ניקוי בתי כנסת

ניקוי בית כנסת מתבצע עם רגישות רבה ותשומת לב לפרטים הקטנים בכל חלל בית הכנסת. הניקוי מתבצע על ידי צוות מקצועי יהודי בלבד. בית הכנסת הינו מקום קדוש ואנחנו נדאג לניקוי השטיחים, הספסלים, הפרוכת והתיבה עם מכשור מתקדם כדי שהמתפללים יתפללו במקום נקי ומכובד.

הצוות שלנו

צוות טל קלין עבר הדרכה במשך תקופה ארוכה כדי ללמוד את אופן הניקוי המתאים לכל בד, את הדרך להבדיל בין סוגי הבדים השונים ויכולת התאמת החומרי הניקוי לסוג הבד. צוות טל קלין ישמח להעניק לכם מידע נוסף באופן טלפוני ומקצועי. נשמח לעמוד ולעזור לכם בכל שאלה.

המכשור שלנו

המכשור בו אנו משתמשים הוא מכשור מהמתקדמים ביותר בענף. המכונה עובדת על ידי שיטת הזרקת החומרים לסיב הבד ויונקת בכוח שאיבה חזק מתחתית הספה את הלכלוך שהצטבר.

החומרים שלנו

החומרים שלנו הם חומרים ירוקים, ידידותיים לסביבה. החומרים הניקוי בהם אנו משתמשים שומרים על הבד ואינם פוגעים בצבעו המקורי. קיימת אפשרות להוספת חומר שיוצר שכבת הגנה לספה, שומר ומגן עליה מפני לכלוכים וכתמים כדי שהספה תשאר רעננה ונקיה.

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.