תוכלו לקבל אצלנו הצעת מחיר אטרקטיבית לניקוי ספות בד וכן ספה מעור או אם אתם רק רוצים ייעוץ לגבי ניקוי הספה אתם מוזמנים להתקשר. כמו למשל אם אתם רוצים לדעת מתי צריך להזמין ניקוי רציני ומתי אפשר להסתפק בניקוי עצמי של הספה. נוכל לייעץ לכם איך לנקות ספות מעור ואיך לטפל ולתחזק את הספות, כמו גם איך להוריד כתמים ואיך להבריק את הספה.

הצעת מחיר אטרקטיבית לניקוי ספות
הצעת מחיר אטרקטיבית לניקוי ספות

ניקוי ספות זה גם ריענון ותחזוקה

כשאומרים ניקוי ספות לא מתכוונים דווקא ניקוי, לפעמים מתכוונים רק לריענון ולחידוש המראה של הספה שהספיק להתבלות במהלך הזמן. אז בכדי להשאיר בסלון את המראה היוקרתי והאינטליגנטי הראוי לו צריך לתחזק את הספות ולשמור על ניקיונם. בעיקר אם השקעתם בספות יקרות מעור.

לסיכום, כדי להשאיר את המראה היוקרתי של הסלון שלכם ובכדי שתשמרו את הרמה היוקרתית של הכסף שהשקעתם בסלון צריך להמשיך ולתחזק את הספות לאורך כל אורך חייהם. הספות הן המקום בו אתם מתאספים עם כל המשפחה לעיתים קרובות ומכאן השפעתם הרבה על האווירה של הסלון ושל הבית בכלל.

כדי לנקות את העור מכתמים בולטים אפשר לקנות חומר לניקוי ספות עור. אך כשרוצים את הניקוי התקופתי היסודי יותר או כאשר מדובר בכתמים קשים או הפרושים על פני שטח גדול של הספה יש להזמין חברה מקצועית לניקוי ספות.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם.

ניקוי ספות זה גם ריענון ותחזוקה
ניקוי ספות זה גם ריענון ותחזוקה
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.