חיטוי הבית בזמן נגיף הקורונה

חיטוי הבית מפני וירוס קורונה

וירוס הקורונה פרץ בעיר הוואן שבסין בסוף שנת 2019, ועד מהרה פשט אל עבר הארצות השכנות ומהן אל כל העולם.

כיום עוד טרם נמצא החיסון מפני המחלה, מחלה שנמצאה כמדבקת פי 10 מאשר וירוס השפעת וקטלנית פי 17 ממנו.

על-פי הוראת משרד הבריאות, ובהתבסס על החלטות של גורמים רפואיים בינלאומיים, וירוס הקורונה מועבר מאדם לאדם ונישא באוויר. כמו כן, מחקרים מצאו כי הווירוס עמיד על פני משטחים לאורך פרקי זמן עליהם המדענים עודם חלוקים! לכן אין לקחת סיכונים וחשוב לרחוץ את הידיים ולשמור על היגיינה בכל עת.

הפריטים החשובים ביותר בבית לניקוי וחיטוי מפני נגיף הקורונה

לאור העובדה שנכון לעכשיו אין חיסון בנמצא, והיגיינה היא דרך המניעה המומלצת ביותר על-ידי כל ארגוני הבריאות העולמיים ובישראל, הרי שישנם פריטים שונים בבית אותם מומלץ לנקות באופן יסודי.

הקו המנחה שצריך להוביל אותנו בניקוי הבית מפני נגיף הקורונה הוא הרהיטים והפריטים בהם מתרחש מגע מתמשך של כל דיירי הבית, ולהלן מרוכזים הפריטים הבאים:

ניקוי ספות מפני נגיף הקורונה – רכשנו חומר חיטוי

מדוע מומלץ לנקות את הספה באופן מקצועי?

ובכן הספה שבבית זוכה ללא מעט "ביקורים" של כל דיירי הבית או המשרד. אנחנו נוגעים במשטחים שונים, ואז נוגעים איתם במכנסיים שאיתם אנחנו מבצעים מגע עם הספה.

אנחנו נוגעים במשטחים עם הידיים ואז גם מניחים את הידיים על הספה.

למעשה, פעולות שכאלו גורמות לספה לצבור לא מעט לכלוכים לאורך השנים, ואלו הם הגורמים העיקריים לכתמים העקשניים שאנו מוצאים על הריפוד.

בטל קלין נקטנו בפעולות מידיות ורכשנו חומר חיטוי חדש המרוסס על הספה מיד עם תום הניקוי.

חומר החיטוי נמצא יעיל כנגד סביבות הנחשבות לנגועות בחיידקים ונגיפים.

ניקוי שטיחים מפני נגיף הקורונה

פריט נוסף אשר זוכה ללא מעט מגע הוא השטיח שבבית.

להבדיל מבתים ללא שטיחים, הרי שרצפה מרופדת נותנת לנו את החשק לעתים לשבת עליה ולשחק יחד עם ילדינו. כמו כן, כאשר אנו מתעטשים, הרי שאם אנו עומדים על השטיח, איננו מקפידים יתר על המידה לשים יד וכך הרוק עלול להיספג בבד.

בדומה לניקוי ספות, הרי שגם בניקוי שטיחים מקצועי, אנו מקפידים על הסרת הכתמים במלואם, שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים ובריסוס של חומר חיטוי שהופך את השטיח לנקי ביותר (אפילו יותר מזה שהיה כשרכשתם אותו בחנות!).

ניקוי מזרנים מפני נגיף הקורונה

מזרן המיטה "זוכה" ללא מעט רוק במהלך הלילה, מה שהופך אותו לקרקע פורייה לחיידקים ונגיפים.

על כן, כדי שנבטיח שאנו אכן מעבירים מספר בלתי מבוטל של שעות על המזרן כשהוא נקי ומצוחצח, בטל קלין אנו שמחים להציע שירות ניקוי מזרנים מקצועי הכולל שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים, שואב חזק היונק את המידע וממיס את הלכלוכים ושימוש בחומרי חיטוי.

אלו הם למעשה הפריטים החשובים ביותר בהם אנו באים במגע מתמשך. חשוב לציין: לצד תהליכי החיטוי המתבצעים על-ידי טל קלין, אין לפקפק או להפסיק את ההקפדה על ההיגיינה. שטפו את ידיכם בהתאם להמלצות ארגוני הבריאות והישמעו לכל ההוראות.

למה לבחור בטל קלין?

  • שירות אדיב – בטל קלין אנו שמים את הדגש על שירות אדיב ומקצועי. לרשותנו צוות המיומן בכל המכשור הנדרש, ואשר ערוך לטיפול בכל רהיט. לצד השאיפה למקסימום תוצאות, אין תחליף לשירות מנומס, חייכני ואדיב שיותיר בכם טעם טוב.
  • מכשור מתקדם – כדי להבטיח 100% תוצאות, אנו עושים שימוש במכשור המתקדם בישראל, וזאת כדי להמיס כל כתם ולהשאיר מאחורינו רהיט נקי ומצוחצח.
  • חומרי ניקוי ירוקים – טל קלין עושה שימוש בחומרי ניקוי ירוקים המיטיבים עם הסביבה. עתה לאור התפשטות נגיף הקורונה בישראל, רכשנו חומר חיטוי חדש כדי להביא לתוצאה הרצויה בהתאם לתקופה מאתגרת זו.
  • זמינות מידית – הצוותים שלנו ערוכים ומזומנים לכל קריאה באזור ירושלים ומרכז הארץ. השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני.
רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.