ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

מפעם לפעם אתם ודאי רוצים לבצע שינויים בבית. השינוי הזה הוא לא רק בכם, אלא גם בבית שלכם. אם אין לכם מספיק תקציב לביצוע שיפוצים גדולים, אל תדאגו, אתם עדיין יכולים לבצע שינויים משמעותיים רק על ידי ניקוי רהיטים ישנים. יש כמה רהיטים הדורשים טיפול מיוחד כדי לשמור על איכותם וניקיונם, כולל ספות, כסאות, שולחנות ומיטות. כמו רהיטי עור, למשל, דורשים טיפול מיוחד כדי שלא יתקלקלו ​​ויתבלו מהר יותר. הבאנו לכם טיפים לניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך.

ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך?

מי לא אוהב לבלות על הספה. זהו ללא ספק אזור ההרפיה האהוב בבית: תוכלו לצפות בסרט, לשחק עם ילדיכם, לקרוא ספר או ליהנות מכוס יין ומהנוחות של הספה. ולכן הספה היא אחד הרהיטים הנפוצים ביותר בבית. כתוצאה מכך, לכלוך ואבק נדבקים לעתים קרובות לספה, וגורמים לה להיראות משעמם. קיומה של ספה מלוכלכת בהחלט ישפיע על האווירה הכללית של החדר.

כדי להתגבר על זה, אתם יכולים לשטוף את הספה מיד לפני שהלכלוך נדבק למשטח הספה. עם זאת, קשה למדי לבצע את שטיפת הספה בגלל גודלה. בנוסף, תהליך ניקוי הספה הוא קשה גם אם החומר עשוי מבד. כתוצאה מכך, אנשים רבים בוחרים להשתמש בשירותי ניקוי ספות מעור אשר בדרך כלל מתומחרים במחירים סבירים ונמוכים.

ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך
ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך

הבאנו לכם טיפים לחידוש וניקוי ספות בבית לבד

מדובר בניקוי שטחי של הספה, לניקוי ספות בגוש עציון יסודי פנו אלינו!

  • תוכלו לרכוש ספה מבדים ניתנים לכביסה, בכל תקופה להחליף כיסוי ספה חדש ולשנות את מראהו לחלוטין מבלי לרכוש רהיט חדש – רבות מהספות מגיעות עם כיסויים נשלפים הניתנים לכביסה בכל מכונת כביסה. ניקוי ספות בבית לבד הוא ממש משחק, תוך 60 דקות בלבד ועם שטיפה עדינה ב-30 מעלות תקבלו תוצאה ללא דופי. בחרו ספה שמגיעה עם כיסויים הניתנים לכביסה.
  • הסוד לניקוי ספות בבית לבד שייצא מושלם אפילו מעבר לציפיות הוא לשאוב אותה לפני הכנסת הכיסוי למכונת הכביסה.
  • אם בד הספה אינו ניתן להסרה, שואב האבק האלחוטי בהחלט יהיה החבר הכי טוב שלכם. בזכות הפרקטיות והנוחות שלו, הוא מאפשר לכם לשמור על ספה נקייה מדי יום באמצעות שיטת ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך.
  • עבור ספות מבד מיקרופייבר אתם יכולים להשתמש בתערובת עדינה של חומץ, לימון ומים ולאחר מכן להעביר ספוג סחוט היטב על פני השטח.
  • כמובן, אל תשכחו מהכריות. אותם כללים חלים גם עליהם. הכריות אפילו קלות יותר לניקוי בעזרת שואב אבק, מכיוון שהן קלות. ניתן להניח את אותו בד במכונת הכביסה ותוך מספר דקות הם יהיו ריחניים ורכים שוב.
ניקוי ספות בבית לבד
ניקוי ספות בבית לבד

ניקוי ספות בד עם סודה לשתייה

  • כיצד להסיר כתמים חזקים יותר מהספה? אתם יכולים להשתמש בחומרים ספציפיים נגד כתמים, אבל תוכלו גם לעשות ניקוי ספות בד עם סודה לשתייה, בעזרת סודה לשתייה אתם יכולים להמיס את הלכלוך העיקש ביותר.
  • או נגבו בעדינות את הכתם עם מעט מים חמימים ותוך מספר דקות הספה שלכם תהיה כמו חדשה.
  • ספוג רטוב בסבון מרסיי יהיה גם שימושי.
  • יש לשטוף הכל במעט מים, להקפיד לא להרטיב את הספה יותר מדי.

חברים, יש לכם ספה מלוכלכת בבית? כמובן שזה די מעצבן מכיוון שספה מלוכלכת גורמת לבית להיראות פחות אטרקטיבי. קדימה! פתרו את הבעיה במהירות על ידי ניקוי ספות בד עם סודה לשתייה או על ידי שתזמינו אותנו לניקוי ספות מקצועי וכן לניקוי שטיחים בגוש עציון!

ניקוי ספות בד עם סודה לשתייה
ניקוי ספות בד עם סודה לשתייה

ניקוי ספות בד באופן עצמאי

אז לסיכום, כמו שאמרנו, ספות הן הריהוט הנפוץ ביותר בבית. ולמעשה, בגלל הנוחות שלה, הספה היא לעתים קרובות מקום לפעילויות שונות כגון צפייה בסרטים או נטפליקס, שכיבה או שינה, אכילה וכדומה. למרות שהם משמשים לעתים קרובות, למעשה אנשים רבים לא יודעים לעשות ניקוי ספות בד באופן עצמאי וממעטים לנקות את הספה שלהם. למעשה, הספה רגישה לאבק, לכלוך, כתמים, חיידקים וקשקשים של חיות מחמד. בנוסף, היא הופכת לאחד המקומות האהובים על קרדית האבק אם לא מנקים אותה באופן קבוע.

יש לנקות באופן סדיר כדי להסיר אבק, לכלוך וכל הכתמים. הבאנו לכם דרך קלה לנקות ספות בד באופן עצמאי, מאבק, לכלוך וכתמים – לשאוב את הספה באמצעות שואב אבק באופן קבוע. עם זאת ניקוי יסודי או שטיפת יסודית של הספה מומלץ לעשות אצלנו אחת לשנה. כמו כן ניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך מתאים לכתמים ולכלוך קלים במקרים של כתמים עמוקים שלא יורדים ניתן לפנות אלינו – ניקוי ספות במרכז – בכל זמן.

ניקוי ספות בד באופן עצמאי
ניקוי ספות בד באופן עצמאי
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.