חייגו עכשיו לנציג שירות!
050-4455975

ניקוי ספות במרכז

ניקוי ספות במרכז עם טל קלין - שירות מקצועי שמחזיר לספה שלכם את המראה הנקי והרענן. אנו מתמחים בניקוי כל סוגי הספות עם דגש על איכות ומצוינות.

ניקוי ספות במרכז

הספה עושה לכם חיים קשים? אל תחמירו איתה יותר מדי. תחשבו כמה פעמים ישבתם עליה עם בגדים שצברו לכלוך (כן, כן גם אם אתם ממש שומרים על הניקיון), וכמה פעמים הזיעה שלכם עברה לריפוד, כמה פעמים אכלתם שם ואולי נפל פה ושם פירור או נשפך משקה בלי לשים לב וכן הלאה וכן הלאה.

יש פתרון והוא ממש כאן מעבר לפינה! טל קלין, חברת ניקוי ספות במרכז הארץ המציעה שירות מקצועי, הגעה עד בית הלקוח ומחירים משתלמים במיוחד.

למה טל קלין?

לא אחת אנחנו פוגשים בלקוחות ש"נכוו" מחברות מתחרות כאלו ואחרות. הלכלוכים לא ירדו כמו שחשבתם או אפילו הניקיון פגע בספה. ממש לא נעים לשלם על שירות לא איכותי, ועוד יותר לא נעים כשהציפיות לרהיט נקי ומצוחצח לא מתקיימות.

בטל קלין אנו מספקים לכם:

√ רהיט נקי ומצוחצח. הספה שלכם תיראה כמו חדשה.

√ חומרי הניקוי של טל קלין הינם ירוקים וידידותיים לסביבה.

√ צוות העובדים של טל קלין עובר את ההכשרות וההשתלמויות הנדרשות באופן עקבי ומסודר. מטרתנו היא לוודא שעובדינו יסירו את הכתמים העקשניים מהספה ויפה שעה אחת קודם!

√ שירות ניקוי ספות במרכז הארץ מהיר וזריז. זמינות מידית לעבודה ובשעות שנוחות לכם.

התמחות בכל סוגי הריפוד

ניקוי ספות הוא הרבה מעבר לשאיבת אבק או שפשוף כתמים עקשניים עם מטלית לחה.

למרבה הצער הריפודים "יודעים" לספוג את הכתמים באופן דיי מעורר השראה, אך גם כזה שמתיש ומתסכל. בטל קלין אנו ערוכים ומיומנים לטיפול בכל סוגי הריפודים. על כן, מומלץ להזמין חברת ניקוי ספות במרכז רק לאחר שנבדק כי אכן באפשרותה לטפל בכל סוגי הריפוד לרבות עור וטקסטיל.

בחברת טל קלין אנו מתמחים בניקוי מגוון רחב של סוגי ספות, כולל ספות עור, ספות בד רגילות, ספות בד אימפלה, וספות מבד טבעי. אנו משתמשים בטכניקות ובחומרים מותאמים במיוחד לכל סוג ספה, ומבטיחים ניקיון יסודי שמחזיר לספות שלכם את המראה והנוחות המקוריים שלהן. עם טל קלין, אתם יכולים להיות בטוחים שהספות שלכם בידיים מקצועיות.

עובדים בפריסה רחבה בכל אזור המרכז

בחברת טל קלין אנו מספקים שירותי ניקוי ספות בפריסה רחבה בכל אזור המרכז, כולל: גבעתיים, בני ברק, תל אביב, קריית אונו, חולון, יהוד, נווה מונסון, אור יהודה, רמלה, לוד, גני תקווה, גבעת שמואל, רעננה, הרצליה, הוד השרון, רמת השרון, כפר סבא, נתניה, יבנה, כפר יונה, מודיעין, באר יעקב, סביון, קריית עקרון, וגדרה.

שירותי ניקיון נוספים שאנחנו מספקים בטל קלין

בחברת טל קלין אנו מציעים מגוון רחב של שירותי ניקיון נוספים, הכוללים:

  • ניקוי וילונות: ניקוי מקצועי ויסודי של וילונות מכל הסוגים, להסרת אבק, כתמים וריחות לא נעימים.
  • ניקוי שטיחים: ניקוי יבש או רטוב לשטיחים בבית הלקוח או במפעל שלנו, בהתאם לצורך, להשגת תוצאות מיטביות.
  • ניקוי מזרונים: ניקוי יסודי של מזרונים להסרת כתמים, אבק וריחות, לשינה בריאה ונעימה יותר.
  • פוליש לרצפה: שירותי פוליש והברקה לרצפות מכל הסוגים, להחזרת הברק והחיים לרצפה שלכם.
  • ניקוי ריפודים לרכב: ניקוי מקצועי לריפודי הרכב שלכם, להסרת כתמים ולכלוך ולהשגת תחושה רעננה ונעימה בנסיעה.
טיפ של ניקיון! לשמירה על ריח נעים בספה הוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי אהוב עליכם למים בבקבוק ריסוס, רססו קלות את הספה ותיהנו מריח נעים.

 

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?