ניקוי שטיחים לפסח

ניקוי שטיחים לפסח עם טל קלין

חג האביב כבר נמצא ממש מעבר לפינה!

אתם מנקים ומנקים, מקרצפים ועמלים שעות על גבי השעות – הבית נראה מצוחצח ומתוקתק, אבל משהו… משהו חסר ואתם לא מצליחים לשים עליו בדיוק את האצבע. אנחנו יודעים שאנחנו משוחדים (אחרי הכל חברת ניקיון), אבל במרבית המקרים התחושה שהבית "לא נקי" יכולה לנבוע משני מצבים:

  1. מוטב שהספה תעבור ניקוי ספות מקצועי עם שואב עוצמתי.
  2. ייתכן שהשטיח שלכם צריך לעבור ניקוי תקופתי על-ידי איש מקצוע.

כאן נתייחס לשירות האחרון מבין השניים ונסביר מי זאת חברת טל קלין, ולמה כדאי לבחור בנו לרגל חג הפסח המתקרב 🙂

ניקוי שטיחים לפסח

ניקוי שטיח לפסח – למה צריך איש מקצוע?

ניקוי שטיחים יכול להתבצע באופן עצמאי, אך מדובר בעבודה מייגעת למדי.

לעתים לא די בכך שנשאב את השטיח ונוציא ממנו את האבק. השטיח, כפריט שנמצא על הרצפה ו"זוכה" ללא מעט מגע עם נעליים או רגליים מלוכלכות, צובר כתמים ולכלוכים מאתגרים להסרה, כאלו שלא אחת מצריכים ממש שטיפה עם מים וסבון.

אך מי מאתנו יודע ששטיחים הם פריט כבד למדי, וזאת גם מבלי שהם ספוגים במים. על כן, קבלת שירות ניקוי שטיחים לפסח על-ידי חברה מקצועית, יכול לסייע לכם לפתור את סוגיית הניקיון במהירות ובזריזות.

ואיך התוצאות?

בטל קלין אנו שמים דגש על ניקיון יסודי ומעמיק המתבסס על מכשור טכנולוגי מתקדם וחומרי ניקיון עוצמתיים.

כל חומרי הניקיון בהם אנו משתמשים הינם ירוקים ומטרתם לשמור על סביבה נקייה, נעימה ובריאה. חשוב לדעת: שימוש בחומרי ניקיון שאינם מותאמים לסוג השטיח שלכם עלול להזיק לטקסטיל ולהוביל אף לנזקים בלתי הפיכים!

על כן, מוטב להיעזר באנשי מקצוע מיומנים אשר מתורגלים בהסרת כתמים עקשניים במיוחד ובהשגת תוצאות שגורמות לשטיח להיראות כמו חדש.

 

למה לבחור בטל קלין לניקוי שטיחים לפסח?

  • שירות אדיב – לא משנה עד כמה התוצאה תהיה לשביעות רצונכם, הרי שאם השירות יינתן בצורה לא נעימה, וודאי שלא תחזרו לקחת את שירותי החברה. בטל קלין אנחנו מקפידים על שירות ניקוי שטיחים לפסח המתבצע באדיבות רבה, סבלנות ונכונות להבין במדויק את רצונותיו של הלקוח.
  • מכשור מתקדמים – אך גם אם השירות יינתן עם חיוך רחב על השפתיים, הרי שבסופו של יום צריך להגיע לתוצאות. כדי לנקות את השטיח באופן מושלם, אנו מקפידים להתעדכן בכל המכשור המתקדם ביותר אשר יאפשר לנו להשיג עבורכם תוצאות מדהימות.
  • חומרי ניקוי ירוקים – בסופו של יום אם לא נהיה ידידותיים כלפי הסביבה שלנו, הרי שהיא תחזיר לנו כפליים. כדי לשמור על כדור הארץ, טל קלין שמחה לתת את המעט שבאפשרותה להעניק בחזרה לסביבה. כל חומרי הניקוי שלנו ירוקים. זהו גם פרט חשוב כיוון שחומרים עם כימיקלים שונים יכולים להזיק לבריאותנו.
  • זמינות מידית – בטל קלין נשמח לעמוד לשירותכם באופן מידי. לרשותנו צוותים הזמינים בפריסה ארצית נרחבת בכל אזור ירושלים ובכל אזור המרכז.

ערוכים ומוכנים לפרויקטים במגוון סדרי גודל

ניקוי שטיחים בבית? ומה בנוגע למשרד? אם בכוונתכם לערוך ניקיון מופתי במשרד לקראת בואו של חג הפסח, בטל קלין נשמח לעמוד לשירותכם ולספק שירות מקצועי ואדיב.

לרשותנו היכולת ומערך כוח האדם כדי לספק שירות עבור דירות ובתים פרטיים, משרדים עם שטיחים מקיר לקיר, אולמות, מרכזי כנסים ואזורים ציבוריים נוספים.

אנו מקפידים על טיפוח צוות מקצועי אשר עובר את כל ההשתלמויות הנדרשות, וזאת כדי להיות מוכנים ומזומנים לכל קריאה.

מאחלים לכם חג שמח!

ניקוי שטיח לפסח מסמל את בואו של החג עם בית מצוחצח ונקי.

אין כמו ההרגשה המרעננת של בית מזמין, ולעתים אנו כל כך שוכחים איך הרהיטים שרכשנו נראו כשהיו חדשים, עד שנהיה מופתעים להיווכח שצבעיהם כלל לא מה שהם נראים כעת!

בטל קלין נשמח לעמוד לשירותכם וכל שנותר לנו הוא לאחל לכם ולנו חג שמח 🙂

ניקוי שטיחים לפסח

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.