ניקוי ספות בגני תקווה

ניקוי ספות גני תקווה: טל קלין, החברה המובילה בישראל לניקוי ספות ושטיחים, מתפעלת שירות ניקיון יסודי ומעמיק בכל אזור המרכז וירושלים.

לרשות טל קלין צוותים מקצועיים בפריסה ארצית רחבה, בעלי מיומנויות וידע בכל סוגי הספות, הכורסאות והריפודים, ניקוי ספות בד וניקוי ספות מעור.

מנסים להסיר את הכתמים העקשניים אך לשווא? רגע לפני שאתם בוחרים לרכוש ספה חדשה ולהוציא מאות ואף אלפי שקלים, המתינו וקראו לאיש מקצוע. לרשותנו הון אנושי איכותי (ועקשן!), מכונות עוצמתיות המסוגלות להסיר כל כתם וחומרי ניקוי עוצמתיים לאפקט מירבי (מקפידים על חומרי ניקוי ירוקים בלבד לשמירה על בריאותכם).

זמינות לכל פרויקט

דירה, בית פרטי, משרד ועד מרכזים מסחריים, מסעדות ואף אולמות; טל קלין ערוכה לכל פרויקט, ושמחה להעניק את השירות הטוב ביותר. אצלנו אין לקוח "קטן" וכולם ככולם מקבלים את היחס הטוב ביותר וכן נהנים מתוצאות מוכחות בשטח.

אנו שמים דגש נרחב על תודעת שירות גבוהה, ורואים בכך כחלק בלתי נפרד מן המוצר הסופי. הספה חודשה ונראית כאילו הרגע נקנתה מן החנות? חשוב לנו לסיים כל יום עבודה כשאנחנו יודעים שהלקוחות שלנו עם חיוך, ויודעים שהם היו תחת ידיים אחריות.

לקבלת מידע אודות שירות ניקוי ספות גני תקווה והסביבה השאירו פניה.

איך אנחנו מתחייבים לתוצאות?

פשוט מאוד: אנחנו לא ניגשים לפרויקט, אלא אחרי שהבנו מול מה אנחנו ניצבים.

כבר בשיחה הראשונית, נשמח לקבל מכם מספר תמונות ממספר זוויות של הספה או הספות שאותן תרצו שננקה. נשמח שתקפידו על זוויות צילום עם תאורה מספקת שתאפשר לנו להתרשם מן הספה וממצבה.

אם נראה שמדובר בפרויקט שאנו יכולים לתת עבורו שירות, אנו כבר בדרך אליכם (במרבית המקרים, גם כשנראה שאין סיכוי – אנחנו יכולים לספק את השירות המקצועי הנדרש).

גודל הספה על-פי התמונה, גם יאפשר לנו להבין את סדר גודל העבודה, ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד כבר במעמד השיחה.

התייחסות מקצועית לכל ספה וספה

אם התאכזבתם משירות ניקוי ספות בעבר, אז מרבית הסיכויים שהכתמים פשוט "עברו דירה" או דהו קצת אך עדיין נותרו.

אחת הסיבות לכך היא התייחסות לא נכונה לסוג הספה. ניקוי ספות עור אל מול ניקוי ספת בד הוא שונה בתכלית, ולכן חשוב לשים על כך את הדגש.

השוני מתקיים בשימוש בחומרי ניקוי שונים, בהפרדה בין טכניקות הניקיון דוגמת אי-שימוש במברשת גסה להסרת כתמים עבור ספת עור שעלולה להישרט, גישת שאיבה שונה עם השואב ועוד.

לעתים, התייחסות לא נכונה בעת מתן השירות עלול אף לגרום לנזק בלתי הפיך לספה.

חומרי ניקוי ירוקים

שירות ניקוי ספות בגני תקווה והסביבה תוך הקפדה על שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד.

ישנם חומרי ניקוי עוצמתיים אשר כוללים בתוכם כימיקלים שמזיקים לבריאות. חומרים שכאלו מעוררים שיעול, גרד, פריחה ותחושת צריבה בעיניים. לעתים אף תתרחש תגובה אלרגית חריפה.

כדי למנוע את היתכנות הדבר, אנו עושים שימוש בחומרי ניקוי ירוקים בלבד, חומרים איכותיים ועוצמתיים, אך כאלו שמטיבים עם הסביבה וכן עם הסובבים.

ניתן לתת לפעוטות להיות בבית בעת פעולות הניקוי.

צרו איתנו קשר

חיפשתם שירות ניקוי ספות בגני תקווה והסביבה? אנו סמוכים ובטוחים שהגעתם אל המקום הנכון 🙂

לקבלת שירות מקצועי ואדיב, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו לנו פניה באתר.

רוצים שנחזור לתת לכם הצעת מחיר לניקוי הספה שלכם? השאירו פרטים
על מה דיברנו כאן?