ניקוי שטיחים ברחובות

ניקוי שטיח ברחובות: מחפשים אחר חברה מקצועית שתספק לכם שירותי ניקוי שטיחים ברחובות והסביבה? אנו שמחים שהגעתם לאתרנו, וצוות המומחים של טל קלין ישמח לספק שירות מקצועי ואדיב.

אל תמהרו להספיד את השטיח או לשער שהגיעה השעה לרכוש שטיח חדש. עם טיפול נכון ומקצועי, שימוש בחומרי ניקוי המותאמים לסוג הבד ושואב עוצמתי – השטיח הדהוי או הבלוי שלכם יקבל את המראה שהיה לו ממש כמו ביום שבו נקנה לראשונה.

נשמע לכם יותר מדי טוב כדי להיות אמיתי? מספיק שתראו את התמונות שאספנו למעלה (וגם תוכלו לראות בכל רחבי האתר) כדי להיווכח בתוצאות ללא פשרות.

איך אנחנו עושים את זה? כל שטיח ושטיח מביא עמו התייחסות שונה. יש שטיחים שנעשו באופן תעשייתי ומנגד יש שטיחים בעבודת יד. האחד מאפשר לנו עבודה נוחה וקלה באופן יחסי ואילו השני מצריך התייחסות רגישה, שכן טיפול לא נכון עלול לא רק שלא להוביל לתוצאות, אלא אף להזיק ולגרום לנזק בלתי הפיך!

עוד לפני שנגיע אל ביתכם / בית העסק, נבקש מכם שתצלמו לנו את השטיח. כל פרט ולו הקטן ביותר יכול להסביר לנו את הפרויקט שניצב מולנו, ואנו נדע להתאים את הטיפול הנכון ביותר.

חברת טל קלין מתחייבת להצעת מחיר משתלמת ואטרקטיבית שאיננה מתפשרת על תוצאות. השטיח שלכם ייראה כמו חדש.

ניקוי שטיחים ברחובות: מה אנחנו בודקים לפני ההגעה למקום?

  • סוג השטיח – היום רבים מן השטיחים שנרכשים הם תוצאת של עבודה תעשייתית. ועם זאת, ישנם אלו שמשקיעים בשטיחים עבודת יד, וכאן המקום להיות עם האצבע על הדופק ולהבין בדיוק מהו המוצר שניצב לפנינו. בשטיחים ישנו הבדל משמעותי בין שטיח שהוכן בעבודת יד לבין שטיח שנוצר באופן תעשייתי. כאשר מדובר בשטיח מלאכת יד, הרי שהעבודה היא שונה, רגישה יותר ולעתים נמשכת זמן ממושך יותר. שימוש בחומרי ניקיון לא נכונים או עבודה "גסה" שלא תתחשב ברגישות של האריג, עלולה להוביל לנזק בלתי הפיך.
  • מידות השטיח – התמחור כמובן משתנה בין שטיח קטן לשטיח גדול, שטיח מקיר לקיר וכיוצא בכך. אנו תמיד שמחים לקבל נתונים מדויקים, ואם תוכלו לשלוח לנו מידות מדויקות של השטיח זה יסייע בתמחור מדויק. כמו כן, מומלץ לשלוח לנו את התמונה של השטיח בוואסטאפ כדי שנוכל להבין את גודלו ואת סדר גודל הפרויקט.
  • מידת הלכלוך – כאן זה באמת נורא נורא אינדיבידואלי. בעוד שישנם שטיחים שמצריכים עבודת תחזוקה פשוטה ומהירה, הרי שישנם מנגד שטיחים מלוכלכים שצברו לא מעט כתמים עקשניים. הדבר נפוץ במסעדות ובמשרדים שבהם מטבע הדברים שפחות שומרים על הניקיון. אצל לקוחות פרטיים כמובן שהמקרים נפוצים יותר עם משפחות עם ילדים.

משתמשים בחומרי ניקוי ירוקים בלבד

ניקוי שטיחים בדומה לניקוי ספות, מצריך מאתנו לא מעט עבודת ניקיון יסודית כדי שתאפשר לנו להגיע אל התוצאות הרצויות.

מדובר בפריט בו אנו משתמשים מדי יום, דורכים עליו ומביאים לכלוכים שהצטברו על הנעליים או הרגליים לאורך היום. השטיחים סופגים סוגי שתייה שונים, שאריות מזון שלעתים נופלות בלי כוונה, פליטות אם מדובר בתינוקות שזוחלים ומתרוצצים בבית, אבק שמטבע הדברים מצטבר לעתו ועוד.

כדי לאפשר את התוצאות המקסימליות, צוות טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים וחזקים במיוחד. חשוב לדעת שכל חומרי הניקוי בהם אנו משתמשים הינם ירוקים ומיטיבים עם הסביבה.

ישנם חומרי ניקוי שאינם ירוקים, המבוססים על כימיקליים עוצמתיים. התוצאות אמנם יכולות להיות מדהימות, אך בפועל מדובר בחומרים שפוגעים בסביבה ויותר ישיר מכך, עלולים לפגוע בבריאותם של הנוכחים. כדי למנוע את הופעתן של רגישויות שונות, אלרגיות חריפות או פריחות, אנו עושים שימוש בחומרים ירוקים בלבד וזאת בהתחייבות.

זמינים לפרויקטים בכל היקף

צוות טל קלין מוכן ומזומן לכל פרויקט. לרשותנו הצוות המיומן, הציוד הנדרש והיכולת להתנייד ולשנע את הציוד לכל מקום מאזור ירושלים ועד לאזור המרכז והשרון.

טל קלין זמינה לפרויקטים החל מדירות ובתים פרטיים, דרך משרדים, מסעדות ובתי קפה ועד לאולמות כנסים ואירועים.

חיפשתם ניקוי שטיחים ברחובות? פנו אלינו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

השירות שלנו מורכב מ…

  • ידע מקצועי – לרשותנו הידע המקצועי, הניסיון והיכולת להגיב ולטפל בכל אירוע ופרויקט. הצוות שלנו לא יותיר את השטיח שלכם עם שום כתם, וידאג להביא את התוצאה המושלמת לשביעות רצונכם.
  • מכשור – בעיקר בשטיחים, חשוב כל העת להתעדכן בפיתוחים השונים הקיימים לניקוי אריגים רגישים. טל קלין דואגת להתעדכן בכל עת בכל המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, וזאת כדי לספק ללקוחותיה תוצאות מעולות ובפרקי זמן קצרים שאינם מצריכים המתנה ממושכת או השבתה על כל מהלך היום.
  • חומרי ניקוי ירוקים – בריאותכם היא מעל לכול.
  • זמינות מידית – ניקוי שטיח ברחובות לא חייב להיות כאב ראש והמתנה ממושכת. מהרגע שאתם מזמינים אותנו לביצוע העבודה, הצוותים שלנו כבר בדרך אליכם.
רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?