איפה עדיף לנקות את השטיח

ניקוי של שטיח עדיף להזמין לבית או לשלוח למפעל? זו שאלה שרבים מבעלי השטיחים מתלבטים בה. במאמר הנוכחי ננסה לענות לכם. אבל לפני כן נדגיש כי בכדי שהניקיון יהיה מקצועי וכמובן שלא יהרוס את השטיח אתם צריכים לוודא שמדובר בחברה מקצועית לניקוי שטיחים ולא בחברה של חאפרים. אנו בחברת טל קלין מקפידים על ניקוי מקצועי, יסודי ומושלם לטובתכם – הלקוחות.

איפה עדיף לנקות את השטיח?

בין אם תרצו את הניקוי אצלכם בבית או בבית העסק ובין אם תרצו שנבוא לקחת את הספה אלינו למפעל. הצוות שלנו הוא מקצועי וגם חומרי הניקוי שבהם אנו משתמשים הינם חומרי ניקוי איכותיים מהטובים בארץ ובעולם בתחום זה. אנו משתדלים לתת את השירות הטוב ביותר בארץ בתחום ניקוי שטיחים. לניקוי שטיח מקצועי הזמינו אותנו כבר עכשיו או המשיכו לקרוא את המאמר.

איפה עדיף לנקות את השטיח
התקשרו אלינו ונעזור לכם להחליט איפה עדיף לנקות את השטיח

לעצם השאלה (אם להזמין ניקוי לבית או לשלוח למפעל) – זה תלוי בסוג השטיח, כפי שתראו בסוף המאמר. באופן כללי, ניקוי השטיח בבית שלכם או בבית העסק הוא שירות הכרחי ויעיל מאוד. זה מרענן את המקום כולו, את חלל החדר והאוויר ומשרה ניחוח נעים בבית או בבית העסק שלכם. ויש בזה גם תועלות בריאותיות רבות.

בטל קלין אנו יודעים להתמודד גם עם כתמים קשים ועקשניים במיוחד. לאחר ניקוי השטיח, הספה או השטיח שמסרתם לניקוי ייראה כחדש ולא משנה איך הוא היה נראה לפני כן. אנו זמינים בכל הארץ לניקוי שטיחים וספות, עם שירות גבוה ומחירים נוחים. אנו נותנים שירותי ניקוי לכל סוגי השטיחים, החל משטיחי צמר, משי, פוליאסטר, שטיחים פרסיים, שטיחי שאגי, שטיחי וינטאג', שטיחים של חדרי ילדים, שטיחים מקיר לקיר ועוד.

כל ניקוי, לא משנה אם ספות או שטיחים, מורכב קודם כל, משאיבת האבק. שזו פעולה שכל אחד יכול לעשות בעצמו בבית. ובשביל ניקוי ספות מקצועי או ניקוי שטיחים מקצועי יותר חובה להזמין ניקוי של חברת ניקוי שטיחים. את ניקוי האבק מומלץ לעשות פעם עד פעמיים בחודש. וזה תלוי אם השטיח נמצא במקום שמשתמשים בו הרבה. כמו כן, אם בבית מסתובבים כלבים או חיות מחמד אחרות יש לנקות אף יותר מפעמיים בחודש.

ישנם שטיחים עם סיבים סינתטיים וישנם שטיחים עם סיבים טבעיים מצמר וכדו'. בשטיח מסיבים טבעיים צריך לשמור לא לשאוב מדי הרבה, זה עלול לגרום נזק לסיבים. עם כי בשטיח טבעי הלכלוך והאבק יושבים עמוק יותר – צמוד לבד הבסיס של השטיח ואילו בשטיח סינתטי הלכלוך הוא יותר חיצוני. הוא יושב על פני הסיבים.

אחת לתקופה או כאשר השטיח מתלכלך בכתמים קשים, יש צורך בניקוי יסודי. השטיחים צוברים חול, שיער ואבק רב כמו גם כתמים של חומרים שנשפכים על הרצפה במהלך שימוש שגרתי בבית או בבית העסק. זה יכול פליטות של התינוקת, יין, שתייה מתוקה ועוד. במקרים של כתמים קשים אל תחשבו פעמיים, קראו לבעל מקצוע.

בין אם מדובר בשטיח סינתטי, שהוא הנפוץ יותר כיום, ובין אם מדובר בשטיח טבעי. השטיחים הסינתטיים עשויים מפוליאסטר או מפולי אריתן ובאופן עקרוני הם קלים יותר לניקוי. אפשר לנקות אותם עם ציוד ביתי לניקוי ספות. השטיחים הטבעיים עשויים מצמר, כותנה או משי (או שילוב של כמה מהם). השטיחים הטבעיים הם יקרים יותר ומצריכים טיפול עדין יותר.

להזמנת ניקוי שטיח ולייעוץ התקשרו אלינו כבר עכשיו.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.