ניקוי שטיחים ביפו

ניקוי שטיחים ביפו: ברוכים הבאים לחברת טל קלין, החברה המובילה בישראל ניקוי ספות, שטיחים וריפודים. לרשותנו מערך של צוותים מקצועיים הפרוסים בכל רחבי אזור המרכז וירושלים, וזמינים לכל פרויקט.

עם מכשור מקצועי, הון אנושי איכותי שעובר השתלמויות תכופות וניסיון רב שצברנו לאורך שנים של עבודה, אנו מתחייבים לתוצאות הטובות ביותר – אין כתם על השטיח שיעבור לסדר היום אצל טל קלין.

ניקוי שטיחים ביפו: הפרטים החשובים ביותר

  • מצב השטיח – טרם נגיע אליכם אל הבית או המשרד, נבקש לקבל תמונה של השטיח, כדי שנוכל לקבל הבנה טובה יותר של הפרויקט שניצב מולנו. האם מדובר בשטיח שצבר לכלוכים קשים ויצריך מאתנו משך עבודה רב? או שמא מדובר בעבודה שנחשבת ל"פשוטה" יחסית, ותוך מספר שעות תקבלו שטיח כמו חדש.
  • מידות השטיח – מה הן המידות של הפרויקט המדובר? אנו ערוכים לפרויקטים בכל ההיקפים, אך כך נוכל להבין טוב יותר את הזמן שעלינו להקצות כדי להביא לכם את התוצאות הטובות ביותר. האם מדובר בשטיח ביתי או שמא בשטיח משרדי מקיר לקיר? האם מדובר בשטיח של אולם או אזור כנסים? כל הפרטים הללו נבחנים בקפידה.
  • סוג השטיח – חשוב, חשוב, חשוב – יש הבדל ניכר בין שטיח שיוצר באופן תעשייתי לבין שטיח שיוצר בתהליכים מסורתיים יותר דוגמת עבודת יד. כאשר מדובר בשטיח בעבודת יד, הרי שעלינו לגשת אל הנושא ברגישות ובצורה נכונה ושקולה.
    חשוב שתדעו שעבודה שלא מותאמת לסוג השטיח שלכם יכולה לעשות את הפעולה ההפוכה לחלוטין ואף לגרום לנזק משמעותי!

חומרי ניקוי שאינם מזיקים לבריאות

כדי לאפשר לכם את השירות הטוב ביותר, טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים אך ירוקים!

מדובר בחומרי ניקוי שנבדקו בקפידה ושמטרתם היא לשמור על הסביבה וכן לשמור על בריאותכם. בעוד שחומרי ניקוי שטיחים אחרים יכולים לכלול כימיקלים שיובילו לצריבה בעיניים, שיעול, גרד או פריחה, הרי שחומרי ניקוי ירוקים אינם גורמים לתופעות לוואי, ואינם מסכנים ילדים הנמצאים בבית.

זמינות מלאה

המומחים שלנו זמינים עבורכם לכל פרויקט.

אנו עושים את מירב המאמצים לאפשר זמינות מירבית ואפילו מידית לנוחיות לקוחותינו. באם חיפשתם ניקוי שטיחים ביפו והסביבה, טל קלין היא הכתובת שלכם.

מנקה מקצועי עם המכשור המתקדם הנדרש, כבר בדרך אליכם 🙂

מה הופך את השירות שלנו לאיכותי?

  • ידע מקצועי – ידע זה כוח, ובעיקר כאשר מדובר בפרויקטים שכוללים כתמים עקשניים. כאשר מדובר בכתמים קשים מאוד, הרי שהבנה מלאה של סוג השטיח והדרך הנכונה לגשת אל ניקויו, היא קריטית עבור תוצאות איכותיות.
  • מכשור – אנו עושים שימוש במכשור המתקדם בישראל. מכושר המאפשר לנו להשיג תוצאות מרביות ובמינימום זמן עבודה.
  • חומרי ניקוי ירוקים – אין תחליף לבריאות שלנו, ומטרתנו היא להבטיח את בריאותכם ובריאות הצוותים שלנו. חומרי ניקוי ירוקים שמשיגים תוצאות ולא מתפשרים על הסביבה ועלינו.
  • זמינות מידית – שביעות הרצון שלכם חשובה לנו, ואנו מקפידים על זמינות גבוהה ולעתים אף מידית באם ומתאפשר.
רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?