ניקוי ספות עור

ניקוי ספות מעור עם טל קלין

ספות עור במשך הזמן צוברות זיעה, אבק, ושומן גוף הגורם לספה להשחיר מיום ליום עד שאנחנו שוכחים את הצבע האמיתי של הספה.

ספת עור סופגת יותר מכל ספה אחרת לכלוך שנתפס על העור וגורם לספה להיראות מיושנת. בתהליך ניקוי ספות מקצועי אנחנו מחזירים את החיות גוונה הצבע לספה, מעניקים לה ברק ומחדשים את הספה.

ישנם סוגים שונים של עיבודי עור אנחנו יודעים לזהות את סוג העור וכך להתאים לו טיפול בהתאם.

 

ניקוי ספות עור
איך מנקים ספת עור

אל תמהרו להספיד את ספת העור

רבים בטוחים כי ספת העור שלהם בלויה ודהויה, וכי הגיעה השעה לרכוש ספה חדשה בכמה אלפי שקלים.

אז רגע לפני שאתם פוקדים את אחת מחנויות הרהיטים, פנו לטל קלין ומומחה ניקוי ספות עור יגיע אליכם בזמינות מידית.

לא תאמינו עד כמה הספה שנראית לכם בלויה וישנה, יכולה לחזור ולהיראות בדיוק כמו שהייתה ביום שנקנתה.

הצוות שלנו

הצוות המקצועי של חברת טל קלין עובר את ההשתלמויות וההדרכות הנדרשות, וזאת כדי להבטיח מתן שירות מקצועי, אדיב וממוקד תוצאות לניקוי ספות עור ממגוון סוגים. נשמח להעניק לכם פרטים נוספים, טיפים ועצות מן הידע הרב שצברנו וזאת באמצעות יצירת קשר טלפוני או בכפוף להשארת פרטי התקשרות באתר.

המכשור שלנו

ניקוי ספת עור
ניקוי ספות עור

לרשות טל קלין הציוד הטכנולוגי המתקדם בישראל. כדי לחדור את הכתמים העזים והעקשניים, המכונה המקצועית שלנו מזריקה את חומרי הניקוי אל תוך ריפוד העור ויונקת בעוצמה אדירה את הלכלוך

החומרים שלנו

בטל קלין אנו שמחים לבשר כי מטרתנו היא קודם כל לענות על הציפיות של לקוחותינו ולספק 100% תוצאות, ובו-זמנית אנו רוצים ושמחים לשמור על איכות הסביבה.חומרי הניקוי שלנו הינם ירוקים וידידותיים לסביבה. אנו מקפידים להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים במיוחד לסוגי עור שונים, וזאת כדי לשמר את איכותו ולהשיב לספה את המראה המקורי שלה.לניקוי ספות עור הזמינו עוד היום שירות מקצועי.

השירותים שלנו

ניקוי ספות עור כשרוצים לבצע ניקוי ספת עור למעשה רוצים לחדש אותה. איך מנקים ספת עור באופן נכון? בהתאם לסוג שלה. לא כל ספת עור היא מאותו סוג ואיכות עור ולכן חשוב לדעת  איך לנקות ספת עור מבלי לפגום ולהרוס אותה. ניקוי ספות מעור מקצועי, יעשה תוך שמירה על איכות החומר שממנה הספה עשויה תוך ניקיון יסודי על מנת לבצע ניקוי ספות עור מושלם.למידע נוסף בכל הקשור אל ניקוי ספות עור ניתן לפנות אלינו בכל שלב. במידה ואתם זקוקים לשירות של ניקוי ספת עור מומלץ לעשות זאת בהקדם על מנת לחסוך ניקוי מורכב ויקר יותר. יש ללמוד איך מנקים ספת עור גם ביום יום על מנת לתחזק אותה בין לבין ניקיון מקצועי במידת הצורך. לשאלות איך לנקות ספת עור עדינה ומידע נוסף על שירות ניקוי ספות מעור תפנו אלינו וקבלו שירות מהיר ומקצועי – ניקוי ספות באור יהודה ובפריסה ארצית

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?