ניקוי ספות בשוהם

ניקוי ספות שוהם: טל קלין ניקוי ספות ושטיחים שמחים להציע לתושבי שוהם והסביבה, שירות ניקוי ספות מקצועי ואיכותי. אין כתם שחסין מפנינו - באחריות.

הספה שלנו היא לא אחר מאשר אחד מן הפריטים היותר דומיננטיים בבית. היא משרתת אותנו נאמנה בשעות הערב מול הטלוויזיה, והיא מוקד מרכזי כשאנחנו מזמינים אלינו חברים ומשפחה. לצד היותה נוחה במיוחד, היא גם פריט דקורטיבי שמכתיב את הטון העיצובי של חלל הסלון והמטבח, והיא בהחלט מקרינה את האווירה שמאפשרת לנו להרגיש הכי בבית, הכי נינוחים ושלווים.

בדיוק מן הסיבה הזו, כאשר הסבה מתלכלכת, וודאי שהמראה הדהוי או המוכתם שלה, יכול להשפיע על הנראות הכללית ולגרום לנו לשקול שמא להחליף ריפוד או אפילו לקנות ספה חדשה. בטל קלין נשמח שתעצרו לרגע, ותחסכו לעצמכם מאות ואף אלפי שקלים של הוצאה עתידית. עם שירות מקצועי לניקוי ספות וריפודים, אנחנו יכולים להשיב לספה שלכם את המראה החדש שכמעט והיה נדמה שנעלם.

למה הספה מתלכלכת כל כך?

אנחנו יכולים להקפיד על הניקיון הטוב ביותר, להיות סטריליים ואפילו לא לאכול על הספה! ועדיין, הנה אט אט הריפוד הופך לבלוי והכתמים לפתע מתגלים, גם אם לא בצורה מידית.

האם זה אנחנו שעושים משהו לא בסדר?

האמת היא שאין לכם יותר מדי מה לעשות. כן, לא לאכול מאכלים שומניים ששאריות זעירות על הבד, ימצאו את דרכן אל האריג ויביאו לכתמים – זה צעד מבורך. אבל מעבר לכך, אנחנו מביאים איתנו אינספור לכלוכים שונים.

הלכלוך שמצטבר לנו על המכנסיים ועושה את דרכו אל הספה בזמן הישיבה. האבק שנישא באוויר ואט אט שוקע באריג של הספה, חיות מחמד שאיננו יודעים תמיד מה הן עושות בהיעדרנו מן הבית, ועוד מגוון סיבות שונות וטבעיות למדי.

טיפ קטן שלנו: מומלץ בחום לבצע שאיבה של ריפוד הספה לפחות אחד בשבוע, והדבר רלוונטי אף יותר כאשר מדובר בניקוי ספת בד שסופחת אליה אבק בקלות.

מענה מקיף לכל סוגי הריפודים

טל קלין ניקוי ספות ושטיחים, מתמחים בכל סוגי הריפודים, ומסוגלים לספק מענה לכל רמת מורכבות וכל כתם.

חשוב לדעת שניקוי ספות בד שונה במהותו מניקוי ספות עור, וחשוב לשכור את שירותיה של חברת ניקוי ספות מיומנת אשר תדע כיצד להסיר את הכתם עם חומרי ניקוי ייעודיים ומכשור עוצמתי.

דוגמה לכך ניתן למצוא בניקוי ספות עור קלאסי לעומת ספות עם עור זמש. איש מקצוע לא מיומן שישתמש בחומר ניקוי כללי לעור, יגרום נזק לעור זמש ויפחית את הגמישות שלו. עור פחות גמיש הוא גם עור שנסדק מהר יותר, והרי לכם ספה סדוקה שמצריכה החלפת ריפוד כולל.

מטרתנו היא להבטיח עבורכם שירות איכותי ומקצועי, שירות שיאפשר לספה שלכם ליהנות מחיי מדף ארוכים וממושכים.

בזכות הטכנולוגיה

לרשותנו שואב אבק עוצמתי במיוחד.

בהגיענו לבית הלקוח/ה, תוכלו לראות שאנו מצוידים בשואב אבק גדול ואיכותי. בטכנולוגיה מתקדמת השואב מזריק את חומר הניקוי ויונק מיד את הזוהמה הרבה שהצטברה.

מהר מאוד תראו כיצד מיכל הקיבולת של השואב מתמלא במים עכורים. לא תאמינו כמה המים יהיה עכורים ואפילו שחורים. כל כך הרבה לכלוך מצטבר עם השנים, ופשוט לפעמים מוטב לעשות ניקוי תקופתי מקיף שישיב לספה את המראה החדש שלה.

חומרי ניקוי ירוקים

טכנולוגיה היא דבר אחד, אך כדי לאפשר לעצמנו להשיג את התוצאות הרצויות, אנו עושים שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים במיוחד.

שירות ניקוי ספות בשוהם והסביבה, מתבצע אך ורק עם חומרי ניקוי ירוקים. חומרים אלו אינם פוגעים בסביבה ואינם כוללים כימיקליים עוצמתיים.

הדבר גם פועל למען הלקוחות שלנו והצוותים שלנו, שכן עם חומרי ניקוי עוצמתיים ירוקים, נמנעת האפשרות להופעתן של תגובות אלרגיה ורגישויות שונות לרבות: עיניים דומעות, גרד, פריחה, שיעול ואפילו קשיי נשימה.

צוות מקצועי

שירות ניקוי ספות בשוהם מתבצע עם צוות מקצועי ומסור.

הצוותים שלנו ערוכים ומוכנים לכל ספה ולכל כתם. המטרה שלנו היא שתקבלו שירות עם 100% שביעות רצון.

צרו איתנו קשר

לשירות ניקוי ספות שוהם והסביבה, צרו עמנו קשר או השאירו לנו פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?