ניקוי ריפודים לרכב

שביעות רצון ניקיון
ניקוי ריפודים לרכב - שירות הניקוי המקצועי והמתקדם שיחזיר לרכב שלכם את התחושה והמראה החדש. אנו מבינים כמה חשוב הניקיון והמראה הפנימי של הרכב לחוויית הנסיעה, ולכן אנו מציעים שירות ניקיון איכותי שישאיר את הריפוד שלכם נקי, רענן ונעים.
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים

ניקוי הריפוד של הרכב אצלכם בחנייה

בחירתכם בשירות ניקוי ריפודים לרכב מבית "טל קלין" מבטיחה לכם נוחות ויעילות מרבית, כאשר הצוות שלנו מגיע ישירות אליכם לחניה עם כל הציוד הנדרש לביצוע ניקוי יסודי ומקצועי של הריפוד. אנו מתחילים בניקוי יסודי של הריפודים, טיפול בכתמים ושאיבת לכלוך תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולאדם, ומסיימים עם רכב נקי, מריח טוב ומוכן לשימוש מידי. השירות מותאם לאנשים עסוקים שמחפשים תוצאות מרשימות במינימום זמן והפרעה, ונעשה מאמץ מיוחד לוודא שאתם מרוצים לחלוטין מהשירות והתוצאה, כך שתוכלו לחזור לנהל את יומכם (ונסיעתכם) עם תחושת ניקיון ורעננות.

ניקוי ריפודי עור לרכב

ריפודי עור דורשים טיפול מיוחד ועדין, וזאת כבר המומחיות שלנו, השירות שלנו כולל ניקוי ותחזוקה של ריפודי עור, באמצעות שימוש בתכשירים איכותיים המתאימים לעור, שמנקים אותו לעומק מבלי לפגוע במרקמו או בצבעו. ניקוי זה מאריך את חיי העור ומחזיר לו את הברק והמראה המקורי.

מחיר ניקוי ריפודים לרכב לשנת 2024

לשנת 2024, "טל קלין" מציעה מחירים תחרותיים ושקופים לשירות ניקוי ריפודים לרכב. המחירים משתנים בהתאם לסוג הרכב, סוג הריפוד ומידת הכתמים והלכלוך. אנו מציעים הצעות מחיר מותאמות אישית, על מנת להבטיח שאתם מקבלים את הערך הטוב ביותר לכספכם.

להלן טבלת מחירון של ניקוי ריפודים לרכב:

מחירון ניקוי ריפודים לרכב

 

סוג השירותמחיר
מחיר ניקוי ריפודים לרכב פרטי 450 ₪
עלות ניקוי הריפודים ברכב מסחרי (15 מושבים)1350 ₪
כמה עולה ניקוי ריפוד למושב אחד ברכב?90 ₪

* מינימום להזמנת שירות בבית הלקוח: 400 ₪. 
* המחירים הם בגדר החל מ-, וכוללים מע״מ.

מידע נוסף על ניקוי ריפודים לרכב שלכם

ניקוי ריפודים לרכב משנה את מראה הרכב כולו.
ניקוי ריפוד רכב היא הדרך המהירה לחידושו.
שטיפת מושבים לרכב היא רק חלק מתהליך ניקוי מושבים ברכב ובפרט ניקוי ריפודים ישנים המצריכים טיפול עמוק. ניקוי ריפודי רכב הוא אפשרי ומומלץ בסמוך כמה שניתן לזמן בו התלכלך או התבלה. אנו חברת ניקוי מושבי רכב  ומובילים את תחום חברות ניקוי ריפודים לרכב כבר שנים. אנו מאמינים כי הדרך המהירה והזולה ביותר להגיע אל רכב חדש היא דרך ניקוי וחידוש אותם אנו עושים ללא רבב.

ניקוי ריפוד רכב כולל  שטיפת מושבים לרכב בחבילה ייעודית לחידוש המושבים וריפודים הנלווים. אנו מספקים שירות של ניקוי מושבים ברכב וחידוש ניקוי ריפודים ישנים בכל רחבי הארץ.

חשוב לבצע ניקוי מושבים לרכב מקצועי ויסודי על מנת להגיע אל חידוש במראה הפנים שלו. כאשר ניקוי ריפוד רכב נעשה באופן לא מקצועי יכול להיגרם נזק ואף הרעה במצב הריפוד. כיצד מבצעים שטיפת מושבים לרכב וכמה זמן אורך תהליך ניקוי מושבים ברכב ישן? ניקוי ריפודים ישנים סיקור ומידע.

ניקוי ריפודים לרכב – שטיפת מושבים לרכב

מושבי הרכב שלנו מיום ליום מתלכלכים, מוכתמים וצוברים אבק בדיוק כמו בכל מקום בבית שלכם.
אנו מבלים יותר ויותר שעות בתוך הרכבים שלנו ונושמים את האבק הנצבר במושבי הרכב, לכן חשוב מעת לעת לבצע ניקוי מקצועי של המושבים. האבק והכתמים גורמים לרכב להיראות ישן ומשרים חוסר נעימות לשהות ברכב. לכן אנחנו מציעים לכם ניקוי מושבי רכב מקצועי לשאיבת האבק והוצאת הכתמים הקשיים ביותר לתחושה נינוחה ורגועה יותר בזמן הנסיעה.

ריח של חדש! ניקוי ריפודים ישנים

לא אחת, התחושה שלנו שהרכב מיושן ובלוי, מגיעה מן הפנים ולאו דווקא מן החוץ. אך בעוד שמרביתנו יודעים איך לטפח את הרכב היטב מבחוץ, הרי שהטיפול בריפוד מבפנים יכול להיות קשה ומאתגר.

