ניקוי ספות בבית דגן

ניקוי ספות בית דגן: טל קלין, אלופים בניקיון! ניקוי ספות יסודי ומקצועי על-ידי צוות מיומן וחדור מטרה. אין כתם שחסין בפנינו, הספה שלכם עומדת להיראות כמו חדשה!

הספה היא ללא ספק אחד מן הרהיטים היותר מרכזיים בכל בית בישראל. היא מאפשרת לנו לשבת יחד עם כל בני המשפחה ולצפות בסדרות והתכניות האהובות, כיף להעביר בה תנומה קלה ולעתים אף שינה ממושכת, היא חלק בלתי נפרד מאירוח של חברים ובני משפחה, והיא פריט עיצובי שמכתיב את כל הטון הדקורטיבי של אזור הסלון והמטבח.

לאור החשיבות הרבה שלה, הספה גם היא רהיט שנוטה להתלכלך גם אם באופן הדרגתי, ואט אט צובר כתמים ומראה צבע כללי דהוי.

למה הספה מתלכלכת כל כך?

גם אם אתם האנשים הסטריליים ביותר, קפדנים על ניקיון ואף לא מרשים לאיש לאכול על הספה, הרי שבכל זאת בהדרגה היא תהפוך למלוכלכת ובלויה.

אל תמהרו להרים ידיים ולחשוב שמדובר בעייפות החומר. פשוט במרוצת הזמן, אנחנו מביאים איתנו לכלוך מבחוץ בין אם על כפות הרגליים ובין אם על המכנסיים. האבק הרב והלכלוך שהצטבר, יכולים בהחלט לעשות את דרכם גם אל הריפוד של הספה, ומשם הדרך קצרה להופעתם של כתמים שונים.

בנוסף, אם אתם בית שמתרוצצים בו ילדים, הרי שלא תמיד הדבר נתון לשליטתנו, ולפתע יכולים לגלות כתמים קשים ועקשניים במיוחד.

הוסיפו לזה כן את ההרגל שלעתים אנחנו אוכלים על הספה, ומספיק ששאריות מזון זעירות יעשו את דרכן אל הריפוד, כדי שלפתע נגלה כתמים שומניים קטנים ובהדרגה עקשניים.

מומחים בספות!

עם טל קלין תיהנו משירות מסור ואיכותי, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לניקוי ספות וכן מחומרי ניקוי עוצמתיים שמסירים כל כתם, עקשן ככל שיהיה.

אך רגע לפני שניגשים לניקוי ספות: חשוב לדעת שכל ספה היא עולם ומלואו. היא מבוססת על ריפוד שונה, וכל ריפוד יכול להצריך גם טכניקת ניקיון שונה.

הדוגמה הפשוטה ביותר היא ההבדל שקיים בין ניקוי ספות בד לבין זה של ניקוי ספות עור. חומרי הניקוי הם שונים, וכן הגישה לניקוי. את הספה ניתן לנקות עם מברשת גסה שתאפשר לנו להסיר את הכתמים בהצלחה, ואילו בספת עור, שימוש במברשת שכזו תגרום לשריטות זעירות שאט אט יהפכו לסדקים גדולים.

תוצאה שכזו היא לא רק לא רצויה, אלא מדובר בנזק בלתי הפיך שמצריך החלפה של כלל הריפוד.

דוגמה אחרת היא ניקוי ספות עור רגילות לעומת עור זמש. גם כאן קיים הבדל משמעותי בין חומרי הניקוי שבהם נשתמש.

שואב עוצמתי

לרשות טל קלין, שואב עוצמתי המסוגל להסיר את הכתמים העקשניים בקלות ובמהירות.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת עליה אנחנו מקפידים להתעדכן מעת לעת, הלקוחות שלנו נהנים משירות מהיר ומקצועי. מטרתנו היא לאפשר לעצמנו לספק את השירות הנוח ביותר ולשביעות רצון מירבית של הלקוח/ה.

השואב שלנו מתיז את חומר הניקוי ויונק אותו בחזרה תוך שהוא שואב את הלכלוך הרב שהצטבר.

בעת הניקיון, אנחנו מזמינים אתכם לצפות בתהליך ולהיווכח כיצד מיכל הקיבולת של המים החוזרים אל השואב, אט אט מתמלא במים עכורים. מדהים לגלות כמה לכלוך התחבא לנו בספה.

חומרי ניקוי ירוקים

טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד.

השימוש בחומרי ניקוי ירוקים מאפשר לנו לשמור על הסביבה, אך בו בזמן גם להבטיח את הבריאות שלכם.

חומרי ניקוי קלאסיים כוללים כימיקליים שונים אשר יכולים לגרום להופעתן של רגישויות שונות לרבות פריחה, דמע, גרד בעור, שיעול ואף קשיי נשימה.

טל קלין רוצה להבטיח את בריאותכם ועושה זאת בהקפדה יתרה.

צוות מקצועי

הצוות שלנו באמת עושה את ההבדל.

לא יעזור כל המכשור ולא יעזרו כל חומרי הניקוי. כאשר מדובר בעובד חרוץ שרוצה להשיג את התוצאה המרבית עבור הלקוח, הרי שרק אז אפשר להסיר את הכתמים ב-100%.

אנו גאים בצוותים שלנו ושמחים לספק שירות ניקוי ספות בבית דגן באחריות ובמקצועיות.

צרו איתנו קשר

למידע נוסף אודות ניקוי ספות בבית דגן, צרו עמנו קשר או השאירו לנו פניה לקבלת שיחה חוזרת מנציג שירות.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?