ניקוי ספות בד

ניקוי לספה מבד דוחה כתמים ניקוי ספה מבד רחיץ או ניקוי לספה מבד שאינו מתנקה בקלות, חשוב לבצע באופן מדויק ועדין. כולנו מכירים את התחושה של כיצד משפיעים כתמים על ספה על כל הסלון כולו ומשליחים על אווירת הבית.

ניקוי ספות בד – בין אם אתם האנשים הכי מאורגנים ונקיים שיש, ובין אם פחות, אין ספק כי כתמים על ספות הם לא נעימים. סביר להניח שלפחות פעם אחת חוויתם כתמים של אוכל שתיה, לכלוך וכדומה על ספות הבד בסלון. איך ניתן להציל את המצב ולמה חשוב לשים לב כאשר רוצים ניקוי מעמיק ויסודי.

ניקוי ספה מבד דוחה כתמים

ניקוי לספה מבד
ניקוי ספה מבד דוחה כתמים

אחת המשימות הקשות ביותר היא לבצע ניקוי לספה מבד – ניקוי לספה מבד קשה בהרבה מניקוי ספות עור או דמוי עור אך מביאה עמה מראה נעים ואיכותי. גם כאשר מדובר על ניקוי ספה מבד דוחה כתמים ניקוי ספה מבד רחיץ תתפלאו להכיר כי המשימה אינה פשוטה. גם כאשר מדובר על ניקוי מבד דוחה כתמים לא תמיד אפשרי להוריד את הלכלוך ללא זכר. ניקוי ספות יש לעשות באופן מקצועי על מנת לא להחמיר את מצב הכתם. ניקוי מבד רחיץ מקל על העבודה ונותן סיכויי הצלחה גבוהים יותר.

כיף להתרווח על הספות שלכם, להנות מכוס שתיה טעימה מול הטלוויזיה מבלי לפחד כל הזמן שיווצר כתם בלתי הפיך. למרות שספות בד לרוב יהיו וזולות יחסית למשל לספת עור, ואף נוחות במיוחד יש את החיסרון שהוא כל מה שקשור אל תחום הניקיון יכול להיות שיהיה יותר מסובך יותר להתעסקות מסוגי ספות אחרים.

למה קשה לבצע ניקוי לספה מבד

ניקיון לספה מבד
ניקוי ספה מבד רחיץ

טל קלין ניקוי ספות ברמת גן – הסיבה לכך היא שהבד סופג יותר לכלוכים ונוזלים. אך למרות המגבות והאתגרים שיש בכל הקשור אל ניקוי ספה מבד ניתן לעשות ניקוי לספה מבד בקלות בעזרת ידיים מנוסות.  ניקוי מבד רחיץ או רגיל? אין סיבה לדאגה, ישנן שיטות מקצועיות ומהירות ובפרט כאשר יש את הציוד הייעודי לכך, להוריד כתמים מספת בד.

ניתן לבצע ניקיון לספה בקלות יחסית ותוכלו להיפטר מהכתמים. חשוב לשים לב שבשלב הראשוני לפני התחלת הניקיון, בודקים היטב בהוראות היצרן על סוגי הבד המעורבים וזאת על מנת למנוע את הנזקים שיכולים להיגרם לספה.

ניקוי ספה מבד רחיץ

ניקוי ספה מבד דוחה כתמים
ניקוי לספה מבד

ישנם כמה סוגי כתמים המצטברים על הספה ושוקעים בה, בקטגורית סוגי הכתמים ישנם שני סוגים עיקריים המחולקים לכתמים על בסיס מים הכוללים  את רוב הכתמים המוכרים לנו שנוצרים משתייה, כמו תה או קפה, מוגזים שונים וכדומה, לעומת הסוג השני המבוסס לרוב על כתמים מבסיס של שמן שהם לרוב גם יהיו עקשנים יותר להורדה.

