למה חשוב לנקות מזרנים

כל כמה זמן צריך לנקות מזרנים? רבים מסתפקים בשאלה הזאת. פעם בשבוע? אולי פעם בחודש ואולי מספיק רק פעם בשנה? אז בואו נראה מה באמת התדירות המומלצת לנקות את המזרן ולמה זה כל חשוב בכל לנקות את המזרן. המומחים של טל קלין יענו לכם על הספקות וההתלבטויות בכל הקשור לניקוי מזרנים, ניקוי ספות ושטיחים.

למה חשוב לנקות מזרנים

נתחיל בכך שהמומחים טוענים כי ניקוי המזרנים פעם בשנה הוא ודאי מעט מאוד. אלא שעדיין לא ברור בדיוק כל כמה זמן כן צריך לנקות. בהמשך המאמר נרחיב על העניין ונדאג שתצאו עם תשובה ברורה. אנו משערים כי רוב רובם של האנשים נמצאים איפשהו באמצע, כלומר הם מנקים את המזרן אחת לכמה חודשים. לפני החגים או בחילופי העונות.

בניקוי מזרן, השאלה כל כמה זמן צריכים לנקות את המזרנים היא שאלה כללית מדי. זה תלוי מאוד איך אתם שומרים על המזרן, או יותר נכון איך המזרן נשמר, כי כידוע לא הכול תלוי בנו. זה תלוי גם באורחים, בילדים, בכלב ובפרמטרים נוספים. וזה תלוי גם ובעיקר באיך מנקים אותו.

אם מנקים טוב את המזרן, הרי שהמרווח בין ניקיון לניקיון יכול להיות גדול יחסית ואם לא מנקים אותו נכון יצטרכו מן הסתם יותר ניקיונות לאורך מעגל השנה. מזרן שלא מנקים אותו נכון וביסודיות נשארים עליו שאריות של כתמי העובש והמזון שהיו עליו, וכמו כן השכבה הפנימית של האבק נשארת דבוקה על המזרן. מזרן מלוכלך יפגע בבריאות ובאיכות השינה של הישנים עליו.

למה חשוב לנקות מזרנים
למה חשוב לנקות מזרנים

לא משקיעים בניקוי מזרנים

אנשים משקיעים כסף רב במזרנים נוחים אך לעניין הניקיון וההיגיינה של המזרנים לאורך זמן הם פחות נותנים את הדעת. וזה לא שאפשר לתלות את המזרן על חבלי הכביסה. אבל המציאות היא שמזרנים מתלכלכים המון, בעיקר מזרני ילדים קטנים שעדיין מרטיבים בלילות, מה שגורם לריח לא נעים ולכתמים עמוקים במזרן.

ולכן לא ברור מדוע אנשים לא משקיעים מעט זמן ומחשבה בכדי לנקות את הספה או לפחות להזמין חברה מקצועית שעושה ניקוי ספות בד וניקוי מזרנים מקצועי. יש כאלה שחושבים בטעות שאם הם מחליפים מצעים אחת לשבוע או שבועיים זה מספיק. אמנם זה אולי יכול להיות מספיק נקי בשביל מזרן של מבוגרים אבל לא למזרן של ילדים שמרטיבים. ובאותה מידה גם לא לאנשים שמזיעים הרבה.

כשמנקים את המזרן צריך לדעת איך לעשות זאת. שכן כאמור, המזרן סופג זיעה של הישנים עליה, וישנים עליה לא מעט… כיסוי המזרן בסדין מסתיר את הכתמים והלכלוך אבל לא מעלים אותם. וזה נכון שלא מדובר בעבודה קלה…

ניקוי המזרן משפר את איכות השינה ואיכות החיים

בכדי לנקות את המזרן היטב, צריך לעבור קרצוף עם מברשת ומרכך כביסה בכדי להוציא לא רק את הזיעה הספוגה אלא גם שתייה ודברים שנשפכים עליו במשך הזמן ונספגים עמוק עמוק במזרן. גם אבק רב חודר פנימה לבין שכבות המזרן וגורם לקרדיט האבק לחגוג על חשבונכם… מכל הסיבות האלו ועוד חשוב מאוד לעשות ניקוי תקופתי למזרן שלכם. וכמו שאנחנו שומרים על ניקיון והיגיינה במשך היממה כך חשוב לשמור גם על היגיינת המזרן.

אם אתם רוצים ניקיון מקצועי ואיכותי של המזרן, כזה ששואב החוצה את כל הלכלוך ומשאיר לכם מזרן ריחני ונעים, הזמינו חברת ניקוי מזרנים. כי רק חברה מקצועית יכולה לעשות לכם ניקוי יסודי ועמוק עם שואב אבק תעשייתי ומכונות נוספות שחברה כזו מחזיקה. לאחר שתנסו אפילו פעם אחת ניקוי מקצועי של מזרנים לא תוותרו עליה אחת לתקופה.

איכות השינה שלכם תיראה אחרת לגמרי. ולא רק איכות השינה אלא כל היום יהיה יותר רענן ושליו. כי גם השינה תהיה יותר איכותית ומועילה וגם תהיו פחות בסיכון לפתח אלרגיות לאבק וכדומה, מה שמשפיע על כל היום כידוע. אנו ממליצים פעם בשנה להזמין ניקוי מקצועי של מזרנים (לפני פסח וכדומה).

הזמינו עכשיו ניקוי מזרן מקצועי.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.