ניקוי ספות בגבעת שמואל

ניקוי ספות גבעת שמואל: הספה היא רהיט מרכזי בבית, והיא משרתת את כל הדיירים נאמנה. אך כרהיט מרכזי כל כך, היא גם מוקד עיקרי שסופג לא מעט לכלוכים, וכך אט אט הופך לבלוי, דהוי ומלא בכתמים.

ייתכן גם אם שמרתם על ניקיון מופתי, הרי שעדיין משהו בספה קצת איבד את המראה החדיש שהיה לה ביום שנקנתה. טל קלין שירותי ניקוי ספות, שטיחים וריפודים, שמחה להציע ללקוחותיה שירות מקצועי ואדיב שנלחם על כל כתם ולו הקטן ביותר! אצלנו אין פשרות – הספה שלכם תהיה כמו חדשה!

מה גורם לספה להיות כל כך מלוכלכת?

ישנם לקוחות שמספרים לנו שלא משנה כמה התאמצו, הספה עדיין צברה לכלוכים רבים. למעשה, אין לנו שליטה אמיתית על הצטברותם של הלכלוכים על הספה שכן כשאנחנו יושבים עליה, אנחנו מביאים לכלוך שהצטבר על המכנסיים.

בנוסף לכך, האבק שצף באוויר יודע לעשות את דרכו גם אל עבר הספה עצמה.

טיפ קטן שלנו: מומלץ שהספה לא תהיה סמוכה לחלון שבו השמש מקרינה ישירות על האזור. מה שנקרא "אמבטיית שמש". זה עלול לגרום לדהייה של הבד.

אך במרבית הבתים ישנם לא מעט הרגלים או נסיבות שפשוט גורמים לספה להתלכלך: הילדים שמתרוצצים, הרגל לאכול מול הטלוויזיה, בעלי חיים שגם אם אנחנו לא מרשים, ייתכן והם מטפסים על הספה בשעות שאיננו נוכחים ועוד.

כל אלו גורמים לשקיעתם של הכתמים שאט אט מתחוורים לנו כספה מלוכלכת שהגיעה השעה לנקות אותה.

מומחים בכל סוגי הספות

בין שמדובר בניקוי ספות בד מקצועי, ובין שמדובר בניקוי ספות עור, הרי שלטל קלין יש את המענה לכל סוגי הריפודים.

חשוב מאוד לדעת: ספות בד נחשבות להרבה יותר מאתגרות מבחינת הניקיון שכן האריג סופח לתוכו את הלכלוכים, ובעיקר כאשר מדובר בלכלוכים שומניים.

לכן, חשוב לשכור את שירותיה של חברת ניקוי ספות מקצועית אשר תדע כיצד להסיר את הכתמים העקשניים באמצעות מכשור מתקדם ומקצועי, חומרי ניקוי עוצמתיים וכן פשוט עקשנותו של בעל המקצוע.

ספות עור, על אף שהן נחשבות לקלות הרבה יותר לניקיון, מצריכות אף הן התייחסות מיוחדת. שימוש בחומר ניקוי לא נכון עלול לגרום לנזק בלתי הפיך. בנוסף, ישנו הבדל בין ספת עור קלאסית לבין ספת עור זמש. כל אחת מן הספות צריכה לקבל חומר ניקוי אחר לחלוטין.

לטל קלין היכולת לספק מענה מקצועי לניקוי כל סוגי הריפודים, ויש לנו אינספור תוצאות שמוכיחות זאת, ולקוחות מרוצים 🙂

שואב עוצמתי

שירות ניקוי ספות בגבעת שמואל והסביבה לא יכול להתקיים ללא השואבים העוצמתיים שלנו, בהם אנו מקפידים להתעדכן ולהתחדש.

השואב העוצמתי שלנו מזריק את חומר הניקוי ויונק חזרה את הלכלוך הרב שהצטבר. בזמן עבודת הניקיון שלנו, תוכלו לראות כיצד מיכל הקיבולת של השואב לפתע מתמלא במים מלוכלכים. לא תאמינו שזה היה על הספה שלכם.

לא סתם אנחנו אומרים שהספה שלכם תחזור להיראות ממש כמו חדשה!

חומרי ניקוי ירוקים

טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד, וזאת כדי להבטיח את איכות הסביבה וכן להבטיח את בריאות הנוכחים.

חשוב לדעת שחומרי ניקוי קלאסיים כוללים בתוכם כימיקליים עוצמתיים. הם אמנם מנקים לכלוכים היטב, אך הם גם גוררים גירויים בעיניים, גרד, דמע, פריחות, שיעול ועוד.

כדי למנוע זאת, אנו משתמשים בחומרי ניקוי ירוקים. הילדים והפעוטות יכולים להיות בבית בזמן ניקוי הספה. אין כל חשש או מניעה.

צוות מקצועי

בסופו של יום, ניקוי ספות בגבעת שמואל לא יכול להתאפשר ללא הון אנושי איכותי.

כל איש צוות מטעם חברת הניקיון של טל קלין, מגיע עם מסירות גבוהה לעבודה, תודעת שירות וכן עקשנות בריאה שמאפשרת להילחם ולו בכתמים הקשים ביותר.

צרו איתנו קשר

לשירות ניקוי ספות גבעת שמואל והסביבה, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר לצורך קבלת שיחה חוזרת מנציג שירות.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?