החלפת בדים לספות או ניקוי הבדים – מתי לבחור בכל אופציה?

הספות בבית או במשרד נראות דהויות, מרופטות וישנות? אתם חשים שיש פער ענק בין הספות שבחרתן בחנות לבין הנראות של הספות כעת לאחר מספר שנים? הגיע הזמן לשנות את המצב! כעת, השאלה היחידה עליה יש לענות עליכם לענות היא האם כדאי להחליף את הריפוד של הספה או שמא עדיף לשכור את שירותיה של חברה המומחית בתחום ניקוי ספות? התחילו לקרוא.

מחדשים את מראה הספות

אין זה משנה אם מדובר על ספות בבית, במשרד או בבית המלון. אחד הדברים עליו כולנו מסכימים הוא שהספות צריכות להיות נקיות ומרשימות מבחינת מראה. בכדי להשיג תוצאה זאת כל אחד צריך להחליט האם הוא מעוניין בניקוי של הספות או בהחלפת בדים לספות. כאן, חשוב לציין שבדרך כלל עלות הניקוי של ספות באמצעות  תכשירים ייעודיים ומכונות מיוחדות נמוכה יותר מהעלות של החלפת בדים לספות. בנוסף, חשוב לדעת שאם אתם מעוניינים בהחלפת בדים לספות וזאת על מנת להקנות לספות מראה חדש ומיוחד, תצטרכו לוודא שאתם פונים אל חברה שמציעה בדים מיוחדים לריפודים. הדרך הטובה ביותר להגיע למסקנה הנכונה תהיה באמצעות היוועצות עם מומחה בתחום הניקוי ספות. המומחה יגיע אל ביתכם או אל העסק שלכם, יבחן את סוג הבד של הספות ואת מצב הספה (כתמים קשים לניקוי או קלים לניקוי , כתמים מחומרים מסויימים וכו'), ובהתאם הוא ימליץ האם לבחור בפעולת ניקוי הבד של הספות או בפעולת החלפת בדים לספות.

ניקוי ספות – כיצד הדברים מתנהלים?

הספות הן ריהוט. כלומר, הן משרתות את כל מי שמבקש לשבת עליהן. כתוצאה מכך, במרוצת השנים הספות צוברות כתמי לכלוך, שומן גוף, כתמי זיעה, אבק ושאר מרעין אשר לעיתים נספגים לסיבי הספה ובלתי ניתנים לניקוי באופן שטחי על ידי סמרטוט או שואב אבק. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שקרדית האבק אשר אוהבת להתמקם על הבדים של הספה יכולה לגרום לגירויים ולקשיי נשימה. חברות המציעות שירות ניקוי ספות הן חברות אשר מקפידות על ניקוי של ספות  באמצעות מכונה משוכללת שמזריקה חומר ניקוי ולחץ מים ולאחר מכן יונקת את הלכלוך אשר יוצא מהבד של הספות. טרם בחירת חברת ניקוי ספות יש לוודא שהעובדים של החברה  עברו הכשרה בתחום ויודעים להתאים את סוג הניקוי לסוג הבד של הספה. בנוסף, חשוב לוודא עם החברה שהם משתמשים בחומרים ירוקים, כלומר חומרים ידידותיים לסביבה אשר אינם פוגעים בבד הספה. נכון להיום, ניקוי של הספות תוך שימוש בטכנולוגיה משוכללת מצליח לעיתים להוביל לתוצאה של ספה נקייה בעלת מראה מרשים.

לסיכום

טרם ההחלטה על רכישת בדים מיוחדים לריפודים של הספה והשכרת שירותיו של מומחה בתחום שירפד את הספות בבד חדש, ניתן לשכור את שירותיהם של מומחים בתחום ניקוי ספות. שכן, ברוב הפעמים ההוצאה קטנה יותר והתוצאה מוצלחת. בהצלחה!

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.