ניקוי שטיחים בגבעתיים

ניקוי שטיח בגבעתיים: ברוכים הבאים לחברת טל קלין המספקת שירותי ניקוי שטיחים מקצועיים בגבעתיים והסביבה.

המחיר עבור ניקוי השטיח נקבע על-פי מספר פרמטרים בסיסיים ומהותיים אשר מספרים לנו על מידת המורכבות של תהליך הניקוי, אם נוכל לעשות זאת בבית הלקוח או אולי לקחת את השטיח אלינו ולהחזיר לאחר מספר ימים ועוד.

אנו שמחים לספק ללקוחותינו את התוצאות האיכותיות ביותר, תוצאה של ניסיון ארוך שנים, התעדכנות במכשור המקצועי המשוכלל והעוצמתי ביותר ושימוש בחומרי ניקוי שמתאימים במדויק לשטיח.

פרמטרים חשובים לבדיקה:

  • סוגי שטיחים – יש שטיחים שהם תעשייתיים ונעשים על-ידי מכונה. אלו הם שטיחים שקל יותר לנקות מאשר שטיחים שהם עבודת יד. נשמח שתתארו לנו במדויק את סוג השטיח והבד, ויתרה מזאת שתשלחו לנו תמונה בוואטסאפ כדי שנבין את סוג הפרויקט.
  • סוג הבד – גם בשטיחים תעשייתיים וגם באלו שנעשים בעבודת יד, ישנם סוגי בדים שונים. בהתאם לסוג הבד נבין אם עלינו להשתמש בקרצוף או בלי קרצוף, האם עלינו לקחת את זה אלינו לניקיון מוקפד יותר שלוקח מספר שעות רב יותר (ולכן לא ניתן להשבית את הלקוח למשך פרק זמן כה ארוך).
  • גודל השטיח – מורכבות הפרויקט ומידת ההשקעה הנדרשת בו, מושפעים גם מגודל השטיח. כך למשל יהיה הבדל משמעותי בין שטיח רגיל לבין שטיח מקיר לקיר.
  • מידת הלכלוך – אם יהיה מדובר בפרויקט של ניקוי שטיח שאיננו מלוכלך יתר על המידה, הרי שהמחיר יהיה זול יותר מאשר זה שכולל בתוכו כתמים עקשניים או לכלוך מאסיבי.

בטרם ניגש אל העבודה, נבקש לדלות מכם כמה שיותר פרטים, וזאת כדי שנוכל להבטיח עבורכם עבודה איכותית, מקצועית ומדויקת.

שומרים על ההיגיינה – שומרים על הבריאות

כדי לשמור על בריאותם של הנוכחים בבית או במשרד, מומלץ להקפיד על ניקוי השטיח מפעם לפעם על-ידי חברה מקצועית לניקוי שטיחים בגבעתיים.

חשוב לציין: המומחים של טל קלין שמחים לחלוק את הידע המקצועי עם לקוחותיהם, ואם לא יהיה מדובר בפרויקט שמצריך את שירותנו, הרי שנשמח לחלוק אתכם ידע מקצועי וטיפים.

עוד כדאי לדעת, כי טל קלין מוכרת מוצרים ייחודיים לניקוי שטיחים אשר יכולים לסייע לכם להיפטר מן הכתמים העקשניים בכוחות עצמכם.

כלל חומרי הניקוי בהם טל קלין משתמשת, הינם ירוקים וידידותיים לסביבה. אין מדובר רק בטובתה של הסביבה, אלא גם בטובת בריאותכם, שכן שימוש בחומרי ניקוי כימיקליים עוצמתיים, עלול לגרור תגובות אלרגיות קשות או להתבטא בשיעולים תכופים ורגישות לחומר הניקוי.

טל קלין בגבעתיים

טל קלין מספקת שירותי ניקוי שטיחים בגבעתיים, תוך שימת דגש על שירות לקוחות אדיב ומסביר פנים ותוצאות ללא רבב.

לאורך שנים של פעילות בירושלים ובמרכז הארץ, פיתחנו שיטות עבודה מדויקות הנכונות לכל פרויקט, ושמאפשרות לנו לספק מקסימום תוצאות.

מנקה שטיחים מקצועי זמין עבורכם לאורך רוב שעות היום, עם הגעה מהירה עד בית הלקוח. הצוותים שלנו עוברים הכשרות והשתלמויות על המכשור הטכנולוגי העדכני לניקוי שטיחים.

ניקוי שטיחים בגבעתיים: למה לבחור בטל קלין?

  • מומחיות – הידע המקצועי הרב שצברנו לאורך שנים של עבודה וניסיון בתחום, מאפשרים לנו לגשת בביטחון לכל פרויקט, וגם לפסוק מתי ישנם פרויקטים שבהם לא נצליח לספק את התוצאות – ולהסביר זאת ללקוח. עבורנו, שביעות רצון הלקוחות נמצאת במקום הראשון.
  • מכשור – לרשותנו המכשור המתקדם ביותר. אנו מקפידים להתעדכן בכל הפיתוחים האחרונים בעולם ניקוי השטיחים והריהוט בכלל. הצוותים שלנו עוברים את ההשתלמויות הנדרשות לצורך תפעול מקצועי, ממוקד מטרה ובטוח עבורם ועבור הנוכחים.
  • חומרי ניקוי ירוקים – בריאותם של לקוחותינו חשובה לנו. הקפידו לבחור רק בחברות המספקות שירותי ניקיון המבוססים על חומרים ירוקים.
  • זמינות מידית – חבל שתמתינו שעות ארוכות או שתישארו עם השטיח מלוכלך לאורך ימים ושבועות. הזמינות שלנו היא מידית.

מגוון שירותים נוספים לבחירתכם

טל קלין מעניקה שירותי ניקוי ספות, ניקוי מזרונים, ניקוי ריפודי רכב, ניקוי משרדים וניקוי בתי כנסת.

אנו מזמינים אתכם לשוטט באתרנו להתרשם מתיקי העבודות המקצועיים שלנו.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?