ניקוי שטיחים בראשון לציון

חיפשתם ניקוי שטיחים בראשון לציון? מצאתם את טל קלין, חברת ניקיון המתמחה בניקוי רהיטים מקצועי, ומספקת את שירותיה בכל אזור ראשון.

ניקוי שטיח בראשון לציון

לרשותנו צוות מקצועי העובר השתלמויות תקופתיות על המכשור המתקדם ביותר לניקוי שטיחים. הידע המקצועי הרב שצברנו לאורך השנים, והטכניקות הייחודיות, מאפשרים לנו להשיג 100% תוצאות עבור לקוחותינו, ולהעריך באופן מדויק את מידת המורכבות או הפשטות של פרויקט הניקוי.

חשוב להבין כי שטיחים הם תורה שלמה, וישנו הבדל משמעותי בין שטיח א' ל-ב'.

בין היתר, כאשר אנחנו מבקשים להבין את מורכבות הפרויקט ומשם גם את התמחור שלו, אנו דולים פרטים דוגמת מהיכן הוא נקנה? האם נקנה מחנויות רהיטים שמוכרות שטיחים תעשייתיים, או שמא שטיח שנוצר בעבודת יד? מהי צפיפות האריג של השטיח? ומאיזה סוג בד הוא עשוי?

את מרבית הפרטים הללו נוכל להבין בעצמנו, ודי שתשלחו לנו תמונה בוואטסאפ.

להלן הפרמטרים החשובים לבדיקה:

  • סוגי שטיחים – האם השטיח מיוצר באופן תעשייתי או שמא בעבודת יד? יש לכך השפעה מהותית שכן שטיחים תעשייתיים לרוב נערכים בצפיפות נמוכה יותר מאשר אלו שנערכו בעבודת יד.
  • סוג הבד – ישנם סוגי בדים מהם קל ונוח להסיר את הכתמים העקשניים, ומנגד ישנם בדים שבהם מוטב שניקח את השטיח ליום עבודה, בו נקדיש את מלוא המאמצים לצורך הסרת הכתמים העקשניים. לרוב, כאשר סוג הבד יהא כזה שיצריך מאתנו לקחת את השטיח, הרי שהדבר ישפיע על המחיר.
  • גודל השטיח – האם מדובר בשטיח משרדי מקיר לקיר? או שמא שטיח ביתי? גודל השטיח אף הוא משפיע על מידת מורכבות הפרויקט ומשך הזמן שנידרש אליו.
  • מידת הלכלוך – האם הצטבר על השטיח לכלוך רב? או שאולי ישנם כמה כתמים בודדים שנוכל לטפל בהם בתוך שעה עד שעתיים עבודה?

אינכם חייבים לעשות שיעורי בית לפני השיחה 🙂 השאירו לנו פניה ואנו ניקח את כל הפרטים שצריך לפני שנביא לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר.

טל קלין – משתמשים רק בחומרי ניקוי ירוקים

כדאי לדעת: חשוב לבחור אך ורק בחברת ניקיון שעושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים השומרים על הסביבה ועל בריאותם של הנוכחים.

חומרי ניקוי ירוקים מיטיבים עם הסביבה ומפחיתים את הזיהום הסביבתי. כמו כן, אנו עושים את מירב המאמצים כדי להבטיח את בריאותם של לקוחותינו ושל הצוותים המקצועיים. שימוש בחומרי ניקוי המבוססים על כימיקלים עוצמתיים, עלול לעורר רגישויות ואלרגיות, לגרום לתחושת צריבה בעיניים וגרד ולעוד מגוון רחב של תסמינים.

שימוש בחומרי ניקוי ירוקים, מבטיח מקסימום שמירה על הסביבה ועל בריאותם של הנוכחים, כמו גם פעוטות המסתובבים בבית ושחוקרים כל פריט ופריט.

טל קלין בראשון לציון – ערוכים לכל פרויקט

טל קלין ניקוי שטיחים בראשון לציון, ערוכים לפרויקטים בכל סדר גודל מבתים פרטיים ודירות ועד למשרדים ומרכזים מסחריים.

הצוותים שלנו מיומנים בהתמודדות עם הכתמים העקשניים ביותר, ולרשותם ניסיון עתיר שנים המסייע להם לבחור את חומר הניקוי הנכון ביותר עבור סוג השטיח.

לרשותנו מכשור טכנולוגי מתקדם ועוצמתי. אף כתם לא עומד בפני המקצוענים של טל קלין. ההבדל היחידי הוא אם נוכל להסיר את הכתמים בתוך שעה עגולה, או שמא נידרש לפרק זמן ממושך יותר.

אז מבחינתכם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמוצר שתקבלו, ייראה כמו חדש!

ניקוי שטיחים בראשל"צ: למה לבחור בטל קלין?

  • ידע מקצועי – צברנו את הניסיון והידע שלנו לאורך שנים ארוכות, ועתה אנו סמוכים ובטוחים שאנו יכולים לספק שירות מקצועי ואדיב לכל לקוח ולקוחה, בכל סוגי הפרויקטים.
  • מכשור – כל זאת לא מתאפשר ללא התעדכנות שוטפת במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר. בעזרת שואבים עוצמתיים, אנו יכולים להזריק את חומרי הניקוי לבד ולשאוב את הכתמים השומניים שהתמוססו. חשוב לציין כי לעתים עדיף להשתמש במכשור ידני לאור הרגישות של אריג השטיח.
  • חומרי ניקוי ירוקים – שמירה על הסביבה ובריאותם של לקוחותינו – אלו הם הפרמטרים החשובים ביותר שהם נר לרגלנו.
  • זמינות מידית – לא חבל להמתין עם השטיח ימים ארוכים? אנו זמינים עבורכם באופן מידי עם צוותים הפרוסים בראשון לציון, כל אזור המרכז ואזור ירושלים.

שירותים נוספים לבחירתכם

טל קלין מעניקה שירותי ניקוי שטיחים, ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי משרדים וניקוי דירות ובתי כנסת.

בקרו באתר שלנו, הסתכלו בתיקי עבודות קודמים ומה לקוחות מספרים עלינו 🙂

נשמח לעמוד לשירותכם!

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?