מתי מומלץ לנקות את הספה

הספות הן אחת הרהיטים המרכזיים והבולטים ביותר. לפעמים אוהבים לשבת לבד על הספא אחרי יום עבודה ארוך, לפעמים נשב שם עם הילדים או עם חברים. הספה היא 'רהיט הפנאי' שלנו. הבעיה היא שדווקא בגלל מרכזיותה וחיוניותה של הספא, היא סופגת לכלוך ואבק רב. ולכן, כדי שהספה תמשיך ותשמש אתכם לשנים רבות ובכדי שהיא לא תהווה סיכון של פטריות, לחות ואבק עם כל הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בכך, יש לנקות אותה באופן תכוף. והשאלה היא מה זה תכוף? ומה הכוונה לנקות? האם הכוונה ניקוי פשוט עם חומרים ביתיים, או באמצעות חברה מקצועית של ניקוי ספות? במאמר הנוכחי ננסה לענות על השאלות.

מתי מומלץ לנקות את הספה

ראשית, חשוב כבר עכשיו לדעת, כי לא על כל כתם שנוצר על הספה, יש צורך להזעיק חברת ניקוי ספות מבד. לעתים מומלץ דווקא שתעשו את זה בעצמכם ותחסכו ניקוי יסודי ומקצועי של חברה מיומנת. הספה שלכם היא וודאי לא ספה זולה, לא משנה החומר ממנה היא עשויה, אנו בטוחים ששילמתם עליה ממיטב כספכם וזה לא בא בקלות. לאחר כל ההשקעה הגדולה הזאת לא מתאים לכם לגלות כתמים שצצים פה ושם, מאיזה משקה שהקטנצ'יק שלכם היה חייב לשתות דווקא שם… אז יש כתמים רבים שניתן לפתור אותם לבד, בכוחות עצמכם. הכלל הראשון הוא, נקו את הכתם מוקדם ככל הניתן, ככל הקרוב להיווצרותו.

מתי מומלץ לנקות את הספה
מתי מומלץ לנקות את הספה

ניקוי ספות פעם בחצי שנה או פעם בשנה?

אם הספה מוכתמת לגמרי, והכתם התפשט על פני כל הספה, או שאתם אנשים עובדים ועסוקים (כמו רובנו…) ולא תמיד יכולים להיות ערניים ולרוץ עם סמרטוט מיד עם היווצרות הכתם, מומלץ לעשות ניקוי יסודי בעזרת חברה מקצועית לניקוי ספה מבד אחת לחצי שנה בערך. ומצד שני, אם אתם כן מקפידים לשמור את הספה נקייה ביום יום, אזי מומלץ לפחות פעם בשנה לעשות ניקוי יסודי בעזרת חברת ניקוי ספות מקצועית. ומה הסיבה לניקוי השנתי, אם אתם ממילא מקפידים על ניקוי יומיומי? התשובה היא, משתי סיבות א. בכדי לרענן את הספא ולוודא ניקוי יסודי משאריות של קרדית האבק.

ניקוי ספות פעם בחצי שנה
ניקוי ספות פעם בחצי שנה

אם הספה נקייה למה צריך לנקות אותה?

הסיבה השנייה לצורך בניקוי היסודי השנתי היא, שכשאתם מנקים בעצמכם את הכתם, בעזרת חומר ביתי, אתם בעצם עושים חצי עבודה, וזאת מכיוון שאתם בסך הכול דוחפים פנימה, לתוך הריפוד, את הכתם יחד עם חומר הניקוי. שמבחינה חיצונית הוא עושה עבודה טובה, אבל כעת הריפוד שלכם ספוג עם שאריות מהלכלוך. לעומת זאת, כשאנו עושים ניקוי של ספות אנו שואבים החוצה את האבק והלכלוך, וזה מה שנדרש בסופו של דבר כדי להחזיק את הספות איכותיים וטובים לאורך שנים.

ניקוי יסודי שלנו מוציא את כל הכתמים הספוגים בספה, החל מכתמי מזון, זיעה ונוזלים למיניהם. גם כתמי שומן למיניהם אפשר לשאוב החוצה ולהחזיר לכם ספה חדשה לגמרי. אנו עובדים על הספה בעזרת מכונת קיטור או כל מכונה יעילה אחרת וזאת בכדי שתקבלו ספה נקייה ומבריקה.

ספה נקייה
רוצים ספה נקייה? הזמינו אותנו!

לסיכום – מתי להזמין חברה לניקוי ספות

לסיכום: אם אתם שומרים על הספה נקייה בדרך כלל, וכל כתם אתם מנקים באופן מיידי, אנו ממליצים לכם ניקוי יסודי ומקצועי פעם בשנה, ואילו אם אתם פחות בקטע של ניקוי הספה, ושל 'להיות משועבד לספה' אנו ממליצים על ניקוי מקצועי של הספה שעם בחצי שנה. חשוב שתדעו, שהספה היא המקום המרכזי ביותר בבית וגם המקום שסופח אליו הכי הרבה אבק ולכלוך מכל רהיט אחר. אחד הזמנים הטובים והנוחים ביותר לניקוי הספות הוא לפני החגים. אולם אנו ממליצים לא לחכות לזמני הלחץ ולהזמין מספיק זמן מראש, ולא חייב לפני החגים דווקא… הזמינו עכשיו ניקוי ספות יסודי ומקצועי.

מתי להזמין חברה לניקוי ספות
מתי להזמין חברה לניקוי ספות
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.