ניקוי שטיחים בבאר יעקב

שירות ניקוי שטיחים באר יעקב: השטיח הוא אחד מן הפריטים היותר משפיעים בבית, והוא בהחלט יכול להכתיב את הקו הדקורטיבי הכולל על החלל של הדירה, הבית, המשרד או כל מרכז מסחרי כזה או אחר.

אך בהתאם להיותו פריט שמונח על הרצפה, הרי שניקיונו של השטיח מועד לפורענות, וזאת גם אם נקפיד לנקות אותו באופן שבועי.

הלכלוך שעל סוליות הנעליים, האבק שמצטבר באופן טבעי, אנשים שהולכים יחד עם אוכל או שתייה ומפילים שאריות קטנות אך שומניות, פעוטות שמתרוצצים עם לכלוכים שונים ועוד – כל אלו גורמים להופעתם של כתמים שבהדרגה עלולים להתחזק ולבלוט.

לא משנה עד כמה ננסה לנקות את השטיח, ולא תעזור כל המוטיבציה שבעולם, לעתים ישנם כתמים כה עקשניים עד שנדמה שהגיעה השעה לרכוש שטיח חדש.

מתן פתרונות ניקוי מקצועיים לכל שטיח!

טל קלין ניקוי ספות ושטיחים הינה החברה המובילה בישראל למתן פתרונות ניקוי מתקדמים, ולרשותנו צוותים מקצועיים ומסורים הבקיאים בכל סוגי האריגים, חומרי ניקוי עוצמתיים וכן שואב חזק שמזריק את חומר הניקוי אל תוך האריג ויונק חזרה את הלכלוך הרב שהצטבר.

המתינו עוד רגע אחד עם קניית שטיח חדש, וכל שכן עם החלפתו של שטיח מקיר לקיר שעלול להשבית לחלוטין את השימוש במשרד; לטל קלין היכולת לספק פתרונות מקצועיים לכל פרויקט ובכל היקף הנדרש.

במחיר אטרקטיבי במיוחד, תופתעו לגלות עד כמה השטיח שלכם שמר על המראה המקורי שלו, אך פשוט צבר כתמים ודהה מעט לאור לכלוכים רבים שנאספו עם הזמן. לאחר הניקיון שלנו, תקבלו שטיח כמו חדש, כזה שבהחלט לא יבייש את השטיחים בקטלוגים השונים ובחנויות הרהיטים.

איך אנחנו מבטיחים 100% תוצאות?

אם התנסיתם בעבר עם חברות ניקוי שטיחים והופתעתם לרעה, הרי שמרבית הסיכויים שהכתמים או לא הוסרו, או נמסו ופשוט עברו מקום.

מטרתנו היא להבטיח את שביעות רצונכם המלאה, שכן לקוחות מרוצים הם לקוחות חוזרים. מהרגע שבו קיבלתם שירות מטעמנו, אתם חלק ממשפחת חברת טל קלין, ואנו נעשה את כל המאמצים הנדרשים כדי להבטיח שביעות רצון מירבית ותוצאות שתואמות בדיוק את ציפיותיכם.

אנחנו עושים זאת בזכות מספר סטנדרטים עליהם אנו מקפידים:

  • הצוותים שלנו – הצוותים של טל קלין מספקים שירות מקצועי ואדיב, ובעלי מוטיבציה שאיננה יודעת שובע. לפעמים יש כתמים עקשניים שיכולים גם להכניע אנשי מקצוע. לא בבית ספרנו. אנו לומדים ומתנסים בכל עת כדי לאפשר יכולת היענות מירבית ומתן פתרונות גם ללקוחות שבטוחים שהכתמים הם לעד.
  • שואב עוצמתי – מוטיבציה בשמיים היא בהחלט חלק בלתי נפרד ממתן השירות, אך כדי ליישם זאת בפועל, אנו נעזרים בשואבים עוצמתיים בהם אנו מתעדכנים מעת לעת. לרשותנו הציוד החדיש ביותר בישראל, ציוד המאפשר לנו להילחם גם בכתמים הקשים ביותר. השטיח שלכם ייראה כמו חדש.
  • חומרי ניקוי ירוקים – טל קלין שומרת על הסביבה, אך גם על היכולת שלה לספק פתרונות מקצועיים. חומרי הניקוי שלנו ירוקים ומיועדים לשמירה על הסביבה וכן על בריאותכם. שימוש בחומרים עם כימיקליים עוצמתיים עלול להוביל לתגובות אלרגיות ואף לתגובות קשות של גרד, שיעול, פריחה וצריבה בעיניים. אנו לא מתפשרים על איכות, וחומרי הניקוי הירוקים של טל קלין ממיסים כל כתם..

 

כמה דברים שנרצה לדעת לפני שנגיע

זוכרים שהמטרה שלנו היא להבטיח לכם מקסימום איכות ומקצועיות? אז כדי שלא נשבור לעצמנו את המילה, אנו עומדים על כך שנקבל את כל המידע הנדרש עוד בטרם ההגעה אליכם. אחרי הכל, המטרה שלנו היא שתהיו מרוצים.

  • צילום השטיח – שלחו לנו את השטיח בתמונה בוואטסאפ או במייל. אנו רוצים לבחון את מצבו של השטיח, להבין את חומרת הכתמים. תמונה ואף מספר תמונות, יסייעו לנו באופן משמעותי כדי שניערך בהתאם ושנתמקד בניקוי השטיח עד לקבלת התוצאה הרצויה.
  • גודל השטיח – מומלץ לספק לנו מידות מדויקות, אך אין זו חובה. מספיקה תמונה כדי שנבין את גודל השטיח והיקף הפרויקט. באם מדובר במשרד, הרי שנשמח לקבל את מידות המשרד ומשם להשליך את זה על מידות השטיח.
  • תעשייתי או בעבודת יד? – השטיח יכול להגיע במגוון רחב של אריגים שונים וטכניקות שונות. אך ישנו הבדל משמעותי בין שטיחים תעשייתיים לבין אלו שנעשים בעבודת יד. אם מדובר בעבודת יד, הרי שכל הטכניקה צריכה להיות הרבה יותר רגישה. ניקוי לא נכון עלול לפגום בשטיח!

אנו כבר בדרך אליכם

שירות ניקוי שטיחים בבאר יעקב והסביבה, תוך שאיפה לזמינות מידית לנוחיותכם.

אנו מתפעלים צוותים מקצועיים בכל אזור המרכז ואזור ירושלים, ועושים כל שביכולתנו כדי לתת לכם מענה בזמן שנוח עבורכם.

צרו עמנו קשר

לקבלת מידע נוסף ומתן הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד, השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?