איך מנקים כתמי שתן ממזרון

איך מנקים כתמי שתן ממזרון באופן יעיל? איך לנקות כתמי שתן ממזרון שלא ישאר ריח? ואיך מנקים כתם שתן ממזרון אחרי הרבה זמן? במדריך זה נלמד על ניקוי מזרונים משתן ביסודיות.
הרבה שואלים את הצוות שלנו איך מנקים שתן מספה כאשר שום חומר לא משפיע עליו. לשאלה איך לנקות שתן ממזרון יש כמה תשובות מפני שתלוי במזרן ובסמיכות הניקוי לאירוע המלכלך.

איך מנקים כתמי שתן ממזרון

קחו קערת חומץ מהולה במים חמים וטפטפו בצורה מבוקרת ונקודתית על מקור הריח עד שהריח הדומיננטי שינדוף מהמזרן יהיה של החומץ, ועכשיו מה שנותר זה להתאזר בסבלנות רבע שעה, ואז לשטוף עם מגבת לחה ממים נקיים (מומלץ להוסיף כמות מזערית של מרכך כביסה) ולחתום לספוח היטב היטב את הקוקטייל הלא ברור מהמזרן וסמכו עלינו שהריח ייעלם בלי שנעלם לכם שקל מהארנק.

כמובן, במידה וזה לא העלים את הריח אתם מוזמנים לפנות אלינו, אל חברת טל קלין, ואנשי המקצוע שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם מזרון נקי כמו חדש.

כולנו אוהבים חיות מחמד, בריאה כל כך קטנה יכולה להפיץ אור בחללי הבית ולהכניס לנו שמחת חיים ולא משנה איזה יום עברנו. אבל איך תמיד ההורים דואגים לשנן לנו בכל הזדמנות אפשרית? לכל דבר טוב יש מחיר.

לקום בבוקר ולגלות שלולית קטנה וצהובה על המזרן, או על השטיח, זה חתיכת מחיר. בעזרת המדריך הבא תוכלו לפתור את העניין בלי מחיר נוסף. שימו לב כי הטיפ הבא מתאים גם במקרה של ניקוי שטיחים. אז מה עושים?

בשתן של חיית מחמד (חתולים בפרט) מרוכזת חומציות גבוהה שבשביל לנצח אותה קודם כל צריך לוודאות שאת רוב השתן ספחתם החוצה בכדי להקל על המערכה, נייר סופג יעשה את העבודה. לאחר מיכן פזרו סודה לשתייה על האזור הנגוע, ולאט לאט תבחינו איך הסודה נהפכת מלבנה כשלג לצהובה כשתן, מה שמעיד שהתהליך עובד והמזרן שלכם מחלים מהריח ומהבקטריות השליליות שהחיית מחמד שלכם פינקה אותו.

לחיתום, במידה ויש חצר, הוציאו את המזרן לשמש ותופתעו לגלות את הכח הטמון בטבע. במידה ואין חצר קרני שמש שחודרות מהחלון לחדר יעשו את העבודה.

איך מנקים כתם שתן ממזרון – לפני התותחים הכבדים

איך מנקים כתמי שתן ממזרון – רובנו כאשר אנו חושבים על איך לנקות כתם שתן מזרון עבה או דק, אנו ישר מוציאים את חומר הניקוי החזק ביותר שברשותנו. חשוב להכיר כי דווקא כדאי לנקות עם כמה דברים בסיסיים כי לא תמיד מה שחזק יותר טוב יותר. חסכו כסף ומאמץ ותתחילו להשתמש בחומרים שניתן למצוא כמעט בכל בית. אז הניקיון יהיה לפי השלב בו נמצא הכתם וכמה קרוב זמן הניקוי לזמן התאונה. וודאו כי יש עמכם חומץ, סודה לשתיה שואב אבק, נייר סופג ואבקת בורקס.

איך מנקים כתם שתן ממזרון – יבש רטוב

תחילה בידקו האם הכתם יבש לגמרי או עודנו לח, וזאת מפני שלכל מצב יש סוג שונה של טיפול וחומר ניקוי שיוכל לעזור. במידה והכתם עדיין לח או רטוב, הסירו את המצעים וזאת על מנת למנוע חדירה נוספת לתוך המזרן והתפשטות הכתם. לאחר מכן שיטפו בעזרת ספוג את הכתם ונסו לספוג אליו את השתן (החליפו אותו מספר פעמים בזמן הניקוי). תרטיבו לאחר הספיגה עם מים נקיים את האזור, על מנת לדלל את השתן וניתן להשתמש באלכוהל לחיטוי ובמידה ואין השתמשו בחומץ. לאחר מכן תנו למזרן להתייבש בעזרת אוויר מחלונות פתוחים, שמש במידה ויש, מאוורריים וכדומה.

איך לנקות כתם שתן מזרון  יבש

איך לנקות כתם שתן מזרון – במידה ומדובר בכתם יבש – ניתן במצב זה לפזר סודה לשתיה או אבקת בורקס (תנו להם להתייבש על הכתם) ובמצב זה עדיף לייבש את הכתם ואת המזרן בשלב זה מול שמש ישירה וללא לחות. לאחר מכן ובמידה והשתמשתם בכמות גדולה של אבקה תשאבו את המזרן. ככול שתטפלו בכתם בהקדם כך הסיכוי להיפטר ממנו גדול יותר. במידה ולמרות כל המאמצים אינכם רואים שיפות הזמינות חברת ניקוי ספות מקצועית על מנת להשלים לתוצאות מושלמות. בשונה מרהיטים רבים המזרן הוא המקום בו אנו מניחים את הראש ומבלים הרבה מזמננו ולרוב נרצה שיהיה נקי ונעים ככול הניתן.

לסיכום איך לנקות שתן ממזרון

נסו להימנע מראש מכתמים ולשמור היטב על המזרן שלכם. תשתמשו בכיסוי שניתן לשים מתחת לסדין על מנת לבודד נוזלים כמה שניתן ולשמור עליו משתן ואבק. יש כיסויים אטומים יותר וכאלה נושמים יותר, אך כל אחד מהם עדיף על ללא כיסוי בכלל. איך מנקים שתן מספה ? על מנת לקבל מידע נוסף על איך לנקות שתן מספה או איך לנקות שתן משטיח ניתן לדפדף בדפי האתר. במידה ועדיין יש לך שאלה לגבי איך לנקות שתן ממזרון פנו אלינו בכל שלב ונעזור בשמחה

איך מנקים כתמי שתן ממזרון | איך לנקות כתמי שתן ממזרון | איך מנקים כתם שתן ממזרון | איך לנקות כתם שתן מזרון | איך מנקים שתן מספה | איך לנקות שתן ממזרון | איך לנקות שתן מספה | איך לנקות שתן משטיח

 

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.