כמה עולה ניקוי ספות?

כמה עולה ניקוי ספות? איך תדעו שאתם משלמים את המחיר הנכון לניקוי ספות? במאמר זה נפרט על המחירים וכיצד אנו קובעים את המחיר.

טל קלין מספקת שירותי ניקוי ספות מקצועיים בכל אזור ירושלים, אזור המרכז והשרון, ומתגאה בשירות ללא פשרות, 100% תוצאות גם בפרויקטים המורכבים ביותר, זמינות לרוב מידית עבור נוחיותם של לקוחותינו ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

כחלק מן השירות, צוות טל קלין כפוף להנחיה קפדנית למקסימום שקיפות בשירות וזאת כיוון שאמינות היא נר לרגלנו. לאורך השנים פגשנו במגוון לקוחות שנכוו משירותים שונים, ואנו עושים את מיטב המאמצים להציג נוף אחר ולהשאיר בפיהם של הלקוחות טעם שונה משירותים שחוו בעבר.

כאן נרצה להתמקד בהסבר מפורט אודות מחיר ניקוי ספות. ממה המחיר מורכב? מה הם הפרמטרים שאנו צריכים לקחת בחשבון? ואיך אפשר בלי להציע לכם כמובן דיל משתלם במיוחד.

מחירון לניקוי ספות

  • ניקוי ספות בד – בהזמנת מינ׳ 5 מושבים 90 ₪ למושב
  • ניקוי סלון בד + שטיח סלון – 650 ₪ (באותו בית)
  • ניקוי סלון בד + ניקוי ריפוד רכב – 700 ₪ (במיקום אחד)
  • ניקוי מוצר שני בחצי מחיר באותו בית* הזול מבניהם 1/2

פרמטרים לקביעת מחיר ניקוי ספות

לשירות ניקוי ספות מחיר המשתנה על-פי פרמטרים דוגמת סוג הריפוד שממנו עשויה הספה, מידות הספה ואף פרמטרים פרטניים יותר אותם נציין להלן:

  • בד או עור – כבר בשיחת הטלפון נבקש מכם לדעת את סוג האם מדובר בספת עור או ספת בד. במקרים חשוב לדעת: ספות עור קל יותר לנקות מאשר ספות בד. לא אחת עלות חומרי הניקוי היא יקרה יותר, ולעתים אף ישנם תתי סוגים של בדים המצריכים שימוש בחומרי ניקוי מאוד פרטניים. הבדים סופחים אליהם את הכתמים ומצריכים עבודה קפדנית ולעתים אינטנסיבית כדי להגיע לתוצאות הנדרשות.
    בניקוי ספות עור, הכתמים כמעט ואינם נספגים, ולרוב הסרתם היא הרבה יותר פשוטה. הסוד בניקוי ספות עור הוא להשתמש בחומרי הניקיון וציוד הניקיון הנכונים, כדי שהעור לא יישרט וכך יותיר נזקים בלתי הפיכים.
  • גודל המושבים – גודל המושבים גם הוא פרמטר חשוב שעל-פיו נקבע מחיר ניקוי ספות. המחירים שלנו מתחילים מ-90 שקלים למושב, ולרוב נעים סביב הטווח הזה ללא כל הפתעה. בחלק ניכר מהפרויקטים הפרטיים שלנו בבתים של לקוחות פרטיים או בדירות, המחיר נע בין 350 ל-400 שקלים לניקוי ספות בד ועור כאחד.
    אנו מדגישים: לא נפתיע אתכם במחירים ולא נשנה אותם פתאום במעמד ההגעה אליכם. על-כן, אנו מבקשים מכל לקוחותינו לצלם את הפריט המיועד לניקיון בטרם ההגעה. הקפידו לצלם מקרוב ומרחוק, ואף למקד אותנו באזורים שצברו את הכתמים העקשניים ביותר.
  • מידת הלכלוך – גם כאן אנו נשמח קודם כל לקבל תמונה בוואטסאפ כדי להבין במדויק את הפרויקט. האם מדובר בכתמים קשים כמו בתמונות שהצגנו לעיל מתיק העבודות שלנו? או שמא מדובר בכתמים שסך הכל אינם נראים יותר מדי לעין, אך מפריעים לכם כיוון שאם זוכרים כיצד הספה נראתה ביום שבו היא נקנתה.
  • היקף הפרויקט – לשירות ניקוי ספות מחיר המשתנה על-פי היקף הפרויקט המדובר. האם מדובר בספות של בית קפה או מלון? או שמא בספה אחת בודדת בבית הלקוח? פרמטרים מסוג זה הם חשובים וכמובן שייסקרו בהרחבה בשיחה הטלפונית.

צרו עמנו קשר עוד היום

הצוות של טל קלין ערוך ומוכן לכל פרויקט. עם זמינות מידית, מחירים ללא תחרות וחתירה מתמדת למצוינות, אנו נשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.