אתם מנקים ומנקים ולא מגיעים לתוצאות? ניקוי ריפודים לרכב עם טל קלין יאפשר לכם ליהנות ממקסימום תוצאות, תחושה של חדש וריח מרענן.

חווית הנסיעה שלכם מעולם לא הייתה כל כך נקייה ונעימה 🙂

החומרים שלנו

ניקוי ריפודים לרכב לא חייב להתבצע בצורה שמזיקה לסביבה. בטל קלין אנו משתמשים בחומרי ניקוי ירוקים ועוצמתיים אשר מקנים את התוצאות הרצויות וזאת מבלי לפגוע באיכות הסביבה.

אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם שירות ניקוי מושבים וריפודים לרכב שיותיר אתכם שבעי רצון.

הרבה פעמים אנו מוצאים את עצמנו מתוסכלים מכך שכל נראות הרכב ירודה בעקבות כתמים או לכלוכים שמצאו בית בריפודי הרכב שלנו. כאשר נכנסים לרכב מעבר לנראות ישנה תחושה לא נעימה כאשר המחשבה היא שיושבים על מושב מלוכלך. אם אתם מרגישים לא נעים לשבת ברכב שלכם או לארח בו נוסעים זה הזמן ליצור עמנו קשר. לא פעם יוצאים מנקודת הנחה כי ישנן שתי ברירות, האחת לקנות רכב חדש והאפשרות השנייה לחיות עם מה שיש.

אך ישנה אפשרות טובה בהרבה משתי אלו והיא להתקשר עם חברת ניקוי ריפוד רכב ולקבל רכב חדש במחיר סמלי ונוח. תוכלו לפנות אלינו בכל שלב לייעוץ והכוונה כמו גם להזמין את שירותנו לכל נקודה בארץ ונגיע במהרה על מנת לחולל שינוי משמעותי ברכב שלכם ולהשיב את תחושת הריענון והניקיון לו הוא זקוק. הרכב הוא מקום בו אנו מבלים חלק מכובד מזמננו וחבל שלא תרגישו בו הכי טוב ונעים שניתן

הצוות שלנו

טל קלין חרטה על דגלה להעניק שירות לקוחות העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנו לא בכדי חברת ניקוי שטיחים לרכב וריפודי מושב הטובה בתחום. צוות העובדים שלנו עובר הכשרות תקופתיות והשתלמויות על מנת כדי להבטיח את המיומנות המקסימלית לניקוי ריפודים לרכב עם חתירה לתוצאות לא פחות ממושלמות.

לרשותנו צוותים עם תודעת שירות גבוהה, ניסיון רב שנים בציוד מתקדם ויכולת להגיב ולהתגבר על כל לכלוך עקשן ככל שיהיה.

חשוב מאוד שתקפידו על ביצוע ניקוי ריפודים לרכב, אך לפעמים אין ביכולתם להסיר את כל הלכלוך בעזרת נוזל ניקוי ומברשת. זה די מתסכל וגורם לכם להצטער על כל פעם שאכלתם ברכב או עשיתם משהו אשר לכלך את הריפוד. אתם מרגישים חסרי אונים ונראה לכם שלא ניתן לנקות את הריפוד באופן יסודי, אך יש פתרון.

ניקוי מקצועי של ריפודי הרכב, הנעשה בעזרת ציוד מיוחד וחומרי ניקוי הולמים, יכול להסיר את הלכלוך עקשן ביותר ממושבי הרכב שלכם. ניתן להסיר את כל הכתמים וכל הלכלוך אשר גורם למראה הדהוי והמיושן.

ניקוי ריפוד לרכב זה טל קלין

אם אתם נזקקים לניקוי ריפודים לרכב פנו לחברת טל קלין. אין צורך שתביאו את הרכב אלינו, אנו נגיע אליכם ונבצע את הניקוי. מה שמבטיח לכם לא רק ריפודים נקיים, אלא גם נוחות מרבית.

הצוות המקצועי של טל קלין עושה שימוש בציוד מיוחד המתאים לניקוי ריפודי בד. שיטת הניקוי שלנו כוללת שאיבה, הזרקה ויניקה. אנו שואבים את הלכלוך היבש בעזרת שואב אבק רב עצמה. לאחר מכן אנו מזריקים חומרי ניקוי אל תוך הריפוד, חומרים המסירים את הלכלוך העקשן ביותר וזה המתחבא בתוך סיבי הבד. במקביל אנו מבצעים יניקה של כל הנוזלים המלוכלכים הנפלטים מריפודי המושב. המכונה שלנו מפעילה עצמה רבה, שואבת את כל שאריות המים ומשאירה לכם את המושבים יבשים.

שאלות ותשובות בנושא

 ברוב המקרים, כן. הטכנולוגיות והתכשירים שאנו משתמשים בהם מאפשרים לנו להסיר מגוון רחב של כתמים.

כן, השירו מתאים לכל סוגי הרכבים, כולל רכבי יוקרה ורכבי ספורט.

זמן הניקוי תלוי במצב ובסוג הריפודים, אך בדרך כלל נע בין שעה למספר שעות.

 כן, אחד היתרונות המשמעותיים של ניקוי ריפודים הוא הסרת ריחות לא נעימים והחזרת הריח הנעים והרענן לרכב.

 מומלץ לפנות פריטים אישיים מהרכב ולהבטיח גישה נוחה לריפודים, אך הצוות שלנו יכול לעזור גם בפינוי פריטים קטנים במידת הצורך.