ניקוי שטיחים בפתח תקווה

שירות ניקוי שטיחים פתח תקווה: לשטיח שלנו יש השפעה מאוד עמוקה על האווירה הכוללת של הסלון ואף כל חלל הבית.

כאשר הוא יכול להכתיב את הטון הדקורטיבי, אין זה מפתיע שכאשר הוא יתלכלך בהדרגה, הרי שהדבר ישפיע לשלילה. אם ניסיתם לנקות את הכתמים וגיליתם להפתעתכם שהם עקשניים למדי ואולי אפילו הפכו ל"חלק מהשטיח", אנחנו כאן כדי להגיד לכם שיש פתרון.

אתם ממש לא חייבים ללכת לחנות הרהיטים ולהוציא מאות ואף אלפי שקלים על שטיח חדש – פשוט תקראו לאיש מקצוע מטעם חברת טל קלין ניקוי ספות ושטיחים, ואנו כבר בדרך אליכם!

הרהיט המרכזי שצובר את הלכלוך בבית ובמשרד

השטיח הוא מועמד דיי ראוי להיות הרהיט הכי מלוכלך בבית ובמשרד, ויש לכך סיבה טובה.

אנו דורכים עליו עם הנעליים שצוברות לכלוך, אנחנו הולכים עליו לפעמים עם האוכל בידיים, ושאריות מזעריות נופלות כך ששומן נספג בתוכו, ואם יש פעוטות וילדים בבית, אז הרי שאין מנוס מלמצוא מפעם לפעם כתמים חדשים ומפתיעים.

בסביבה משרדית, הרי שגורלו של השטיח מר אף יותר. בניגוד לשטיח בבית שלמרביתנו אכפת ממנו, הרי שרוב העובדים לא כל כך מתייחסים אל השטיח, והסיכויים שהקפה יישפך מעט עליו, או ששאריות מזון ימצאו את דרכן אל הרצפה הם גבוהים יותר.

אט אט, מבלי ששמנו לב, השטיח הפך להיות מלוכלך עד מאוד, עם כתמים עזים שגם חומרי הניקוי העוצמתיים ביותר שעומדים לרשותכם לא מצליחים להסיר.

עומדים מול כל אתגר!

צוות ניקוי השטיחים של טל קלין זמין ומוכן לכל עבודה. גם אם נדמה שזמנו של השטיח תם, ושהגיע הזמן לרכוש שטיח חדש, אנו נדאג לספק לכם שטיח כמו חדש, נקי ומצוחצח.

איך אנחנו עושים את זה? הנה 3 היסודות החשובים ביותר שמאפשרים לנו לספק שירות מקצועי:

  • צוות מיומן – בסופו של יום, צוות מסור ומיומן הוא זה שיכול לספק את המענה לכל כתם עקשן ככל שיהיה. לרשותנו צוותים אותם אנו מעבירים השתלמויות תכופות, ובוחנים טכניקות חדישות. הצוותים שלנו מגיעים עם ביטחון גמור שהם יכולים לספק את השירות הטוב ביותר.
  • ציוד מקצועי – צוות מקצועי עם ציוד חדיש ומתקדם. לרשותנו שואבים עוצמתיים במיוחד אשר מזריקים את חומרי הניקוי אל תוך האריג של השטיח ויונקים חזרה את הלכלוך הרב שהצטבר. אנו מקפידים על השואבים החדישים ביותר, וזאת כדי להבטיח עבורכם את העבודה האיכותית והמהירה ביותר.
  • חומרי ניקוי ירוקים – אנו עושים שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים אך ירוקים, ללא כימיקלים מיותרים. חשוב לדעת שחומרי ניקוי קלאסיים עם כימיקליים, עלולים לא רק לפגוע בסביבה אלא גם בבריאותכם. גרד, פריחה, שיעול ועוד – את כל אלו אנו מונעים בכך שאנו מקפידים רק על חומרי ניקוי ירוקים. ניתן להשאיר את הילדים והפעוטות בבית בזמן הניקוי.

הפרטים שנצטרך מכם

חשוב לנו נורא לספק לכם שירות מקצועי ואדיב. עבורנו, כל לקוח ולקוחה מרוצים הם לקוחות חוזרים שמצטרפים למשפחת טל קלין, וכל שכן לקוחות שימליצו עלינו. על כן, אנו עושים את כל המאמצים כדי להבטיח שירות ללא רבב עם תוצאות מקסימליות.

נשמח לדלות מכם את הפרטים הבאים בטרם הגענו:

  • חומרת הכתמים – מהו מצבו של השטיח? האם מדובר בכתמים קלים להסרה שיאפשרו לנו לספק עבודה מהירה ואיכותית? או שמא מדובר בכתמים עזים וקשים במיוחד, אשר יכולים להצריך משך עבודה ארוך. אנו רוצים להקדיש לכם את כל הזמן הנדרש כדי לספק את העבודה הטובה ביותר, ולכן נבקש מכם שתשלחו לנו תמונה בוואטסאפ של השטיח המדובר.
  • גודל השטיח – מידות השטיח הן חשובות עבורנו כדי שנבין את מידת היקף הפרויקט. אם אין לכם מטר כדי למדוד את השטיח הכל בסדר – התמונה תספיק לנו, רק חשוב שיהיה לנו למה להשוות (למשל המזנון שבסלון או השולחן שבסלון). אם מדובר במשרד לניקוי שטיח מקיר לקיר, אז הרי שנשמח לקבל מידע אודות גודלו של המשרד.
  • תעשייתי או בעבודת יד? – אם השטיח שלכם הוא תעשייתי אז הרי שהעבודה ברורה לנו. אם מדובר בשטיח בעבודת יד אז הרי שנשמח לדעת זאת מראש. שטיחים בעבודת יד מצריכים התייחסות רגישה יותר. טיפול לא נכון בשטיח עלול לא רק שלא להסיר את הכתמים, אלא לגרום לנזקים קשים.
  • למידע פרטני אודות ניקוי שטיח מקיר לקיר לחצו כאן

זמינים עבורכם

ניקוי שטיחים בפתח תקווה והסביבה בזמינות מידית וללא דיחוי.

לרשות טל קלין צוותים הזמינים לעבודות בירושלים ובאזור המרכז. אנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק לכם טיפול מידי לקריאה, בזמנים גמישים ושנוחים עבורכם.

צרו עמנו קשר

לקבלת מידע נוסף, השאירו לנו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

שירות חייכני ואדיב מובטח 🙂

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?