ניקיון הבית לאחר הצפה

שירות ניקוי לבית לאחר הצפה

נזילת מים בצנרת הבית היא בעיה נפוצה ומוכרת לצערנו, הנגרמת לרוב מסתימה בצנרת, פיצוץ או בלאי סביר של הצינור. חשוב מאוד להבין שלנזילות מים יש השלכות חמורות ולכן מומלץ לטפל בהן בהקדם האפשרי:

  • נזקים למבנה – מים כלואים עלולים להסב נזק לברזל הקונסטרוקטיבי, שלאורך הזמן עלול להחליד ולהפוך לחומר אבקתי. דבר זה מחליש את חוזק המבנה. בנוסף, המים הנמצאים בסביבת המבנה ומתחתיו עלולים לגרום לתזוזת הקרקע.
  • נזקים בריאותיים – נזילות מים עלולות לגרום להתפשטות של מחלות הקשורות לרגישות גבוהה וביניהם מזהמים שמקורם במבנה עצמו. עובש או תגומיים אחרים עלולים לעורר רגישות למגוון אלמנטים ומביוחד לעובש עצמו.
  • פגיעה בתשתיות הבית – התשתיות שלנו עוברות מתחת לריצוף – חשמל, קווי תקשורת ועוד. כל אלו עלולים להפגע במהלך נזילת מים.
  • פגיעה אסתטית – אמנם הפגיעה הכי פחות מזיקה אך חשוב לציין אותה. רטיבויות ברצפה, עובש לאורך קירות הבית וריח לא נעים אלו חלק מהמפגעים האסתטיים בהם אנו עלולים להתקל.

אז בשלב הראשון אנחנו צריכים להזמין אינסטלטור העוסק באיתור נזילות על מנת לאתר את מקור הנזילה ולטפלה בהקדם. רק אחרי שהנזילה אותרה וטופלה כראוי, נפנה לחברת ניקיון מקצועית על מנת לנקות את את הרצפה ולהחזיר אותה לקדמותה.

כתבנו עבורכם מספר טיפים לניקוי הבית לאחר נזילה

  1. חשוב להבין שלרוב, במהלך איתור נזילות מים ייתכן שבירת הריצוף והרמתו לצורך טיפול בבעיה ולכן מומלץ להמתין מספר ימים לאחר הרובע.
  2. ניקיון הבית לאחר נזילה, מחייב הרבה פעמים פינוי הריהוט והחפצים בבית, לא בגלל שהם מפריעים לניקיון הבית, אלא מכיוון שייתכן ועלינו לנקות גם אותם על מנת לוודא שאינם ספוגים במים או מלוכלכים כתוצאה מהטיפול בנזילה ושבירת הריצוף.
  3. חשוב מאוד לוודא שהנזילה אותרה וטופלה באופן מלא ולכן מומלץ לבקש מחברת איתור הנזילות לסרוק את קו צנרת הבית באמצעות מצלמה תרמית. אין טעם להתחיל ולנקות את הבית לאחר שוידאנו זאת מול חברת איתור הנזילות.
  4. חשוב לבדוק האם יש מים כלואים מתחת לריצוף הבית – במידה וכן מומלץ לבצע ייבוש תת רצפתי על מנת למנוע את עליית המים מעל הריצוף לאורך הזמן, דבר שעלול להוביל לשינוי פיגמנט הריצוף, אבנית וכדומה.

ההמלצה שלנו – חברת ניקיון מקצועית.

ההמלצה שלנו כמובן היא לפנות לחברת ניקיון מקצועית שיודעת לנקות לאחר מקרים של הצפה, באמצעות כלים ומכשור מתקדם שיאפשר ניקיון מלא של המבנה ולהעניק ריח נעים יותר (לעיתים לאחר נזילה עלול להופיע ריח של עובש).

לסיכום

איתרתם נזילת מים? התחילו בפניה לחברה לאיתור נזילות מים אשר תאתר את מקור הנזילה ותטפל בה.

לאחר מכן פנו לחברת ניקיון מקצועית אשר יודעת כיצד לטפל בבית שעבר הצפה או נזילת מים מתחת לריצוף לצורך ניקיון מלא של הבית כולל הרהיטים במידת הצורך.

מומלץ לשקול להזמין את חברת איתור הנזילות פעם נוספת לאחר חצי שנה או שנה כדי לוודא את תקינות הצינור.

בהצלחה

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.