כמה זמן לוקח לנקות ספה

לנקות ספה היא פעולה שלוקחת זמן, כמה זמן היא לוקחת נראה בהמשך, אבל היא בהחלט לוקחת זמן. ואת זה אתם צריכים לקחת בחשבון כשאתם קונים ספה חדשה, או שתוותרו מראש על ניקוי ותבחרו לנקות את הספות רק על ידי אנשי מקצוע לניקוי ספות. אם אתם א/נשי קריירה ואין לכם את הזמן לכך, מומלץ מראש להזמין חברת ניקוי ספות מקצועית ולא להסתבך עם ניקוי שלוקח הרבה זמן ולבסוף, לאחר ייאוש, להחליט שמזמינים חברת ניקוי ספות. כי בינתיים חבל על הזמן שכבר בזבזתם לצורך כך. מערכת ספות יכולה לקחת כשעתיים של ניקיון עצמאי. זה כולל קרצוף והברשת הכתמים, לאחר מכן ניגוב וייבוש.

כמה זמן לוקח לנקות ספה

כחברה מקצועית ובעלת ניסיון ניקוי ספות לוקח לנו כשעה עד שעתיים. וזה כבר עם מכשירים טכנולוגיים תעשייתיים ומתקדמים. זהו הזמן הממוצע כמובן. בסופו של דבר זה תלוי בסוג הבד של הריפוד וחומרת הכתמים. לאחר ניקוי ספות מקצועי שלנו תצטרכו לתת לספות זמן לייבוש. הזמן שהספות צריכות להתייבש הוא כ-9-10 שעות. ולכן, אם אתם רוצים להזמין ניקוי ספות לכבוד אירוע או מפגש חברתי שאתם מתכננים לעשות בבית, השאירו כ-10 שעות פנויים לפני התחלת האירוע, מעת סיום הניקוי. פירוש הדבר הוא שאתם צריכים להזמין את ניקוי הספות כ-12 שעות לפני מועד התחלת האירוע. שעתיים לזמן הניקוי עצמו ועוד כ-8 עד 10 שעות לייבוש.

כמה זמן לוקח לנקות ספה
כמה זמן לוקח לנקות ספה? תלוי אם אתם עושים בעצמכם או מזמינים אותנו…

השלבים של ניקוי ספה

אז אם אתם רוצים ליהנות מספות נוחות ונעימות, לארח בנעימים חברים וקרובי משפחה, לשבת בנוח ולהתרווח בספה לבד או עם המשפחה והילדים, ספות נקיות עם ניחוח נעים של בית מלון זה מה שאתם צריכים. אבל מה לעשות שזה דורש ניקיון וניקיון לוקח זמן. השלבים של ניקוי הספה כוללים: 1. בחינת סוג הספה, האם היא עשויה מעור או מבד? ובהתאם לכך להחליט על שיטת הניקוי המתאימה. 2. התזת מים בעדינות על הספה, יחד עם חומרים מתאימים לאותו סוג ספא, אם זה מעור ואם מבד, לכל סוג ספה נתאים את החומר המתאים. 3. משרים את החומר לכמה דקות. 4. עושים חיטוי יסודי לכל מ"מ בספה. 5. שואבים את כל המים עם החומר. 6. השלב הסופי הוא שלב הייבוש.

השלבים של ניקוי ספה
השלבים של ניקוי ספה

רוצים מידע על ניקוי ספות?

צרו עמנו קשר ונשמח לספק לכם את המידע לגבי ניקוי ספות. בין אם אתם רוצים הצעת מחיר, לדעת זמנים יותר מדויקים, בהתאם לספות שלכם, לקבל מידע אודות ניקוי ספת בד או לגבי ספות מעור, וכן מתי מומלץ לנקות את הספה ועוד, אתם מוזמנים לקבוע אתנו פגישה ללא התחייבות או להתייעץ בשיחה טלפונית. כמו כן אתם מוזמנים לבקר כאן במאמרים באתר שלנו. תקבלו מידע רב על ניקיון ספות מקצועי, על ניקוי שטיחים, טיפים כיצד לנקות בעצמכם ועוד. ניקוי הספות הוא דבר הכרחי לאיכות חיים תקינה, למניעת מחלות וזיהומים ועוד.

מידע על ניקוי ספות
אצלנו תקבלו את כל המידע על ניקוי ספות

סיכום ומה שאתם צריכים לדעת אודות ניקוי ספות מקצועי

לסיכום, ניקוי ספות אורך כשעה עד שעתיים (תלוי מאוד אם מדובר בספות מעור שמתקרב יותר לשעתיים לעומת ספות בריפוד בד מתקרב יותר לבדר גודל של שעה). לאחר מכן צריך לתת לזה זמן ייבוש של כ-8-10 שעות ובסך הכול מוזמן להזמין ניקוי ספות 12 שעות לפני שאתם עושים אירוע או משהו אחר שאתם מתכננים בבית. השלבים של ניקוי הספות הם: בחינת הספה והחלטה של סוג הניקוי והחומרים הנדרשים, לאחר מכן שימוש במים מהולים בחומר מתאים בעדינות, השהיית המים עם החומר על הספה למשך כמה דקות, לאחר מכן חיטוי הספה, שאיבת הלכלוך באמצעות שואב תעשייתי, שטיפה וייבוש.

הזמינו כעת ניקוי ספות מבד או מעור.

אודות ניקוי ספות מקצועי
הכול אודות ניקוי ספות מקצועי
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.