ניקוי שטיחים באור יהודה

שירות ניקוי שטיחים אור יהודה: הרמתם ידיים? בטוחים שאו שאתם צריכים להשלים עם המראה הדהוי או המלוכלך של השטיח או שאתם צריכים להוציא מאות ואף אלפי שקלים על שטיח חדש? חכו עוד רגע אחד.

הצוות המקצועי של טל קלין ערוך ומוכן להתמודד עם כל כתם, עקשן ככל שיהיה, ועושה זאת בהצלחה עם הון אנושי איכותי, חומרי ניקוי עוצמתיים ושאינם פוגעים בסביבה או בבריאות הסובבים, ושואבים חזקים שמזריקים את חומר הניקוי ויונקים חזרה את הלכלוך הרב.

למה קשה כל כך להסיר כתמים מהשטיח?

הסרת כתמים מן השטיח יכולה להתברר כמלאכה מאוד מאוד מאתגרת ולעתים אף בלתי אפשרית.

מטבע הדברים, שהשטיח שעל הרצפה סופח אליו אינספור לכלוכים. זהו אריג, ובדיוק כמו בכל ניקוי ריפוד, הלכלוך והזוהמה נכנסים עמוק אל תוך הבד ומשתקעים בתוכו.

אנחנו מביאים עמנו לכלוך על הנעליים, הרצפה אוספת אליה אבק, ייתכן ששאריות מזון יפלו על השטיח ויכללו רכיבים שומניים שונים, משקאות קלים ועוד ועוד.. כל אלו לעתים מצטברים מבלי שאנחנו שמים לב, והופ! לפתע אנחנו מגלים שבתהליך הדרגתי השטיח הפך למלוכלך במיוחד.

שירות מקצועי וללא רבב

צוות טל קלין ניקוי שטיחים ערוך ומוכן לכל קריאה. את השירות שלנו מרכיבים 3 יסודות שעבורנו הם נר לרגלנו:

  • צוות מיומן – אנחנו גאים להגיד שהצלחנו ללכד סביבנו צוות מסור ומיומן. אנו ערוכים לכל פרויקט ומגיעים עם חיוך גדול, תודעת שירות גבוהה ונכונות לייצר אך ורק 100% תוצאות עבור הלקוחות שלנו. לקוחות מרוצים הם לקוחות חוזרים. ככה פשוט.
  • ציוד מקצועי – אנחנו יכולים לשפשף את האריג עד מחר, אבל אם לא נעשה את זה באמצעות הציוד הנכון, הרי שזאת מלאכה שיכולה לקחת ימים שלמים! לצוות טל קלין שואבים עוצמתיים המסוגלים להמיס את הכתמים העקשניים ולהחזיר לכם שטיח כמו חדש.
  • חומרי ניקוי ירוקים – לטל קלין חומרי ניקוי ירוקים בלבד. מדובר בחומרי ניקוי עוצמתיים אך בלי כל הכימיקליים שיש בחומרי הניקוי הקלאסיים. המשמעות היא שמירה על הטבע, וכן שמירה על בריאותכם. בחומרי ניקוי שאינם ירוקים, עולה הסבירות שהנוכחים יסבלו מגירוי בעיניים, שיעול ואף תגובה אלרגית..

רגע לפני שנגיע.. נשמח לדעת ש

הרצון שלנו הוא באמת ובתמים לספק לכם שירות טוב ומקצועי. אז נכון, תודעת שירות גבוהה היא חלק בלתי נפרד מהתהליך, אך אם לא תקבלו תוצאות לשביעות רצונכם, אז הרי שלא השגנו בכך דבר.

לכן, אנו נבקש מכם את הפרטים הבאים אשר יסייעו לנו להיערך לפרויקט המדובר, ולהבין אם אכן נוכל לספק לכם את הפתרון הרצוי, עוד טרם ההגעה.

  • מצב השטיח – פשוטו כמשמעו: האם השטיח מלוכלך בצורה קיצונית? או כולל כתמים שגם אם נראים חמורים, אז הרי שהם מוכרים לנו לנוכח הניסיון הרב שנצבר. שירות ניקוי שטיחים באור יהודה מתחיל קודם כל בהבנת האתגר שניצב מולנו. אנו נשמח לקבל מספר תמונות לוואטסאפ מזוויות שונות ובתאורה מספקת.
  • מידות השטיח – כדי שנוכל לתת לכם תמחור מדויק שמשקף את העבודה, נבקש להבין מה הן מידות השטיח. אם אין לכם אפשרות למדוד את השטיח, אז הרי שצילומו יחד עם כלל הסלון, יאפשר לנו להעריך פחות או יותר את כמות העבודה..
  • תעשייתי או בעבודת יד? – יש לכך משמעות אדירה עבורכם. אם מדובר בשטיח תעשייתי שנרכש מהחנויות המוכרות השונות, אז הרי שמלאכת הניקיון ברורה ומובנת. אך אם מדובר בניקוי שטיחים שנעשו בעבודת יד, אז הרי שאנחנו ניצבים פה מול אריג מאוד עדין, ויש לתת על כך את הדעת. צוות טל קלין מיומן גם בניקוי שטיחים בעבודת יד, ועושה זאת באופן ששומר על האריג ומונע נזקים בלתי הפיכים.

זמינות מלאה לשירותכם

הצוותים שלנו ערוכים ומוכנים לכל עבודה. לרשות טל קלין צוותים בפריסה רחבה בכל אזור ירושלים ומרכז הארץ.

אנו עושים את מיטב המאמצים כדי שאתם תוכלו ליהנות משירות מהיר ויסודי, עם זמינות גבוהה עד הבית.

צרו עמנו קשר

רוצים לקבל מידע נוסף אודות שירות ניקוי שטיחים באור יהודה והסביבה? השאירו פניה באתר או צרו עמנו קשר טלפוני.

נשמח לעמוד לשירותכם 🙂

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?