איך מנקים ספה מבד

ניקוי ספות בד – איך מנקים ספה מבד, איך לנקות כורסת בד, איך לנקות בד של ספה, ובכלל – איך מנקים סלון מבד? נשתדל לענות על כל השאלות, ולתת טיפים ורעיונות כיצד מנקים ספה מבד בצורה יעילה ועם כמה שפחות מאמץ. אפשר לשקול גם ללכת על שירות ניקוי ספה בד מקצועי, אם מרגישים שהכתם קשה מדי.

ניקוי ספות בד

ראשית, נכיר בעובדה – כולנו מעדיפים לשבת בסלון נקי, רענן שמרגיש כמו סלון חדש, התחושה נעימה יותר והאווירה טובה וחיובית הרבה יותר. אך מה לעשות, החיים קורים כשאתה מתכנן תוכניות אחרות, והספה האהובה שלנו נוטה להתלכלך: הילדה שפכה את השתיה שלה בזמן שאכלה, החתול הרגיש לא טוב והקיא, לכלוך מגיע ממקורות שונים.

איך מנקים ספה מבד
איך מנקים ספה מבד

כיצד מנקים ספה מבד

העקרונות החשובים על מנת לנקות ספה מבד באופן יעיל ואיכותי הם פשוטים מאד. לנקות מהר, ולנקות על פי הצרכים של הספה הספציפית שלכם. בדרך כלל, חברה המספקת שירותי ניקיון מקצועיים, כמו ניקוי מזרונים או ניקוי שטיחים מציע גם שירותי ניקוי ספות בד.

לנקות מהר – אלמנט הזמן הוא קריטי בכל הנוגע לכתמים, ובמיוחד כשמדובר על כתמים עיקשים. חשוב לנקות מיד שכנוצר הכתם, על מנת שהוא לא יטמע בתוך הבד ויהפוך לכתם קשה לניקוי.

לשים לב לצרכי הספה – בדרך כלל יצויין על הספה סוג הבד אשר שומש לריפוד הספה, כמו גם אילו חומרים ניתנים לשימוש על הבד. כדאי לשים לב לסימון על הספה: כאשר מופיעה האות W מדובר בניקוי באמצעות מים בלבד, כאשר מופיעה האות S אפשרי להשתמש בחומרי ניקוי יעודיים.

כיצד מנקים ספה מבד
כיצד מנקים ספה מבד

לאחר שיש בידינו הידע החשוב בנוגע לטיב הספה וסוג הבד ניגש לניקוי הספה עצמו. טל קלין – חברה לניקוי ספות – כדי לבצע ניקוי יסודי לספה יש צורך בשימוש בכלים מקצועיים ובתכשירי ניקוי יעודיים. כלים מקצועיים, כדוגמת מכשיר קיטור, או שואב אבק חזק ומקצועי, יעזרו לנו להוציא גם את הכתמים העיקשים ביותר, בקלות וביעילות.

בכל הנוגע לתכשירי ניקוי, יש להתאים את החומר הנכון לבד הנכון, מתוך נסיוננו, והידע שצברנו לאורך שנות פעילותנו בתחום, אנחנו יודעים לזהות במדויק את אופי הספה ואת סוג הבד, ולהתאים את החומרים בצורה מושלמת. לכן אנחנו מסוגלים להתחייב לניקוי איכותי, עמוק ויסודי.

איך לנקות בד של ספה

המומחים של חברת טל קלין מציעים ארבעה שלבים לניקוי.

בשלב הראשון, עם זיהוי הכתם או הלכלוך, כדאי להשתמש במברשת יבשה על מנת להסיר את חלקיקי הלכלוך הגדולים. זאת נעשה על מנת שלא להטמיע את הלכלוך עמוק יותר לתוך בד הספה, כאשר ניגש לשלבים הבאים.

בשלב השני, נפעיל את שואב האבק, על מנת להוציא את שאריות הלכלוך המוצק מהבד של הספה. המטרה היא, שוב, למנוע חדירה עמוקה יותר של הלכלוך לתוך בד הספה בזמן שנעבור לשלבים הבאים.

בשלב השלישי, נעשה שימוש בחומר הניקוי שנבחר, המותאם לסוג הבד ולטיב הספה, על פי התנאים נחליט אם החומר ישומש בשילוב מים או לא. השלב הזה נועד להחליש את הכתמים שכן נדבקו כבר לבד הספה, על מנת שנוכל לשאוב אותם בשלב הרביעי, והאחרון.

בשלב הרביעי, כמו שצוין קודם – שוב נפעיל את שואב האבק, הפעם (אם ניתן) על עוצמה גבוהה יותר מקודם, על מנת לשאוב את הנוזלים שנותרו על הספה ולהפטר סופית מהכתם ומהלכלוך ולהביא את הספה למצב נקי.

איך לנקות בד של ספה

איך לנקות כורסת בד

כאשר ניגשים לנקות כורסת בד, להבדיל מניקוי ספת בד, יש לשים לב כי לעיתים כורסאות מכילות מנגנונים מכניים שאינם קיימים בספות. מנגנון השכבה עבור משענת הגב של הכורסה, למשל, או מנגנון שליפת הדום לרגליים. יש להתחשב במנגנונים הללו, ולשקול שימוש מופחת בחומרי ניקוי העשויים לפגום בתקינות המנגנונים.

איך לנקות כורסת בד

השינוי, אם כן, הוא בעיקר בשלב השלישי, שבו מתבצע שימוש בחומרי הניקוי. מומחי ניקוי הסלונים של טל קלין, בעלי שנות ניסיון בטיפול וניקוי ספות, כורסאות וסלונים, ישמחו לסייע בניקיון לכל מטרה.

איך מנקים ספה מבד – איך לנקות סלון בד

אם נרצה לתכנן איך לנקות סלון בד, עדיף לגשת לניקיון בצורה מאורגנת ומסודרת, כאשר מתחילים מהגדול לקטן – כלומר, קודם מנקים את הספות ורק לאחר מכן את הכורסה (או הכורסאות). זאת כדי להבטיח שהחומרי הניקוי יחולקו בצורה טובה ונכונה, היות והכורסאות דורשות פחות חומרי ניקוי, גם מפאת גודלן הקטן יותר וגם מפאת הנטיה להשתמש בפחות חומרי ניקוי.

אז לאחר שראינו איך לנקות כורסת בד, איך מנקים ספה מבד ובכלל איך לנקות בד של ספה (או כורסה, לרוב זה אותו הבד), וראינו שמדובר בתהליך מורכב ולעיתים גם בעבודה מאומצת, נותרה בידכם ההחלטה – גשו למשימה בשרוולים מופשלים, או הזמינו את המומחים שלנו, הם ישמחו לעזור.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.