ניקוי שטיחים בבית הלקוח

טל קלין - שירות ניקוי שטיחים עד הבית מבטיח ניקיון יסודי, מהיר, וללא בלאגן ולכלוך. אז איך נוכל להחזיר לשטיחים שלכם את המראה והתחושה המקוריים? מה הטווח מחירים? ומה התהליך? לפרטים נוספים המשיכו לקרוא

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

ניקוי שטיחים בבית הוא שירות מקצועי של חברת ניקוי שמזמינים עד לבית, ישנו שירות איסוף שטיחים הם אוספים את השטיח שלכם ומבצעים חידוש שטיחים במפעל של החברה. בעוד שהשירות הזה נותן תוצאות מצוינות, הוא לא תמיד מתאים. אז מה זה ניקוי שטיחים בבית הלקוח?

ניקוי שטיחים בבית הלקוח

ניקוי שטיחים הוא פעולה שגרתית. לרוב, אנחנו מנקים את השטיח באופן עצמאי אחת למספר שבועות. אך מה קורה כאשר השטיח מתלכלך בכתמי דיו, או כתם קשה יותר? או כאשר עולה צורך עבור ניקוי שטיחים מקצועי יותר?

ניקוי שטיחים בבית הלקוח הוא שירות המאפשר ניקוי מקצועי ויסודי של שטיחים מבלי להזיז אותם מהמקום. איש מקצוע או צוות, מצוידים בכל הציוד הדרוש לניקוי שטיחים, מגיעים ישירות אל בית הלקוח ומבצעים את פעולת הניקיון במקום. התהליך כולל התמודדות עם מגוון כתמים ולכלוך, תוך שימוש במוצרי ניקוי איכותיים המתאימים לסוג השטיח ולמידת הכתמים (כמה הם קשים).

הזמן הנדרש לניקוי תלוי בגודל ובמספר השטיחים, כמו גם בעומק הכתמים. בדרך כלל, תהליך כזה יכול לארוך מספר שעות, מה שמאפשר ללקוחות ליהנות משטיחים נקיים ורעננים ביום הניקוי עצמו.

שירות זה מציע פתרון נוח ויעיל למי שמעדיף ניקיון כאן ועכשיו, ולא צריך פתרונות ניקוי לכתמים קשים ורציניים מבלי להתפשר על איכות הניקיון. זהו שירות אידיאלי למי שרוצה תוצאות מהירות ואיכותיות, במקרים של כתמים קשים או למי שמעדיף ניקיון יסודי ורציני יותר יש את האופציה של ניקוי יבש לשטיחים במפעל.

 

ניקוי שטיחים ביתי

סוגי שטיחים ושיטות ניקוי שונות

בעולם השטיחים קיימים מגוון סוגים, כל אחד דורש שיטת ניקוי מתאימה לשמירה על איכותו והמראה שלו. באופן כללי, שיטות הניקוי הן: ניקוי בבית, ניקוי במפעל, וניקוי בקיטור.

ניקוי שטיחים בבית: מתאים בעיקר לשטיחים סינתטיים או לשטיחים עם כתמים פשוטים שניתן להסיר בקלות. שיטה זו פחות מומלצת לשטיחים עדינים או עבודת יד, מאחר שהציוד הביתי לא תמיד מתאים לטיפול יסודי ועדין בשטיחים אלה. השטיחים הסינתטיים הם השטיחים הנפוצים ביותר כיום. סיבי השטיח עשויים לרוב פוליאסטר, פולי אריתן או חומרים סינתטיים אחרים, ומצופים בחומרים מרחיקי לחות ולכלוך. השטיחים הסינתטיים מגיעים במגוון סגנונות (שטיחי שאגי, שערות קצרות ועוד), ומיוצרים תמיד בעבודת מכונה. מכל הסיבות האלו, השטיחים הסינתטיים נחשבים לעמידים וזולים יותר משטיחים העשויים סיבים טבעיים, וגם קלים יותר לניקוי.

ניקוי שטיח במפעל: מומלץ לרוב סוגי השטיחים, ובמיוחד לשטיחים עבודת יד, שטיחי צמר, ושטיחים בעלי ערך רגשי או כלכלי גבוה. שטיחים העשויים מסיבים טבעיים הם בדרך כלל שטיחי צמר, משי או כותנה (קיימים גם שטיחים המשולבים צמר ומשי). השטיחים הטבעיים מיוצרים בעבודת יד או מכונה, ונחשבים ליקרים משמעותית משטיחים סינתטיים. ניקוי במפעל מאפשר טיפול יסודי ומקצועי יותר, עם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחומרי ניקוי מיוחדים שלא פוגעים בשטיח היקר.

ניקוי שטיח בקיטור: שיטה זו מתאימה בעיקר לשטיחים שטופי מים או לשטיחים סינתטיים הדורשים טיפול עמוק ומהיר. ניקוי בקיטור משלב חום גבוה וחומרי ניקוי חזקים, מה שמאפשר הסרה יעילה של כתמים וחיידקים. יחד עם זאת, שיטה זו דורשת זהירות וניסיון, כיוון שהחום הגבוה עלול לפגוע בשטיחים עדינים.

בחירת שיטת הניקוי המתאימה תלויה בסוג השטיח, במצבו ובצרכים הספציפיים שלו. תמיד כדאי להתייעץ עם מומחים לפני קבלת החלטה, כדי להבטיח שהשטיח שלכם יקבל את הטיפול וניקיון הטוב ביותר מבלי לפגוע באורך חיי השטיח.

