איך לנקות ספה

איך לנקות ספה באופן יסודי? האם חשוב לדעת איך לנקות כתמים מספה ובפרט איך מנקים ספה מבלי להרוס אותה? חשוב לדעת איך מנקים ספת בד מה הטעויות הנפוצות ואיך לנקות ספת בד מבלי להגדיל את הכתם. כל מי שנשפך לו בעבר קפה על הספה, שגידל חיית מחמד או שיש לו ילדים פעלתנים מכיר את מפגעי הספה. במידה והספה שלכם חוותה כתם אחד או שניים אתם כנראה כבר יודעים שלא פשוט לדעת להוריד כתמים ובעיקר איך מנקים כתמים מספת בד.

איך לנקות ספת בד וממה לרוב היא מתלכלכת. נשפך משקה כזה או אחר על הספה, נהנים להתכרבל עם משקה חם אבל מפחדים להכתים שוב את הספה, נקרעים בין הרצון להתכרבל בנוחות בסלון שלכם לבין הפחד ללכלך. לעיתים ספות בד ניתן למצוא בזול מסוגי בד אחרים כמו עור ואף הן לא פעם נוחות יותר, אך יש לקחת בחשבון את העובדה שנוזלים ולכלוך נספגים בהן ביתר קלות ולכן חשוב לדעת איך לנקות ספה מסוג זה.

איך לנקות ספה שלא יורד במים

איך לנקות ספה
איך מנקים ספה

חברת ניקוי שטיחים וספות טל קלין: לרוב התשובה אל השאלה איך לנקות כתמים מספה היא מים. אך מה עושים כאשר יש לכלוך שאינו מגיב למים שאריות אוכל או אבק עיקש שיערות שקועות וכדומה. על מנת להוריד לכלוך מסוג זה חשוב תחילה חשוב לשאוב את הספה עם שואב מקצועי ככול שניתן. איך לנקות כתמים שהצטברו לאורך זמן על גבי הספה בהקשר לסוגים שלרוב מתחלקים לשני סוגים: כתמים של מים שלרוב יהיו כתמים שנוצרו בעקבות שתייה, לדוגמה תה, קפה משקאות מוגזים או משקאות בעלי כתמים קשים יותר דוגמת יין, לצד כתמים על בסיס של שמן שהם לרוב קשים ועקשנים יותר. בשביל להסיר כתמים על בסיס מים ניתן להשתמש בחומרים עדינים יותר ובחלק מהמקרים אף בסבון כלים ומים, יש לנקות תוך כדי טפיחה עדינה על הכתם ולהמתין שיתייבש.

איך לנקות ספה עם כתמים של שמן – יש להשתמש בתמיסה ייעודית לכך, ניתן לנסות שימוש במי מים וחומץ ולערבב היטב תוך הספגת החומר של הכתם, מומלץ לעשות שפשופים עדינים על מנת לא לפגוע בסיבים. תמיד כדאי לנסות את החומר על אזור קטן תחילה וזאת על מנת לראות שלא נעשה נזק. מומלץ להיוועץ עם איש מקצוע על מנת לא לפגוע בספה

איך לנקות כתמים מספה באופן מקצועי

איך לנקות ספת בד
איך מנקים ספת בד

איך לנקות ספה – אחד הדברים שחברה מקצועית תעשה היא לוודא שהחומר ניקוי אכן יצא מהספה כמו שצריך. במידה וניתן להסיר את הכיסוי הכי קל ופשוט לכבס ולהחזיר. חשוב לזכור שברגע שנעשה ניסיון להוריד כתם ואחת כמה וכמה כאשר מדובר על כביסה בהרתחתה ישנה פולע של קיבוע הכתם. אם הכתם לא ירד לאחר הכביסה הוא השתרש עמוק יותר ונהיה לעיקש. לכן מומלץ לפנות אל איש מקצוע ולטפל בכתם בצורה היעילה ביותר בהתאם לסוג הלכלוך וסוג הבד של הספה הרלוונטית לפני שפועלים בעניין.

אין להשתמש בחומרים חזקים מידי כמו כן במלבינים למיניהם מפני שבידיים לא מנוסות לא ניתן לדעת כיצד יתקבלו על גבי הכתם או הבד וכך ניתן ביתר קלות להרוס את הספה ולייצר נזק בלתי הפיך. בהיעדר איש מקצוע ניתן להעיזר ביבוש בעזרת מכשיר של ייבוש שיער על מנת לייבש את המים ואת חומרי הניקוי מבמידה והחדרתם אותם אל הספה בניסיון לנקות את הכתם.  כאשר אתם מסיימים לנקות את הכתם ואתם מגיעים לשלב הייבוש עשו זאת על רמת חום פושר. שימו לב להבריש את הספה בעדינות שכן שפשוף יכול להרוס את הטקסטורה ולפרום את הבד ואפילו להוריד שכבה מהספה.

איך מנקים ספה בטל קלין

איך מנקים ספה
איך לנקות ספה

איך לנקות ספה עם טל קלין? בין אם הספה שלכם מוכתמת או בעלת ריח רע אנו נוכל לעזור. ניסיתם להוציא את הריח? ניסיתם להיפטר מהכתמים וללא הצלחה? תוכלו לפנות אלינו בכל שלב ונספק שירות מהיר ויעיל בכל אזור ברחבי הארץ. במידה וניסיתם להוריד את הכתמים ללא הצלחה נשמח לעזור לכם ולחדש את הספה כך שלא תמצאו את עצמכם בהוצאות מיותרות בקניית ספה חלופית או שיהיה עליכם להיפרד מספה נוחה ואהובה. למידע נוסף בתחום הניקוי ניתן להיכנס לקישור – איך לנקות שטיח

איך לנקות ספה | איך לנקות כתמים מספה | איך מנקים ספה | איך מנקים ספת בד | איך לנקות ספת בד

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.