ניקוי שטיחים בחולון

ניקוי שטיח בחולון: ברוכים הבאים לאתרה של חברת הניקיון טל קלין. חברתנו מספקת שירותי ניקוי שטיחים בחולון ובכל אזור המרכז וירושלים.

לרשותנו צוותים בזמינות מידית, הציוד הנדרש לרבות שואב עוצמתי וחומרי ניקוי ירוקים וחזקים, והידע שמאפשר לנו להידרש לכל פרויקט בכל סדר גודל ובכל מורכבות.

עולמם של השטיחים הוא איננו שחור ולבן. ישנם שטיחים המיוצרים באופן תעשייתי ואשר אליהם ניתן לגשת בצורה הרבה יותר קלילה ו"רובוטית". מנגד, ישנם שטיחים העשויים בעבודת יד. כאן מדובר באריגים המצריכים התייחסות מיוחדת. כל טעות ולו הקטנה ביותר, עלולה להזיג לאריג, ולעתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך.

כדי לאפשר שירות מקצועי ואדיב, אנו מקפידים על השתלמויות הצוותים, ומביאים עמנו ניסיון מעשי של שנים.

מחפשים ניקוי שטיחים בחולון? פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח להעניק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד וכל זאת ללא פשרות על תוצאות מובילות.

ניקוי שטיחים בחולון: אלו השאלות שנשאל אתכם בשיחה הראשונית:

  • סוג השטיח – כפי שציינו לעיל, לסוג השטיח יש השפעה ניכרת על אופי עבודת הניקיון שצפויה לנו. בעוד ששטיחים תעשייתיים מאפשרים עבודה מהירה וללא יותר מדי מחשבה מקדימה, הרי ששטיח בעבודת יד יצריך התייחסות פרטנית. נרצה להבין במדויק את סוג השטיח, ולעתים אפשר לקבל מידע חשוב ואף קריטי על התווית שלו דוגמת הנחיות היצרן.
    באם אין כל התייחסות של היצרן, הרי שנשמח שתצלמו לנו את השטיח מרחוק ומקרוב כדי שנוכל לבחון אותו בקפידה.
  • מידות השטיח – באם מדובר בשטיח ביתי, הרי שמומלץ למדוד אותו ולספק לנו מידות מדויקות. הדבר יאפשר לנו להעריך את מידת העבודה שצפויה לנו. אם מדובר בהזמנת ניקוי שטיחים בחולון עבור משרדים, הרי שבשטיחים מקיר לקיר כדאי לעדכן אותנו במידות של המשרד כולו, וזאת כדי שנוכל להבין את הפרויקט שעומד לפנינו. במקרים של ניקוי שטיחים במשרדים, הקפידו לפנות את החפצים האפשריים כדי שנקפיד על ניקיון מלא של המשרד.
  • מידת הלכלוך – כאן ייתכנו הבדלים בין לקוח ללקוח. הכל תלוי במידת הלכלוך של השטיח ועד כמה נצטרך להילחם בכתמים עקשניים. ישנם שטיחים שפשוט מצריכים עבודת תחזוקה ומנגד ישנם שטיחים שמצריכים עבודה עיקשת כדי להסיר את הכתמים. מקרים אלו נפוצים כמובן במשרדים ובאולמות, אך גם יכולים לאפיין בתים פרטיים ודירות אצל משפחות עם ילדים.

שימוש בחומרי ניקיון ירוקים בלבד

כדי לאפשר את התוצאות המקסימליות, חברות רבות העוסקות בניקוי שטיחים, עושות שימוש בחומרי ניקיון הכוללים כימיקליים עוצמתיים.

אמנם התוצאות הן מהירות יותר, אך מדובר גם בחומרים אשר יכולים לעורר תגובות אלרגיות חריפות, רגישויות, פריחות וצריבות בעיניים. צוות טל קלין, עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד. מדובר בחומרים המיטיבים עם הסביבה ואשר אינם פוגעים בבריאותם של הסובבים.

מדובר בפרמטר חשוב מאוד בעיקר עבור משפחות עם ילדים, אשר יהיו מעוניינות לוודא שאין כל צורך בהרחקתם של הילדים לפרק זמן ארוך מן הבית.

הסירו דאגה מלבכם. לא צפויה כל בעיה בנושא.

זמינות מלאה

ניקוי שטיחים בחולון בזמינות מלאה לכל פרויקט ובכל היקף.

טל קלין ערוכה לפרויקטים גדולים דוגמת ניקוי מבנים, משרדים ואולמות, ומספקת גם שירות עבור לקוחות פרטיים עבור בתים פרטיים ודירות.

לרשותנו הציוד הטכנולוגי הנדרש למתן התוצאות הטובות ביותר, חומרי ניקוי עוצמתיים וצוות מיומן עם ניסיון עתיר שנים בניקוי שטיחים, ריפודים ואריגים שונים.

השירות שלנו מורכב מ…

  • ידע מקצועי – אנו מקפידים על הכשרות והשתלמויות בכל עת. בזכות המקצועיות של הצוותים שלנו, טל קלין נהנית מקהל לקוחות משפחתי שממשיך להזמין ממנה שירות בכל פעם שבה עולה הצורך בניקוי אריגים וריפודים.
  • מכשור – ניקוי שטיחים הוא איננו עניין של מה בכך, והוא מצריך גישה נכונה ויכולות מקצועיות גבוהות. בין היתר, העבודה המקצועית והתוצאות ללא רבב, מתאפשרות בזכות המכשור בו אנו מקפידים להתעדכן בכל עת. לרשותנו הציוד הטכנולוגי העוצמתי והמוביל בישראל.
  • חומרי ניקוי ירוקים – הבריאות שלכם והסביבה של כולנו חשובה לנו.
  • זמינות מידית – לא חייבים עכשיו לתכנן את כל הלו"ז מחדש. ניקוי שטיחים בחולון בזמינות מידית וללא דיחוי.
רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?