איך לנקות שטיח בבית באופן עצמאי?

ניקוי אבק – הדרך הפשוטה והשגרתית ביותר לנקות שטיח היא בשאיבה פשוטה. שטיחים צוברים הרבה לכלוך ואבק ולכן חשוב להקפיד לשאוב אותם אחת לכמה שבועות. במיוחד כאשר מדובר על ניקוי שטיחים מקיר לקיר.

ניקוי כתמים – הטעות הנפוצה ביותר בניקוי כתמים מהשטיח היא "למרוח את הכתם". הדרך הנכונה לנקות שטיחים היא לספוח את הלכלוך ולספוג אותו. הדבר מקביל לתהליך ניקוי מזרון, כאשר המטרה היא לספוג את הכתם לפני שהוא מתפשט לשכבות העמוקות של השטיח.

תהליך הניקיון

תהליך ניקוי השטיחים בבית הלקוח מתחיל עם הגעת איש מקצוע או צוות מטעם החברה, עם כל הציוד הנדרש לביצוע השירות. ראשית, מתבצעת סקירה ראשונית של השטיחים כדי לזהות את סוג השטיח, מצבו ואת רמת הלכלוך או הכתמים. לאחר מכן, הצוות מבצע שאיבה יסודית להסרת חלקיקי אבק ולכלוך גס. השלב הבא הוא טיפול בכתמים ספציפיים באמצעות חומרי ניקוי מתאימים, המותאמים לסוג השטיח ולסוג הכתם.

עם סיום הטיפול בכתמים, מתבצעת פעולת ניקוי יסודי ועמוק יותר באמצעות מכונת ניקוי שטיחים ניידת, המזרימה חומר ניקוי ומים לתוך סיבי השטיח ולאחר מכן שואבת את הלכלוך והנוזלים חזרה, מה שמאפשר ניקוי יסודי. בסיום, השטיחים מתייבשים טבעית באוויר החדר או באמצעות מאווררים מיוחדים, תלוי בצורך ובתנאי הסביבה.

כל התהליך מתבצע בזהירות רבה, כולל שמירה על איכות השטיח ובריאות בסביבת המגורים, ומספק תוצאות של שטיחים נקיים, רעננים עם נקי ויפה.

 

כמה עולה לנקות שטיח

כמה עולה לנקות שטיח בבית

העלות של ניקוי שטיח בבית יכולה לנוע בהתאם למספר פרמטרים, כולל גודל השטיח, סוג השטיח, רמת הלכלוך או הכתמים, והשיטה הנדרשת לניקוי, תוך שמירה על איכות ניקוי גבוהה. עלות השירות משקפת את היעילות והמקצועיות של צוות הניקוי, אשר מבטיח שהשטיח שלך יחזור להיות נקי ורענן. להלן תוכלו למצוא טבלה עם המחירים המפורטים לשירות זה, המותאמים לצרכים ולתקציב שלכם.

מחירון ניקוי שטיחים

סוג השטיח מחיר למ״ר
ניקוי שטיח סננטי החל מ- 75 ₪
ניקוי שטיח עבודת יד החל מ- 80 ₪
ניקוי שטיח צמר החל מ- 85 ₪
ניקוי שטיח שאגי החל מ- 80 ₪
ניקוי שטיח פרסי החל מ- 80 ₪
ניקוי שטיח מקיר לקיר צור קשר להצעת מחיר

 

מחירים נוספים לניקוי שטיחים

סוג השירות לניקוי שטיחים מחיר
מחיר לשאיבת שטיח לאחר הצפה בין 35 – 60 ₪ למ״ר (תלוי בסוג השטיח)
מחיר להסרת ריחות חריפים וכתמי שתן מהשטיח בין 15 – 35 ₪ למ״ר (תוספת למחיר)
מחיר סטנדרטי לניקוי שטיח 2X3 מ״ר החל מ- 450 ₪
מחיר ניקוי שטיח במפעל (ניקוי יבש) בין 80 – 100 ₪ למ״ר (תלוי בסוג השטיח)

 

* מינימום להזמנת שירות בבית הלקוח: 400 ₪. 

* המחירים הם בגדר החל מ-, וכוללים מע״מ.

 

ניקוי שטיחים בבית

 

בעמוד זה סקרנו את שירות ניקוי השטיחים בבית הלקוח, שירות אידיאלי למי שמחפש ניקוי מקצועי ויסודי מבלי להזיז את השטיחים מהבית. הדגשנו את היתרונות של השירות, כולל הנוחות, והתוצאות המרשימות שהוא מציע. תהליך הניקוי כולל שלבים שונים. בנוסף, הצגנו טווח מחירים המשקף את הערך המוסף והאיכות הגבוהה של השירות. לבסוף, שירות ניקוי השטיחים בבית הלקוח שלנו מותאם לכל מי שמעריך איכות ומקצועיות.
לשטיחים נקיים בלחיצת כפתור, אל תהססו ליצור קשר עוד היום. הצוות שלנו כאן לעזור לכם לקבל את השירות המקצועי ביותר. צרו קשר עכשיו ותהנו משטיחים כמו חדשים עד הבית שלכם!

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי השטיח שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?