ניקוי ספות ורהיטים במעבר דירה

לפני שאנו עוברים דירה, אנו מתלבטים, האם כדאי קודם לנקות את הרהיטים ולהגיע לבית החדש עם רהיטים נקיים ומבריקים, או שעדיף לנקות לאחר מעבר הדירה, כי למה לעבוד קשה ולאחר מכן, בעת המעבר, הרהיטים עלולים להתלכלך מאבק וכו'. מה שברור הוא שאת הדירה החדשה אנו נבריק לפני הכניסה אליה. כולל כל הרהיטים שבה, אם הדייר השאיר שם רהיטים שנכללו בחוזה, או רהיטים שלא היה לו צורך בהם. השאלה היא לגבי הרהיטים שיעברו איתנו מהדירה הישנה, האם לעשות להם ניקיון כעת או שעדיף להמתין. במאמר זה ננסה לענות על השאלות ולהוציא אתכם מההתלבטות. התשובות הן על סמך הידע שלנו והניסיון מניקוי ספות בד ועור.

ניקוי ספות ורהיטים במעבר דירה

כשאתם עוברים דירה ולוקחים אתכם את הרהיטים, המומלץ ביותר הוא לעשות את הניקיון לפני המעבר. מומלץ שהמעבר יהיה נעים ונקי ומיד בהתיישבות בדירה החדשה שהכול יהיה חדש, רענן ומבריק. כמו כן, מומלץ מאוד שהניקיון ייעשה באמצעות חברה מקצועית ומיומנת המנקה ספות בד. אז הנה יש לכם סידורים נוספים לפני מעבר הדירה – לברר על חברת ניקוי ספה בד אחראית וזולה… בהמשך ננסה להקל מעליכם את העבודה וניתן לכם טיפים כיצד לזהות חברת ניקוי ספות שתתאים לכם לניקוי הספה של לפני המעבר. לסיכום, הבית שאתם עוברים אליו מן הסתם ישמש אתכם לשנים רבות ועל כן מומלץ להיכנס אליו באווירה טובה, נקייה ורעננה.

ניקוי ספות ורהיטים במעבר דירה
ניקוי ספות ורהיטים במעבר דירה

ניקוי ספות יחסוך לכם קניית רהיטים חדשים

ובכלל, ניקיון הרהיטים לפני המעבר אל הדירה החדשה, יחסוך לכם את הצורך בקניית רהיטים חדשים, כי כשאתם מזמינים חברה מקצועית תקבלו ספה ממש כמו חדשה, שכל ההבדל בינה לבין ספה חדשה הוא רק העלות. בעוד שספה מחודשת עולה רק מחיר של ניקוי, הרי שספה חדשה תעלה לכם פי 10 ויותר. ולא משנה אם אתם מדברים על ניקוי ספת בד או ניקוי של ספות עור. וכפי שהמלצנו, את הניקוי מומלץ לעשות לפני המעבר לדירה החדשה. אבל שימו לב! תצטרכו להשתמש בחברת הובלות אחראית שמתחייבת לכם בחוזה לשמור על תקינות הרהיטים וניקיונם.

ניקוי ספות יחסוך לכם כסף
ניקוי ספות יחסוך לכם כסף

מתי לא מומלץ לעשות ניקוי ספות לפני המעבר?

אולם, לא תמיד היינו ממליצים לכם להזמין את ניקוי הספות לפני המעבר לדירה החדשה. אם הדירה שאתם עומדים לעבור לגור אליה, היא דירת קבלן חדשה מה שאומר שהיא נמצאת במקום שהיה עד לא מכבר, או שהוא עדיין, אתר בנייה. מה שמאפיין אתר בנייה הוא האבק הרב המפוזר באוויר. ולכן אם זה המקרה שלכם, העדיפו לעשות ניקוי ספות רק לאחר המעבר. ובכל מקרה אם אתם יכולים לעטוף היטב את הספות לקראת המעבר ניתן גם לעשות את הניקוי לפני המעבר לדירתכם החדשה. אבל זה אך ורק במקרה שאתם בטוחים שאכן תוכלו לעטוף אותם היטב לפני המעבר וגם שתעמדו על סבלי ההובלה ותשמרו שלא יקרעו את הניילון או כל דבר אחר שאוטם אותם.

מתי לא מומלץ לעשות ניקוי ספות
מתי לא מומלץ לעשות ניקוי ספות

מכרתם את הספות? על מי מוטלת מלאכת הניקוי?

עכשיו לשאלה דומה. אם השארתם בדירה ספות לפי החוזה. כלומר, הדייר שקנה את דירתכם הוסיף לכם על התשלום של הדירה עבור הספות. או שסתם החלטתם לצ'פר אותו עם ספות… ואתם שואלים האם ניקוי הספות היא משימה המוטלת עליכם או על הדייר החדש. התשובה היא שאין פה משהו שאפשר להגיד עליו שהוא מקובל או לא מקובל. אולם אם הספה ממש מלוכלכת, מטעמי נימוס עדיף לכם לנקות את הספות. אולם בכל מקרה אחר, אם מדובר בספה במצב סביר, אין צורך לטרוח ולנקות את הספות. הדייר יוכל להחליט בעצמו אם הוא רוצה לנקות אותם באופן עצמאי או באמצעות חברה לניקוי ספות.

אם אתם רוצים לדעת כמה זמן לוקח לנקות ספה, כנסו!

עוברים דירה בקרוב? אתם מוזמנים להתקשר ולהזמין אותנו לניקוי ספות מקצועי, לפני או אחרי המעבר. ושיהיה בהצלחה😊

על מי מוטלת מלאכת ניקוי ספות
על מי מוטלת מלאכת ניקוי ספות
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.