במידה ואתם בכל זאת רוצים לנסות להוריד בעצמכם את הכתמים, חשוב לעשות זאת בזהירות רבה. חשוב לבדוק היטב לפני שפועלים עם איזה חומר כדאי להשתמש על איזה סוג בד על מנת לא לייצר נזק בלתי הפיך לסיבי הבד והספה בכלל. כדאי לבדוק לפני שמתחילים את פעולת הניקיון ולנסות את החומר בפינה נסתרת בספה כדי לראות את תגובת החומר.

לא פחות חשוב מהנראות ומהורדת הכתמים, עניין הריח. לעיתים אנו רוצים להוריד מספה ריח שאינו נעים
ומעוניינים שהסלון שלכם יחזור להיות בעל ריח טוב ונעים. לא פעם מרססים על ספות תרסיסים שונים עם ריח המיועד למייבש הכביסה. אך למרות שלרוב הריח יישאר על הספה וישפר מעט את הריח הוא לא ישנה את מקור הריח ללא טיפול מעמיק

כמובן שבמידה וניתן, כדאי לנקות כל כתם בזמן קרוב יחסית לשלב שבו נוצר הכתם. ככול שייספג בבד כך יהיה קשה יותר להסיר אותו במידת הצורך. חשוב להימנע כמה שניתן מלנסות לנקות כתם ללא ניסיון וזאת מפני שניתן להקשות על יד מקצועית להוריד את הכתם בהמשך עקב שימוש חומרי ניקיון שאינם תואמים את איכות הבד. במידה ותירצו הכוונה וייעוץ בנושא או מידע נוסף כיצד להתנהל נכון עם כתמים, תוכלו לפנות אלינו בכל שלב וניתן מענה מהיר ומדויק עבור הספה שברשותכם.

ניקוי ספה מבד דוחה כתמים | ניקוי לספה מבד | ניקוי ספה מבד רחיץ

ניקוי ספות מבד עם טל קלין

הספות שלנו צוברות במשך הזמן אבק, לכלוך, שומן גוף וזיעה.קרדית האבק הנמצאת על בדי הספות גורמת לקשיי נשימה ולגירודים בעור.

ובנוסף לכל זאת הילדים שופכים ומלכלכים את הספה ויוצרים כתמים הנראים לעין,הספה צוברת לכלוך הנכנס לתוך סיב הבד של הספה שלא ניתן לנקות אותו על ידי סמרטוט אלא רק על ידי הניקוי במוכנה המנקה את הלכלוך הנצבר בתוך הספה.

ניקוי ספות בד מתבצע על ידי מכונה חדשנית שמזריקה לחץ מים וחומר ניקוי לבד ומייד יונקת את המים עם הלכלוך שנדבק לבד.

הניקוי שלנו מתבצע באופן מקצועי השומר על הבד ומרענן אותו לאורך זמן ומאפשר לכם לחסוך כסף בקניית ספה חדשה.
אין לכלוך שלא נוכל לעמוד בפניו!

והכל במחירים נוחים!

הצוות שלנו

צוות טל קלין עבר הדרכה במשך תקופה ארוכה כדי ללמוד את אופן הניקוי המתאים לכל בד, את הדרך להבדיל בין סוגי הבדים השונים ויכולת התאמת החומרי הניקוי לסוג הבד. צוות טל קלין ישמח להעניק לכם מידע נוסף באופן טלפוני ומקצועי. נשמח לעמוד ולעזור לכם בכל שאלה.

המכשור שלנו

המכשור בו אנו משתמשים הוא מכשור מהמתקדמים ביותר בענף. המכונה עובדת על ידי שיטת הזרקת החומרים לסיב הבד ויונקת בכוח שאיבה חזק מתחתית הספה את הלכלוך שהצטבר.

החומרים שלנו

החומרים שלנו הם חומרים ירוקים, ידידותיים לסביבה. החומרים הניקוי בהם אנו משתמשים שומרים על הבד ואינם פוגעים בצבעו המקורי. קיימת אפשרות להוספת חומר שיוצר שכבת הגנה לספה, שומר ומגן עליה מפני לכלוכים וכתמים כדי שהספה תשאר רעננה ונקיה.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?