האם ניקיון של השטיח מנטרל ריח רע

ריח רע ולא נעים הוא מפגע תברואתי וגורם לסבל, על אחת כמה וכמה לאנשים שממש לא יכולים לסבול את זה ובמיוחד לנשים בהריון. זה גורם להם לבחילות ולתחושה לא נעימה גם הרבה זמן לאחר שזזו ממקור הריח. שטיח יכול להיות מקור לא רע לצבירת ריחות לא נעימים ולהפצתם בחלל החדר.

האם ניקיון של השטיח מנטרל ריח רע

הרבה שואלים האם ניקיון של השטיח מועיל לנטרל את הריח הרע שהצטבר בין הסיבים של השטיח. ובטח כבר ניסיתם הכול והריח הרע לא הוסר. להיות עם ריח רע בבית 24/7 זה באמת לא נעים. אז קודם כל בואו נדבר על מניעה. איזה ריחות הן יותר שכיחות להצטבר בשטיח וממה יש להיזהר? אם נדע את מקור הריחות המצויות בשטיחים נוכל לנסות למנוע ככל הניתן את הצטברות הריחות.

האם ניקיון של השטיח מנטרל ריח רע
ניקיון של השטיח מנטרל ריח רע

ממה נובע ריח רע בשטיח

הריחות השכיחות שנספגות בשטיחים של בית הן ריח של עובש מרטיבות שעמדה על השטיח בחדר סגור הרבה זמן, ריח של שתן וצרכים של ילדים קטנים או חיות מחמד, ריחות של הקאה, ריח של סיגריות וכו'. הפתרון למניעת ריח רע או להקטין את מפגעי הריח הוא קודם כל לאוורר תכופות את החלל בו נמצא השטיח.

מניעה של ריח רע בשטיח

אם השטיח לא גדול מאוד אפשר לתלות אותו במקום שחשוף לאוויר ושמש, כך הוא יתאוורר באוויר הטבעי ואם לא ניתן לתלות את השטיח פתחו חלונות ואווררו את החדר כולו. באופן כללי אל תשאירו לכלוך יבש או רטוב, זמן רב על השטיח. כל לכלוך ששוהה על השטיח מספיג בו ריחות שאחר כך יהיה קשה יותר לנטרל אותו.

מה עושים כאשר הצטברו ריחות בשטיח

ומה עושים כאשר כבר הצטברו הריחות וכרגע אתם רוצים לנטרל את הריחות. בדרך כלל, ניקוי יסודי של השטיחים מוציא ומנטרל את הריחות שהצטברו בשטיחים ולא זו בלבד, אנו אפילו מכניסים בשטיח חומרים שמפיצים בשטיח ניחוח חדש, נעים ומרענן. וכמובן ככל שהניקוי נעשה אצל בעלי מקצוע עם ניסיון בניקוי ספות ושטיחים ועם חומרי ניקוי מקצועיים, כך הניקיון והריח הנעים יישארו ליותר זמן.

ובכלל, ככל שתכניסו את השטיח לניקיון סמוך להיווצרות הכתם או המפגע שגורם לריח הרע כך יהיה הניקיון יותר יעיל ויישמר יותר זמן. ניקיון יעיל של השטיח מחזיר אותו לקדמותו, למצב שהיה כשהיה חדש. במיוחד כאשר משתמשים בציוד מקצועי, עם חומרי ניקוי איכותיים וצוות מנוסה ומקצועי.

סיכום, מניעה וניקיון ריח מהשטיחים

לסיכום, ריחות רעים הם לא נעימים וגורמים לדחייה ולחוסר נעימות לשהות במקום. שטיח בבית או בבית העסק הוא נקודת תורפה לצבירה של ריחות לא נעימים. הסיבות להצטברות ריחות לא נעימים הם רבות כגון ריח של שתן של ילדים או חיות מחמד, ריחות של עובש, סיגריות ועוד. בכדי למנוע יש לאוורר את החדר, רצוי כל יום לכמה שעות.

אם מדובר בשטיח שכבר צבר ריחות לא נעימים ואתם רוצים לקבל שירות ניקוי ספות ושטיחים יעיל, הזמינו אותנו לביצוע ניקוי יסודי ויעיל של השטיח או אולי הגיע כבר הזמן לנקות גם את שאר השטיחים בבית. הניקיון שלנו מנטרל ריחות משטיחים ומחזיר לכם את השטיח נקי, מבריק ורענן. אנו מנקים את כל סוגי השטיחים, בין שטיחים מקיר לקיר ובין שטיחים קטנים יותר ושטיחי נוי וכן גם ניקוי ריפודים לרכב. הזמינו כבר עכשיו ניקוי שטיח יעיל ומקצועי או ניקוי ספת בד.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.