ניקוי שטיחים בתל אביב

ניקוי שטיח בתל אביב והסביבה: השטיח צבר לכלוך ואינכם מצליחים להסיר אותו בחומרי ניקוי רגילים? הצוות המקצועי של טל קלין זמין למתן שירות מידי ומקצועי.

שטיחים הם לא רק פריט שהופך את המגע עם הרצפה יחפים להרבה יותר נעים וחמים. החל מן הרגע שבו הצבנו שטיח בבית או לחילופין התקנו שטיח מקיר לקיר במשרד, הרי שהוא נותן את הטון העיצובי של כלל חלל החדר ואפילו הבית כולו.

אך שטיחים כמו כל פריט המבוסס על בד, נוטים לצבור לא מעט לכלוך ואבק, ומה גם שטבעי לחלוטין שהשטיח יצבור לא מעט לכלוך כשכולנו דורכים עליו מפעם לפעם :).

מטפלים בכל סוגי השטיחים

טיפ קטן של טל קלין: כדי לשמור על השטיח נקי לאורך זמן, הקפידו לעבור עליו עם שואב אבק ואף הפכו את השטיח ובצעו שאיבה נוספת של גב השטיח. באופן הזה, לכלוך רב יתנער מתוך הבד ויישאר על הרצפה.

צוות המנקים של טל קלין ערוך ומוכן לכל סוגי השטיחים! שטיח הוא איננו פריט של מה בכך. ישנם שטיחים בעלויות נוחות וישנם שטיחים יוקרתיים שכל טעות ולו הקטנה ביותר, עלולה לפגוע בבד וכך גם במראה הכולל.

כדי להבטיח את שביעות רצונכם ומקסימום תוצאות, לרשותנו המכשור המתקדם בישראל לניקוי שטיחים, חומרי ניקוי עוצמתיים וידידותיים לסביבה וידע מקצועי לטיפול בכל סוגי הטקסטיל.

במבחן התוצאה: אתם תיווכחו לגלות שהשטיח שלכם ייראה כמו חדש!

ניקוי שטיחים בתל אביב מחירים

המחיר בעבור ניקוי שטיחים מחושב על-בסיס גודלו של השטיח, ומידת הלכלוך הקיימת עליו.

כיוון שמדובר בשינויים דינמיים למדי המשתנים בין פרויקט לפרויקט, אנו נשמח לשוחח עמכם בטלפון ולקבל תצלום דרך מסרון SMS, הודעת וואטסאפ או שליחת התמונה הישר אלינו למייל.

לניקוי שטיחים בתל אביב מחירים המשתנים גם על פי סדרי הגודל של הפרויקטים. בעוד שטיפול בשטיח של בית פרטי או דירה יתרכז ככל הנראה בשטיח שבסלון או במספר שטיחים בודדים, הרי שניקוי שטיחים למשרדים יצריך פעולת ניקוי ממושכת.

הזמנת ניקוי שטיחים בת"א עם טל קלין

מתלבטים באיזו חברת ניקוי שטיחים בת"א לבחור? הנה כמה נקודות חשובות שצריכות להנחות אתכם בבחירת ספק הניקיון שלכם:

  • מומחיות – שטיח שלא מטופל בצורה נכונה עלול להינזק קשות. הימצאותה של לחות ברמה גבוהה יכולה להותיר עובש בשטיחים וריח רע, או לחילופין להמיס את הכתמים ופשוט "להזיזם" למקומות אחרים בשטיח. לטל קלין המומחיות הנדרשת למתן שירות ניקוי שטיח בתל אביב והסביבה ברמה הגבוהה ביותר.
  • מכשור – לצד הגורם האנושי שיודע לתפעל את המכשור הנדרש, הרי שניקוי יעיל של השטיח מוכרח להתבצע יחד עם המכשור המתקדם בשוק. מדובר בשואב עוצמתי אשר יורה את המים לתוך הבד ויונק אותו יחד עם הלכלוך שהצטבר והכתמים שהומסו.
  • חומרי ניקוי ירוקים – כדי לשמור על הניקיון וגם על הסביבה, טל קלין עורכת ניקוי שטיחים בת"א עם חומרי ניקוי ירוקים וידידותיים. המטרה היא גם לשמור על בריאותכם :).
  • זמינות מידית – הצוותים שלנו ערוכים ומזומנים לקריאתכם. נשמח לספק שירות מ.ידי ולהפיק עבורכם את התוצאות המקסימליות.

מגוון שירותים נוספים לבחירתכם

לצד ניקוי שטיחים, טל קלין מספקת שירותי ניקוי ספה, ניקוי מזרנים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי משרדים, ניקוי וילונות.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?