איך מנקים ספת זמש

ספה מעור הפוך, מה שנקרא ספת זמש, היא רהיט ששווה כל שקל ששילמתם עליה. היא משפרת את הנראות של הסלון ושל הבית כולו. השאלה היא איך מנקים ספת זמש. הספה היא רהיט שמוסיף המון לבית, גם בנוחות גם בשימושיות. מדובר ברהיט שמבלים שם שעות רבות, בעיקר בחופשות ובסופ"שים, כמו כן מדובר ברהיט שמארחים עליו המון. זהו הרהיט שעליו יושבים וצופים במסך ה-LCD הענק תוך כדי נשנוש פופקורן, יחד עם הילדים והנכדים. בקיצור, רהיט רהיט אבל מתלכלך המון.

אז איך מנקים ספת זמש? מה הסוד של הספה המבריקה של השכנה?

יש בכך כמה שלבים:

  • יש לבצע תחזוקה שוטפת לפחות אחת לשבועיים שבמהלכה הספה תעבור שאיבת אבק מקצועית, עם מכשיר שואב אבק איכותי.
  • לפני השימוש בשואב האבק הסירו בעדינות את השכבה העליונה של הלכלוך והברישו בעדינות ובתנועות קצרות ומהירות, רצוי לכיוון אחד. אפשר לקנות מברשת מיוחדת שמשמשת להסרת כתמים קשים כמו כתמי בוץ מעור הפוך, גם בשלב זה ניתן להזמין אותנו על מנת לעשות ניקוי ספות המלצות רבות בעלות לא גבוהה.
  • השלב הבא הוא שלב השימוש בחומרים, ישנם חומרים פשוטים וישנם חומרים שעלולים לפגוע בריפוד. בשביל חומרים לכתמים מעט יותר קשים אפשר למצוא שיטות שונות כמו למשל שימוש בחומרים טבעיים כגון חומץ לבן, ובאמצעות מקלון אוזניים לערבב את החומץ במים. הימנעו משימוש במטלית לחה והעדיפו להשתמש בנוזל ניקוי מיוחד לחומר מזמש.
  • לאחר מכן, יש להבריש שוב בעדינות.
  • יש גם תרסיסים ייעודיים הגורמים לשומנים להתקשות וכך ניתן להסיר אותם בקלות משכבת העור העליונה.
  • לאחר מספר שניות מהתזת התרסיס מעבירים על הספה שיוף עדין עם נייר זכוכית 0 (העדין ביותר). לאחר כ-24 שעות צובעים את אזור הכתם בצבע שקוף.
איך מנקים ספת זמש
איך מנקים ספת זמש

ניקוי ספות זמש

זהירות! בניקוי ספות זמש אל תנסו חומרים כימיים שונים, הם עלולים להרוס את הספה. נסו להשתמש עם החומר בפעם הראשונה במקום נסתר מהעין. כמו כן, חשוב לזכור לא לשפשף חזק מידי את העור ההפוך שכן הספה עלולה להיהרס ולהישחק. הימנעו משימוש במטלית לחה והשתמשו בנוזל ניקוי ספות זמש (או בחומץ כנ"ל). אם אתם לא יודעים איך מנקים ספת זמש עדיף להתייעץ עם אנשי מקצוע מהתחום ולא להרוס את הספה, מה שיגרום לכם לתסכול רב.

ניקוי ספות זמש
ניקוי ספות זמש מקצועי ואיכותי. רק אצלנו

איך מנקים ספה מעור הפוך

כאמור, במקום כל התהליכים הנ"ל תוכלו לשלוח אלינו למפעל ותקבלו בחזרה ספה מרהיבה ומבריקה, ספה שהניקיון שלה מפתה לשבת עליה, להירגע עליה, לאחר יום עבודה מפרך. גם אם אתם מאלה שאוהבים לעשות הכול לבד, יש דברים שעדיף להשאיר בידי אנשי המקצועי, בעיקר כאשר מדובר בניקיון והיגיינה. וגם בבריאות – אם הספה צברה אבק רב וחיידקים, העיקר אם אתם לא יודעים איך מנקים ספה מעור הפוך. היתרון של ספות מעור הפוך הוא המחיר הנמוך שלהן, אבל יש משהו שלא ידגישו לכם בקנייה וכבר הזכרנו זאת לעיל, הן נוטות יותר להשתפשף. אם לא תדעו איך מנקים ספה מעור הפוך ותשפשפו מדי הרבה או שהחומר לא יהיה מתאים הספה שלכם תיהרס וחבל!

איך מנקים ספה מעור הפוך
במקום לשאול איך מנקים ספה מעור הפוך? הביאו אלינו

ניקוי ספות עור הפוך

בשגרה צריך לנקות ספות זמש עם ניקוי מהיר רגיל וצחצוח, כמו כן מדי פעם יש לשאוב מהספות אבק. כל מה שכתבנו עד עתה מדובר בפעולות אחזקה, אך בכל מקרה פעם בשנה מומלץ לשלוח את הספה לחברה לניקוי ספות עור הפוך. את שלבי ניקיון אלו ניתן ליישם גם על תיקים, נעליים וז'קטים העשויים מעור הפוך (זמש) או לניקוי ספות בד עשה זאת בעצמך לא רק לניקוי ספות עור הפוך. עם הטיפול והמוצרים הנכונים, הספה, התיק, המעיל או נעלי העור שלכם יחזיקו מעמד זמן רב יותר. אחרי שכל הספות נקיות, אל תשכחו לסדר אותן מחדש כך שיראו שהן חדשות ורעננות יותר. האם אתם מוכנים לשינוי?

תוכלו להתקשר אלינו ולברר איך מנקים ספת זמש או להזמין ניקוי מקצועי בביתכם וכן להזמנת ניקוי שטיחים בגוש עציון.

ניקוי ספות עור הפוך
לניקוי ספות עור הפוך מקצועי ואיכותי התקשרו אלינו 
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.