לא חייבים לקנות ספה חדשה – 4 דרכים לחדש ספות

מי שרוצה לבצע שינויים בדירה או בבית, מתחיל בדרך כלל לבחון את הריהוט שישנו במרחב המגורים, זאת על מנת שניתן יהיה להחליט איזה ריהוט דורש החלפה, כמו גם כיצד ישתלבו רהיטים חדשים עם שאר אלמנטים בבית שרוצים לחדש או להבליט. הספות שלנו ומערכות הישיבה – מהוות חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי של הבית. לכן חשוב שהן יראו מעולה! אבל מה עושים כאשר הספות מלוכלכות או דהויות? מומחים בתחום העיצוב מסבירים שלא צריך לרוץ לקנות ספות במחיר יקר, בעוד שיש מספר שיטות באמצעותן ניתן לחדש את מערכות הישיבה:

1. חידוש רהיטים קיימים

השיטה הראשונה לחדש ספות, תחסוך לכם כסף, משאבים וזמן יקר של חיפוש רהיטים חדשים. שיטה זאת מתרחשת על ידי ניקוי ספות שנעשה על ידי חברות המספקות שירותי ניקיון באמצעות מכשור מתקדם. חברות כאלה ינקו עבורכם את מערכות הישיבה, יבצעו תיקונים קלים, יחדשו את מראה הספות והכורסאות ועל הדרך יספקו חידוש וניקוי שטיחים, מזרנים, כלי טקסטיל ובעצם – כל רהיט או חפץ שתרצו לחדש.

חשוב לדעת כי הריהוט הישן, סופג המון אבק חיידקים ולכלוכים. לכן חשוב לבצע ניקיון מקצועי שיחטא את הרהיטים ובכך יספק אורח חיים בריא יותר.

2. ניקוי ספות באופן עצמאי

אם אתם רוצים לחסוך עלויות, תוכלו לנסות לנקות באופן עצמאי את מערכות הישיבה. ניקוי כזה מתרחש בדרך כלל על ידי כיבוס כיסויים נשלפים, או באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים. אם ישנם כתמים עמוקים שאינם יורדים באמצעות חומרי ניקוי סטנדרטיים: נסו להשתמש בסודה לשתייה על מנת לטשטש את הכתמים. במידה ואינכם מצליחים לנקות לבד את מערכות הישיבה – פנו למומחים בניקוי רהיטים על מנת לחדש משמעותית את מראה הספה.

3. כיסוי מערכות הישיבה בצורה יצירתית

במידה ואתם לא רוצים להשקיע ברכישת ספה חדשה, או שאין לכם תקציב עבור ניקוי ספות מקצועי, תוכלו לנסות לטשטש את המראה המוכתם של מערכות הישיבה באמצעות כלי טקסטיל, כמו כריות פינה ושמיכות אופנתיות. בחנויות לכלי בית ולמוצרי טקסטיל אפשר למצוא מגוון רחב של שמיכות מעוצבות לכיסוי הספות, כמו שמיכות טלאים כפריות, שמיכות פליז בגוונים רכים ושאר בדים מיוחדים.

4. כביסה נכונה

במידה ויש לכם על גבי מערכות הישיבה כיסויים נשלפים, שלפו אותם וכבסו אותם בתכנית כביסה עדינה שלא עולה על טמפרטורה של 30 מעלות. התאמת התכנית לבד שמכסה את מערכות הישיבה שלכם, תמנע מהכיסוי להתכווץ ותאפשר כיסוי הכריות בקלות לאחר הכביסה והייבוש. אם כול השיטות לניקוי עצמאי או כביסה של הבדים אינן עוזרות – חפשו חברת ניקיון המומחית בניקוי מערכות ישיבה שתספק לכם הצעת מחיר נוחה עבור הפעולה. בהצלחה!

רוצים שנחזור אליכם להצעת מחיר? השאירו פרטים
על מה דיברנו במאמר?
מחבר המאמר
דוד חודדה
דוד חודדה

מייסד ובעלים של חברת טל קלין, מביא עמו ניסיון של מעל לעשור בתחום ניקוי ספות, שטיחים, מזרונים ועוד. הוא מתמקד בשירות אישי ואיכותי, עם מטרה להשיג 100% שביעות רצון לקוח. דוד מוכר בגישתו השירותית והחיוך שלו, מה שהופך כל פרויקט ניקוי לחוויה חיובית ומקצועית.