ניקוי שטיחים ברמת גן

ניקוי שטיח ברמת גן: שטיחים הם דרך נהדרת להוסיף המון צבע, חמימות וחיוניות לבית.

מרגישים שזמנו של השטיח שלכם עבר? אנחנו ממליצים להמתין עוד רגע אחד, ממש רגע לפני שאתם הולכים לחנות רהיטים ומוציאים אלפי שקלים – תנו למומחים של טל קלין לטפל בשטיח שלכם ולהשיב לו מראה כמו חדש!

לרשותנו המכשור המתקדם בישראל, צוותים מקצועיים שלא מפסיקים להתעדכן בנעשה בעולם הניקיונות, חומרי ניקוי עוצמתיים וידידותיים לסביבה (וגם לבריאות שלנו) ורזומה של אינספור לקוחות מרוצים.

ניקוי שטיחים ברמת גן – עבור כל השטיחים!

לא אחת אנחנו פוגשים בלקוחות ש"נכוו" משירותים קודמים. לרוב עולות תלונות שכיחות כמו הכתמים נשארו כפי שהיו, או שהכתמים אמנם נמסו אך פשוט עברו למקום אחר.

אחת מן הסיבות שדברים שכאלו קורים, היא לאור העובדה שלעתים המנקים אינם מיומנים בסוג הטקסטיל המדובר. בטל קלין אנו מתחייבים לכם ל-100% תוצאות, וזאת מתוך היכרות שצברנו עם מגוון ענק של שטיחים ומגוון עוד יותר ענק של כתמים עקשניים ומתישים.

חשוב לזכור: בחיפושכם אחר חברה המספקת שירותי ניקוי שטיחים ברמת גן, הקפידו תמיד לוודא שהיא אכן מסוגלת לספק את השירות למכלול השטיחים.

שומרים על ההיגיינה – שומרים על הבריאות

אין דבר מזמין יותר משטיח רך ונעים, שטיח שאפשר לדרוך עליו יחפים ולשבת עליו ולשחק עם הילדים. לצד היותו נוח ונעים, הוא גם פריט עיצובי נהדר שיכול ממש לתת את הטון על כל המראה הכללי של החדר.

אל תתנו למראה המזמין של השטיח להטעות אתכם; מדובר גם בקרקע פורייה של מגוון נגיפים וחיידקים שונים. כמו כן, אם משקאות שונים טפטפו על השטיח ונספגו, הרי שהם יכולים למשוך נמלים או אף להפוך לכדי עובש שמסכן את בריאות הנוכחים.

ניקוי שטיחים בטל קלין הוא לא רק דרך יעילה שבאמצעותה אנחנו יכולים להסיר כתמים ולהקנות לשטיח מראה כמו חדש. שירות שכזה נועד גם לחטא את השטיח ולהסיר ממנו את כל הזיהומים השונים שהצטברו בתוך הבד.

למה לבחור בטל קלין?

  • מומחיות – לרשותנו ידע רב שצברנו לאורך שנים ארוכות. כיום אנחנו מרגישים סמוכים ובטוחים להצהיר שאין כתם שאיננו יכולים להסיר. באם תשלחו לנו תמונה של השטיח ונחליט שאיננו יכולים לטפל או שמדובר בחומר שאיננו ניתן להסרה – פשוט מאוד נגיד לכם את זה ונחסוך לכם את ההוצאה.
  • מכשור – אפשר להיות מקצועניים ואפילו עקשניים עד שהכתם יוסר, אך כל זה לא יושג אלא באמצעות מכשירים מתקדמים דוגמת השואב העוצמתי שלנו. השואב מזריק מים יחד עם חומר ניקוי עוצמתי ויונק את הלכלוך חזרה אל תוך מיכל קיבולת.
  • חומרי ניקוי ירוקים – חשוב לנו לשמור הן על כדור הארץ והן על בריאותכם. חומרי הניקוי שלנו ידידותיים לסביבה ואינם מהווים כל סכנה לנוכחים בכל הגילאים.
  • זמינות מידית – שירותיות היא בעדיפות העליונה עבורנו, ואנו זמינים עבורכם לאורך כל שעות היום.

מגוון שירותים נוספים לבחירתכם

לצד ניקוי שטיחים בר"ג, טל קלין מעניקה שירותים מקצועיים לניקוי ספה, מזרנים, ריפודי רכב, משרדים, ניקוי דירות לאחר מעבר וניקוי בתי כנסת.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?