ניקוי שטיחים בקריית אונו

ניקוי שטיח בקריית אונו: מחפשים ניקוי שטיחים בקריית אונו והסביבה? שמחים שבאתם לבקר! :)

טל קלין, החברה המובילה בישראל לניקוי שטיחים, ספות וריפודים. לרשותנו ידע רב שצברנו לאורך שנים של ניסיון בתחום, צוות איכותי ומסור שלא מתפשר על שום כתם ולו הקטן ביותר, ומכשור מתקדם עליו אנחנו מקפידים להתעדכן בכל עת.

ניקוי שטיחים בקריית אונו – לא מתפשרים על תוצאות

כדי להבטיח את התוצאות המקסימליות, אנחנו לא רק מגיעים אליכם לבית הלקוח / המשרד, אלא מבקשים לקבל מידע מקדים שיאפשר לנו להבין במדויק את הפרויקט המדובר.

  • מצב השטיח – ראשית נבקש מכם תמונה של השטיח בוואטסאפ, שתאפשר לנו להבין עד כמה מידת הלכלוך שלו חמורה. וודאי שאם השטיח סובל מלכלוכים קלים בלבד, הרי שהדבר יבוא לידי ביטוי בתמחור . ואם מדובר בשטיח שמצריך עבודה יסודית וארוכה, הרי שנקח זאת בחשבון ולא נפתיע אתכם בהצעה. הכל יבוא מראש.
    בנוסף, הבנה של השטיח ומצבו, תאפשר לנו להגיד לכם אם נוכל לטפל בו ולהשיג את התוצאות הרצויות או לא. וודאי שאיננו מעוניינים בלקוחות שלא מקבלים 100% תוצאות. שביעות רצונכם היא מעל הכל.
  • מידות השטיח – היקף הפרויקט המדובר תלוי באופן ישיר בגודלו של השטיח. אם מדובר בשטיח רגיל של בית פרטי או דירה הרי שהיקף הפרויקט יהיה שונה מזה של ניקוי שטיח באולם כנסים או במשרד עם שטיח מקיר לקיר. בשטיחים רגילים לא נבקש מידות, אך באולמות או משרדים, נבקש להבין את מידות המקום המדובר כדי להעריך את כמות העבודה.
  • סוג השטיח – חברים יקרים, שטיח שמיוצר באופן תעשייתי הוא שונה באופן מהותי אשר זה שמיוצר באופן מסורתי עם עבודת יד. אנו נבקש לדעת מהו סוג השטיח שכן עבודה לא מקצועית על שטיח בעבודת יד, יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

שומרים על בריאותכם

טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד, אשר שומרים על הסביבה ושומרים על בריאות הנוכחים.

חשוב לדעת ששימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים עם כימיקליים שונים, עודנה נהוגה אך במידה פחותה, וזאת לאור העובדה שחומרים שכאלו יכולים לגרום לגרד, פריחות, רגישויות, צריבה בעיניים ושיעול. שימוש בחומרי ניקוי ירוקים מונע את ההיתכנות של תופעות אלו, וגם אין כל סיבה לחשוש מהימצאותם של ילדים ופעוטות.

זמינים עבורכם

ניקוי שטיחים בקריית אונו בזמינות גבוהה עבורכם. טל קלין מתפעלת צוותים מקצועיים בכל רחבי ירושלים ואזור המרכז, ועושה את כל המאמצים כדי לאפשר מענה מידי לכל המבקש או המבקשת שירות ניקוי שטיחים מקצועי.

מטרתנו היא להבטיח שכל לקוח ולקוחה יהיו מרוצים מן השירותיות הגבוהה שלנו ומן התוצאות המוכחות שבשטח.

מה מרכיב את השירות שלנו:

  • ידע זה כוח – הידע שלנו מאפשר לנו להשיג עבור כל לקוחותינו, את התוצאות הטובות ביותר. אנו מגיעים אך ורק לפרויקטים בהם אנו מאמינים שנוכל להביא לכם תוצאות מוכחות.
  • מכשור מתקדם – אנו מקפידים להתעדכן במכשור המקצועי החדיש ביותר, וזאת כדי לאפשר עבודה מקצועית, מהירה ויסודית.
  • חומרי ניקוי ירוקים – התרומה של חומרי ניקוי ירוקים היא משמעותית, ואיננו מתפשרים על כך.
  • זמינות מידית – גם בימים עמוסים, טל קלין זמינים עבורכם.
רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?