ניקוי שטיחים ביהוד

חיפשתם ניקוי שטיחים ביהוד? מצאתם את חברת טל קלין, החברה המובילה בישראל לניקוי ריפודים, שטיחים וספות.

ניקוי שטיח ביהוד

כל כתם ולו העקשן ביותר, לא יורד מסדר היום עד שאנחנו מצליחים להסירו באופן מוחלט. יש לכם שטיח שכבר נדמה לכם שעבר זמנו? חכו עם רכישת שטיח חדש, והזמינו אליכם הביתה את אחד מאנשי השירות המקצועיים של חברת טל קלין.

לרשותנו ידע רב שצברנו לאורך שנים של ניסיון בתחום, הון אנושי איכותי שעובר השתלמויות תכופות ומכשור מן המתקדמים בארץ.

ניקוי שטיחים ביהוד: אלו הפרטים שנבקש מכם:

  • מצב השטיח – מצב השטיח הוא קריטי כדי שנוכל להבין אם נוכל או לא נוכל לספק עבורכם את התוצאה הרצויה. כמובן שאיננו רוצים להבטיח הבטחות שווא, ולכן נבקש מכם תמונה שתישלח אלינו לוואטסאפ. נבין באופן מדויק את מצב השטיח, וכך נוכל לתת לכם הצעת מחיר כשאנחנו סמוכים ובטוחים בתוצאות.
  • מידות השטיח – היקף העבודה תלוי כמובן בגודלו של השטיח. האם מדובר בשטיח רצפתי רגיל של בית פרטי או דירה, או שמא בשטיח מקיר לקיר כפי שנהוג עדיין במשרדים שונים ואולמות. את הפרטים הללו נבקש לבחון בקפידה ואם מדובר במשרד, נבקש להבין מהו גודל המשרד.
  • סוג השטיח – חשוב שתדעו שסוגי השטיחים משפיעים על אופן הניקוי. בעוד ששטיח תעשייתי מאפשר לנו לעשות עבודה רגילה ויחסית מהירה, הרי ששטיח מסורתי בעבודת יד מצריך התייחסות רגישה הרבה יותר, ופרטנית הרבה הרבה יותר. בנוסף, לשטיחים מצטרפות הוראות יצרן, אליהן חשוב שנתייחס בקפידה כדי שחלילה לא נגרום נזק בלתי הפיך.

חומרי ניקוי ירוקים בלבד

בין שמדובר בניקוי ספות מקצועי ובין שמדובר בניקוי שטיחים וריפודים, טל קלין עושה שימוש אך ורק בחומרי ניקוי ירוקים אשר אינם מזיקים לבריאות, ואינם פוגעים בסביבה.

חשוב שתדעו ששימוש בחומרי ניקוי עם כימיקלים עוצמתיים, עלול לגרום לפריחה, גרד, גירויים וצריבה בעיניים. חומרי ניקוי ירוקים אינם מזיקים ולכן גם אינם מסכנים את הימצאותם של ילדים בסביבה של השטיח או הספה.

אם יש לכם בבית ילדים ופעוטות, אנו כאן כדי להרגיע אתכם שאנו משתמשים אך ורק בחומרי ניקוי ירוקים.

זמינות מלאה

כדי להבטיח את שביעות רצונם של לקוחותינו, טל קלין שמה דגש ניכר על תודעת שירות איכותית וגבוהה. לרשותנו צוותים בפריסה ארצית בכל אזור המרכז, ואנו יכולים להידרש לניקוי שטיחים ביהוד באופן מהיר.

גם בימים של עומסים, אנו נעשה את מירב המאמצים כדי להבטיח זמינות גבוהה עבורכם.

יסודות השירות של טל קלין

  • ידע זה כוח – הידע שלנו מאפשר לנו להשיג את התוצאות המירביות עבור לקוחותינו. אנו עושים את כל הנדרש כדי להבטיח עבורכם תוצאות מיריבות כולן פרי ידע רב שצברנו לאורך שנים של ניסיון בניקוי שטיחים.
  • מכשור מתקדם – בעזרת הקפדה יתרה על מכשור עדכני ועוצמתי, אנו יכולים להבטיח תוצאות מירביות שאינן מתפשרות ולו על הכתמים הקלים ביותר. השטיח שלכם ייראה כמו חדש.
  • חומרי ניקוי ירוקים – בריאותכם חשובה לנו. אנו מקפידים על חומרי ניקוי ירוקים בלבד, ולא מתפשרים על בריאות הנוכחים.
  • זמינות מידית – כדי שתהיו שבעי רצון, נעשה את מירב המאמצים להיות זמינים עבורכם באופן מהיר ולעתים אף מידי.
רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?