ניקוי שטיחים בבת ים

ניקוי שטיח בבת ים: ברוכים הבאים לאתר של טל קלין, חברת ניקיון מובילה המספקת את שירותיה בירושלים, במרכז הארץ ובאזור השרון.

חיפשתם ניקוי שטיחים בבת ים? צוות טל קלין ערוך ומזומן לכל פרויקט בהיקפים קטנים עבור לקוחות פרטיים ובהיקפים גדולים עבור לקוחות עסקיים דוגמת משרדים, בתי קפה, מסעדות ואולמות.

ניקוי שטיחים מצריך התייחסות פרטנית לכל שטיח ושטיח, וזאת כדי להבטיח את התוצאות המקסימליות והטובות ביותר.

חשוב לדעת: ניקיון של שטיח תעשייתי איננו דומה לזה של שטיח בעבודת יד. התייחסות לא נכונה לסוג האריג עלולה לא רק שלא להשיג את התוצאה הרצויה, אלא אף לגורם לנזק בלתי הפיך! על כן, אנו מקפידים להתעדכן בכל המידע הנדרש וזאת כדי להיערך מראש ולהגיע עם צוותים אשר יודעים בדיוק את המשימה שניצבת מולם.

ניקוי שטיחים בבת ים: הפרטים החשובים ביותר

  • סוג השטיח – באם הדבר מתאפשר, הקפידו להתעדכן מראש בסוג האריג שממנו עשוי השטיח. האם השטיח הוכן באופן תעשייתי (דוגמת רשתות מוכרות וידועות שמוכרות רהיטים), או שמא נרכש בחנות פרטנית והוא עשוי בעבודת יד.
    אם קיימים פרטים שכאלו נשמח לדעת אותם. אם לא, צלמו לנו את השטיח מקרוב ומרחוק בוואטסאפ ואנו ונבחן בקפידה את התמונות כדי לספק לכם את השירות המתאים ביותר.
  • מידות השטיח – אם מתאפשר הדבר, הקפידו לקחת את המידות המדויקות של השטיח. גודלו של השטיח, משמעו גם סדר גודל הפרויקט. לרוב אם מדובר בשטיח סטנדרטי ביתי אז אין כל הבדל משמעותי, אך אם מדובר בשטיח מקיר לקיר משרדי, הרי שמומלץ לתת לנו את המידות של חלל המשרד וזאת כדי שניערך בהתאם ונדע כיצד להתאים עבורכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.
  • מידת הלכלוך – למרבה הצער, שטיחים ידועים כפריטים עיצוביים שסופגים לא מעט לכלוך וזוהמה. הדבר נכון על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בשטיחים במשרדים ובאולמות, בהם העוברים והשבים אינם מקפידים הקפדה יתרה על הניקיון. כמו כן, הדבר נפוץ בקרב משפחות עם ילדים ופעוטות.
    צלמו לנו את השטיח כדי שנוכל להבין את מידת המורכבות של הלכלוך. האם מדובר בכתמים בולטים ועקשניים במיוחד, או שמא השטיח נקי ורק מצריך פרויקט רגיל שמביא את התוצאות הטובות ביותר במהירות.

חומרי ניקוי עוצמתיים וירוקים

טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד.

בעוד שישנן חברות ניקיון אשר משתמשות בחומרי ניקוי עם כימיקליים עוצמתיים, אנו מקפידים על חומרי ניקיון ירוקים המיטיבים עם הסביבה ואשר אינם פוגעים בבריאות הנוכחים.

חשוב לדעת: ניקוי שטיחים עם חומרי ניקוי בעלי כימיקליים שונים, עלול להוביל להיתכנותן של אלרגיות ורגישויות שונות לרבות צריבה בעיניים, שיעול וגרד בגוף.

כדי להבטיח את בריאותכם, ועל אחת כמה וכמה בבתים עם תינוקות, פעוטות וילדים, טל קלין מקפידה על שימוש אך ורק בחומרי ניקיון ירוקים.

כל זאת מבלי להתפשר על תוצאות ללא רבב.

זמינות מלאה

ניקוי שטיחים בבת ים לא חייב להצריך מכם המתנה ארוכה.

כדי לאפשר לכם ליהנות משירות מקצועי ואדיב, הצוותים שלנו ערוכים וזמינים לכל קריאה. מחפשים ניקוי שטיח בבת ים מעכשיו לעכשיו? צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו לנו פניה באתר, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

השירות שלנו מורכב מ…

  • ידע מקצועי – את הידע שלנו רכשנו לאורך שנים של ניסיון, השתלמויות והתעדכנות שוטפת בכל הנעשה בתחום ניקוי הריפודים והאריגים. הצוותים של טל קלין ערוכים לכל פרויקט עם הידע המאפשר להם לגשת לכל שטיח ולספק את התוצאה הטובה ביותר.
  • מכשור – כל זאת לא מתאפשר אלא עם השימוש במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר. אנו מקפידים להתעדכן בכל עת עם המכשור העוצמתי שיאפשר לנו להגיע לתוצאות מירביות ובמינימום זמן המתנה עבור הלקוח או הלקוחה.
  • חומרי ניקוי ירוקים – כאמור, אין כל תחליף לבריאות. הבריאות היא מעל הכל והדבר מתבטא בחומרי הניקיון הירוקים שמשמשים אותנו במלאכה.
  • זמינות מידית – אנו שמים את שביעות רצונם של לקוחותינו במקום הראשון כבר מההתחלה עוד לפני קבלת התוצאות. הגעה מידית בזמן שנוח לכם.
רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?