ניקוי שטיחים בנס ציונה

ניקוי שטיח בנס ציונה: אנו מתחייבים לכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד, צוות חייכן ומסביר פנים ותוצאות ללא רבב.

חיפשתם ניקוי שטיחים בנס ציונה? המומחים של טל קלין ישמחו לעמוד לשירותכם ולהפוך את השטיח שאתם בטוחים שהוא דהוי או בלוי, לחדש בדיוק כמו ביום הרכישה.

נשמע לכם בדיוני? שטיחים הם תורה שלמה, ובעזרת השימוש בחומרי הניקוי שיותאמו במדויק לסוג הבד, אנו יכולים להשיג 100% תוצאות.

איך אנחנו עושים זה? בפשטות – כדי להבטיח שירות לקוחות איכותי ומקצועי, נבקש מכם קודם כל לצלם את השטיח ולהראות לנו את מידת הלכלוך שהצטבר וכדי שנוכל לזהות את סוג הבד. אנו נקפיד גם על שאלות דוגמת האם השטיח נקנה ברשתות כאלו ואחרות אז הדבר מעיד על היות השטיח מיוצר בצורה תעשייתית, או שמא הוא עשוי בעבודת יד.

רק לאחר שנבין את הפרויקט ומול מה אנו ניצבים, נחליט אם לקחת את הפרויקט כי אנחנו באמת מאמינים בו ויודעים שנוכל לספק תוצאות ומה הצעת המחיר שלנו.

להלן הפרמטרים שאנו בודקים לפני לקיחת הפרויקט

  • סוג השטיח – יש הבדל משמעותי בין שטיח שהוכן בעבודת יד לבין שטיח שנוצר באופן תעשייתי. בשטיחים שנוצרו בעבודת יד הרי שעלינו להקפיד על עבודה הרבה יותר רגישה, והתאמה מדויקת של חומרי הניקוי. כל טעות ולו הקטנה ביותר, יכולה לפגום באופן משמעותי בשטיח.
  • סוג הבד – שטיחים מגיעים בצורות שונות, גדלים שונים וגם בבדים משתנים. בהתאם לסוג הבד, אנו נבין מהי מורכבות הפרויקט שמולה אנו ניצבים. ישנם בדים מהם הלכלוך יורד בקלות רבה ומדובר בפרויקט של מספר שעות בודדות, ומנגד ישנם בדים מאתגרים. במקרים כאלו עלינו לקחת את השטיח אלינו לניקוי יסודי ולהשיבו ביום שלמחרת.
  • גודל השטיח – ישנו הבדל בתמחור של שטיח רגיל לבין שטיח המתפרש מקיר לקיר, כפי שישנם במשרדים רבים. זו אחת הסיבות מדוע אנו מבקשים מראש לקבל תמונת וואטסאפ של השטיח.
  • מידת הלכלוך – עד כמה הצטבר לכלוך? ייתכן מאוד שנמליץ לכם לרכוש מאתנו חומרי ניקוי לניקוי ידני, ושאין כל צורך בחברת ניקוי מקצועית. לבחירתכם 🙂

שומרים על הסביבה ועל בריאותכם

השטיחים חשופים ללא מעט לכלוך. לצד זאת שאנו דורכים עליהם יום אחר יום, הרי שהם סופגים שאריות מזון זעירות שנופלות לנו, התעטשויות ובמקרים בהם מדובר בבתים עם ילדים קטנים אז הרי שהלכלוך יכול להיערם במהרה החל מפליטות ועד לשוקולד ושלל נסיבות נוספות.

חשוב לדעת: כדי להשיג את התוצאות המקסימליות, חברות רבות משתמשות בחומרי ניקוי כימיקליים עוצמתיים. מומלץ תמיד לבחור בחברת ניקיון המשתמשת בחומרי ניקוי ירוקים המשיגים את אותה התוצאה, אולי במהירות פחותה.

חומרי ניקוי ירוקים שומרים על הסביבה וחשוב מכך באופן ישיר על בריאותכם. לא אחת, חומרי ניקוי עם כימיקליים עוצמתיים גורמים לרגישויות שונות, אלרגיות חריפות, צריבות בעיניים, גרד בעור ועוד.

ערוכים לכל פרויקט

מדירות ובתים פרטיים דרך משרדים ועד לשטיחים מסחריים ואולמות וכנסים. טל קלין ערוכה לכל פרויקט ובכל סדרי גודל.

באם חיפשתם ניקוי שטיחים בנס ציונה והסביבה, אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם את התוצאות המקסימליות – שטיחים שנראים כמו חדשים.

האני מאמין של טל קלין

  • ידע מקצועי – לאורך השנים גיבשנו הון אנושי מקצועי אשר יודע לספק מענה לכל סוגי השטיחים ובמגוון מורכבויות שונות. אין כתם שחסין מפני העבודה האיכותית של טל קלין.
  • מכשור – מבלי שנתעדכן במכשור המקצועי והעוצמתי ביותר, הרי שכל ההבטחות שלנו אינן אלא מילים ריקות מתוכן. לרשותנו מכשור מקצועי ואנו מקפידים להתעדכן בכל עת, כדי להבטיח בכל פעם מחדש את התוצאות הטובות ביותר. חשוב לציין כי ישנם דווקא שטיחים איכותיים המצריכים עבודה ידנית, וזאת לאור רגישותו של האריג.
  • חומרי ניקוי ירוקים – כאמור, בריאותכם היא מעל הכל.
  • זמינות מידית – הזמנתם ניקוי שטיחים בנס ציונה? אנו כבר בדרך אליכם. צוותים בפריסה ארצית נרחבת ובזמינות מידית.

מגוון שירותים בטל קלין

בטל קלין נשמח להציע לכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים: ניקוי שטיחים, ניקוי ספות מקצועי, ניקוי מזרונים, ניקוי משרדים ועוד.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?