ניקיון לאחר שיפוץ

אם אתם צפויים להיכנס לבית חדש או מתכננים שיפוץ, אז הרי שכדאי לכם לוותר על הניקיון הראשוני והקשה ולהשאיר אותו לאנשים עם הידע והמכשור הנכון. צוות טל קלין מתמחה בניקוי דירות לאחר שיפוץ וניקוי דירות חדשות. עם הצוות שלנו והמכשור המתקדם שברשותינו נעשה בשבילכם את העבודה ונהפוך לכם את הבית לנקי ומבריק, וכן בזמן קצר יותר מאשר ניקיון קלאסי רגיל. אנחנו נדאג שביתכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר בעזרת חומרים ומכשור מתקדם שמאפשר להגיע לכל נקודה/ פינה בביתכם, תוך שמירה על הבית הרצפות והריהוט. אז לפני שאתם נכנסים ומרהטים את הבית תקראו לנו ותיהנו משרות מקצועי במעבר לבית החדש.

באמת צריך ידע בשביל ניקיון אחרי שיפוץ?

אפשר לנקות את הבית באופן עצמאי אחרי שיפוץ, אך מהר מאוד מגלים כי ניקיון לאחר שיפוץ מצריך יסודיות ושימת לב לפרטים הקטנים ביותר. הבית מתמלא באבק כתוצאה מן השיפוצים, ולעתים ישנם גם רסיסים של צבעים עקשניים שפשוט לא יורדים.טל קלין ניקוי ספות, שטיחים ושיפוצים, שמחה להעניק את שירותיה באופן יסודי ומסור ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. ניקיון לאחר שיפוץ באופן יסודי ובמחירים הוגנים. כדי להניח לכם ליהנות מן השירות הטוב ביותר, אנו סמוכים ובטוחים כי אינכם זקוקים להדריך אותנו באשר למקומות שאינם מניחים את דעתכם. אנו נקפיד על ניקיון יסודי בכל חלקי הבית החל משאיבת האבק, דרך שטיפת הרצפה ועד להסרת צבעים ודבקים אשר מצטברים במהלך השיפוצים.

צוות טל קלין שמח להעניק ללקוחותיו שירות אמין, מקצועי ואחראי.

אנחנו מאמינים כי לרשותנו תודעת השירות הגבוהה ביותר, וזאת לאור הקפדנו על הכשרת העובדים וביצוע השתלמויות תקופתיות להכרה ותפעול המכשור הנדרש לניקיון הבית לאחר שיפוץ.

מטרתנו היא שכל לקוח ולקוחה ידעו כי לא רק בחרו חברה לניקוי לאחר שיפוץ, אלא שירות אמין שייתן להם שקט ושלווה.

לרשותנו התמחות מקיפה בניקוי ספות בד וכן ספות עור אשר יכולות לספוח אליהן לא מעט אבק, כמו כן, הצוות שלנו מומחה בכל סוגי הריפודים והאריגים לרבות שטיחים, כסאות מטבח ועוד.

המכשור שלנו

כדי להבטיח רמת ניקיון יסודית וללא פשרות, אנו מקפידים להתעדכן בכל עת במכשור המתקדם ביותר. בעזרת שואבים עוצמתיים, תיווכחו לגלות כי אין ולו קמצוץ אבק אשר יכול לחמוק מעיניהם של אנשי המקצוע המיומנים של טל קלין.

החומרים שלנו

טל קלין עושה שימוש בחומרי ירוקים וידידותיים לסביבה.

חומרים אלו המתאימים לניקיון אחרי שיפוץ, שומרים על הסביבה ובו-זמנית גם מגנים מפני תגובות אלרגיות מצד הנוכחים בבית.

כדי לשמור על בריאותכם ובריאות סביבתנו, אנו שמחים להעניק שירות מקצועי הרותם לצדו מכשור מתקדם, צוות אחראי ואמין וחומרי ניקוי ירוקים.

למידע נוסף אודות ניקיון אחרי שיפוץ השאירו לנו פניה.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.